Czyli te tylne tak? No ja posiadam b95 nie ma tylnych więc nie ma problemu, hehe Jak na razie jestem bardzo zadowolony. Świetnie się filmy ogląda.Posiadałem b97 dwukrotnie reklamowałem w związku z psującymi się odłączanymi głośnikami. No i zwrot pieniędzy nie chce mi się co 6 miesięcy jeździć i reklamowac. Generalnie równo co 6 miesięcy awaria. Fakt za każdym razem mogłem wymienić na nowe
Odświeżę trochę temat. Mam dokładnie ten sam problem co autor posta. Co prawda w większości przypadków, E-ARC zaczyna migać i po kilku sekundach dźwięk załącza się z powrotem. Restart soundbara jest rzadkością. Soundbar zakupiony w listopadzie ub. roku. Podłączony do tv Philips OLED806/12 kablem HDMI SpeedLink ultra high speed 8K. Dzisiaj (05.04.2023) przyszła najnowsza aktualizacja firmware'u ale problem dalej występuje. Najczęściej przy odtwarzaniu z aplikacji Polsat Box GO i YouTube. W innych aplikacjach nie odnotowałem problemów. Czy jest jakiekolwiek sensowne rozwiązanie tej przypadłości? Czy to może być wina samego kabla HDMI? Czy zostaje wyłącznie reklamacja i serwis/wymiana? Z góry dzięki!Witam. Posiada ktoś ten SB? Mam taki problem. Co jakiś czas oglądając netflixa albo coś z usb soundbar przestaje przesyłać audio. Podłączony jest kablem hdmi z TV. Na wyświetlaczu zaczyna migać Earc i wtedy nie ma dźwięku. Muszę włączyć i wyłączyć soundbar i wraca do normy.
Ja w sumie nie oddawałem i po aktualizacji nie naprawiono tego. Kiedy oglądam coś że smarta bądź usb włączam dts playfi. Dużo lepszy dźwiękOdświeżę trochę temat. Mam dokładnie ten sam problem co autor posta. Co prawda w większości przypadków, E-ARC zaczyna migać i po kilku sekundach dźwięk załącza się z powrotem. Restart soundbara jest rzadkością. Soundbar zakupiony w listopadzie ub. roku. Podłączony do tv Philips OLED806/12 kablem HDMI SpeedLink ultra high speed 8K. Dzisiaj (05.04.2023) przyszła najnowsza aktualizacja firmware'u ale problem dalej występuje. Najczęściej przy odtwarzaniu z aplikacji Polsat Box GO i YouTube. W innych aplikacjach nie odnotowałem problemów. Czy jest jakiekolwiek sensowne rozwiązanie tej przypadłości? Czy to może być wina samego kabla HDMI? Czy zostaje wyłącznie reklamacja i serwis/wymiana? Z góry dzięki!
Właśnie kupiłem ten soundbar, podłączyłem żeby przetestować i też się wyłącza w trakcie oglądania filmu. Ktoś wie co może być przyczyną?Witam. Posiada ktoś ten SB? Mam taki problem. Co jakiś czas oglądając netflixa albo coś z usb soundbar przestaje przesyłać audio. Podłączony jest kablem hdmi z TV. Na wyświetlaczu zaczyna migać Earc i wtedy nie ma dźwięku. Muszę włączyć i wyłączyć soundbar i wraca do normy.
Wyłącza się tylko w aplikacjach smart czy przez dekoder/kablówkę tez ?Właśnie kupiłem ten soundbar, podłączyłem żeby przetestować i też się wyłącza w trakcie oglądania filmu. Ktoś wie co może być przyczyną?
Wyłącza się, gdy film puszczam z komputera przez HDMI (windows 10, program VLC, probowalem tez allplayer). Wydaje mi się, że problem nie występował gdy puściłem obraz przez chromecasta. Testowałem tez gre na xbox360 i tez soundbar sie wylaczyl.Wyłącza się tylko w aplikacjach smart czy przez dekoder/kablówkę tez ?
Na soundbarze mryga napis ARC, dzwiek zanika na kilka sekund, ekran robi sie czarny. Po kilku sekundach dzwiek wraca.Ale wyłącza się całkowicie czy tylko dźwięk zanika na kilka sekund?
W TV mozna zmienic ustawienia hdmi? Nie wiedziałem Musze się zapoznac z instrukcją do TV. Soundbar jest podłączony pod HDMI ARC. Dzięki, spróbuję.Zmień ustawienia hdmi na standard. Oczywiście na hdmi pod które podłączony jest soundbar
Zawsze miałem optymalny sprawdzę na standardZmień ustawienia hdmi na standard. Oczywiście na hdmi pod które podłączony jest soundbar