Z mojego doświadczenia - sprawdzenie przed zakupem było niestety niemożliwe. Sprawdzenie od razu po, w sklepie już tak i ewentualny zwrot/wymiana. Ale, jeżeli kupujesz stacjonarnie to tylko dobra wola sprzedawcy, że Ci go przyjmą. Media Markt co prawda przyjmuje zwroty kupione stacjonarnie, ale z moich doświadczeń wynika, ze tutaj wszystko zależy od czynnika ludzkiego. Trafi Ci się ktoś, kto powie nie bo nie i zostaje Ci tylko rękojmia. Chyba, że się mylę i ktoś zna jakieś sklepy, gdzie przed zakupem, wyjmą Ci z magazynu TV, pozwolą otworzyć, podłączyć i sprawdzić i dopiero potem kupić jeśli będzie ok?Piszesz sam że nigdy nie odsyłałeś tak dużej ilości tv i za chwilę mowisz że nie ma problemu... kontrola jakość w Philipsie nie istnieje i tyle. Takie tv nie powinny opuścić linii produkcyjnej. Nie każdy ma możliwość chodzić po sklepach i otwierać kilkanaście kartonów z tv aż trafi się na model ktory będzie wzglednie poprawny bo o modelu kompletnie bez wad mozna pomarzyć.
Jeśli sklep ma w regulaminie że przyjmują zwroty do określonego czasu to nie mogą odmówić nie bo nie!Z mojego doświadczenia - sprawdzenie przed zakupem było niestety niemożliwe. Sprawdzenie od razu po, w sklepie już tak i ewentualny zwrot/wymiana. Ale, jeżeli kupujesz stacjonarnie to tylko dobra wola sprzedawcy, że Ci go przyjmą. Media Markt co prawda przyjmuje zwroty kupione stacjonarnie, ale z moich doświadczeń wynika, ze tutaj wszystko zależy od czynnika ludzkiego. Trafi Ci się ktoś, kto powie nie bo nie i zostaje Ci tylko rękojmia. Chyba, że się mylę i ktoś zna jakieś sklepy, gdzie przed zakupem, wyjmą Ci z magazynu TV, pozwolą otworzyć, podłączyć i sprawdzić i dopiero potem kupić jeśli będzie ok?
Nie, nie wszędzie! Są na to przepisy i jasno mówią że przy kupnie przez internet i płatności przy odbiorze musi być jasno to oznajmione że taka transakcja uznawana jest jak kupno w sklepie! Jeśli jest przycisk kup i podobne to płatność przy odbiorze jest uznawana jak kupno przez internet, jeśli jest przycisk rezerwacja to wtedy taki zakup uznawany jest jak kupienie w sklepie stacjonarnym.Bo towar zamówiony internetowo i zapłacony w sklepie to normalny zakup.I nie tylko w rtv euro.Ale wszędzie
ZMedia Markt co prawda przyjmuje zwroty kupione stacjonarnie, ale z moich doświadczeń wynika, ze tutaj wszystko zależy od czynnika ludzkiego.
Trafi Ci się ktoś, kto powie nie bo nie i zostaje Ci tylko rękojmia.
Chyba, że się mylę i ktoś zna jakieś sklepy, gdzie przed zakupem, wyjmą Ci z magazynu TV, pozwolą otworzyć, podłączyć i sprawdzić i dopiero potem kupić jeśli będzie ok?
Jestem w kontakcie ze sklepem (Media Markt). Wydaje się, że są otwarci na rozmowę, zobaczymy co finalnie z tego wyjdzie.