Philips 65pus8818 białe plamy na czarnym tle

conqest

Well-known member
Bez reklam
A kiki udaje że nie rozumie o co chodzi i usilnie promuje ten pseudo pakiet... nie chodzi o sprawdzenie chłopie tylko o to że taki SZROT nigdy nie powinien opuścić zakładu produkcyjnego!! Raz byś się ustosunkował do tematu a nie że my swoje a Ty swoje.. Odpowiedzi zupełnie nie związane meritum sprawy...
 

Lucas83

Member
W moim przypadku to będzie już trzeci egzemplarz, o ile serwis wyda opinię, że TV jest wadliwy.

Jeśli ktoś posiada PUS8818 bez wspomnianych wad, to czy może podesłać mi numer seryjny w PW? Chciałbym coś sprawdzić. A jeszcze miłym dodatkiem byłyby fotki w podobnych warunkach, czyli Ambilight wyłączony i ciemno w pokoju, wystarczy ekran z UI Google TV.

Jestem jeszcze ciekaw, ile jest osób które:

  • mają matrycę bez wad i są zadowoleni,
  • mają matrycę z wadami, ale żyją z tym/nie zwrócili uwagi,
  • oddali TV

A może pierwsze egzemplarze były udane, później nastąpiła zmiana dostawcy matryc i stąd te przypadki? Kto w ogóle produkuje te matryce?
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
Trzeci? no to jest jakaś masakra... A kiki twierdzi że wszystko jest OK i wystarczy sprawdzić
:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 

Lucas83

Member
Trzeci? no to jest jakaś masakra... A kiki twierdzi że wszystko jest OK i wystarczy sprawdzić
:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Trzeci dostanę, jeśli serwis uzna, że TV podlega wymianie. Niedoprecyzowałem :) Pierwszy został wymieniony, drugi aktualnie czeka na serwis, jeśli serwis potwierdzi problem, to czeka mnie trzeci egzemplarz. U mnie jest jeszcze problem z lagowaniem przy korzystaniu z Apple TV po HDMI. Jak zamykam Apple TV, to interfejs telewizora laguje. Po restarcie wraca do normy. Bez sensu :) Oczywiście oba urządzenia zaktualizowane i resetowane wielokrotnie do ustawień fabrycznych.

Zrobiłem sobie szybką rundkę po najpopularniejszych sklepach z elektroniką i znalazłem dużo komentarzy wspominających o tym problemie. Co poszło nie tak? :)
 

djrzz

Member
Przypomnę że nie jest to Philips a jakąś badziewna firemka TP vision jadąca na dawnej renomie Philipsa i dlatego tak się dzieje. Produkują/składają coraz gorszy sprzęt, zaczęli kastrowac z funkcjonalności! Niedługo te telewizory niczym nie będą odróżniały się od innych chińczyków...
 
Trzeci dostanę, jeśli serwis uzna, że TV podlega wymianie. Niedoprecyzowałem :) Pierwszy został wymieniony, drugi aktualnie czeka na serwis, jeśli serwis potwierdzi problem, to czeka mnie trzeci egzemplarz. U mnie jest jeszcze problem z lagowaniem przy korzystaniu z Apple TV po HDMI. Jak zamykam Apple TV, to interfejs telewizora laguje. Po restarcie wraca do normy. Bez sensu :) Oczywiście oba urządzenia zaktualizowane i resetowane wielokrotnie do ustawień fabrycznych.

Zrobiłem sobie szybką rundkę po najpopularniejszych sklepach z elektroniką i znalazłem dużo komentarzy wspominających o tym problemie. Co poszło nie tak? :)
Dzień dobry.

1. Jeśli występuje opóźnienie dźwięku po podłączeniu HDMI do Apple TV, należy przejść do ustawienia HDMI Ultra w ustawieniach telewizora i ustawić tryb na "optymalną grę". To powinno pomóc, ponieważ czytałem komentarz innego użytkownika z tym problemem i został on rozwiązany poprzez dostosowanie ustawień HDMI w telewizorze

2. Paski na panelu

To jest banding. Pionowe paski. Występują obecnie w wielu modelach telewizorów wszystkich marek. Jest to jedna z "chorób" paneli LCD. Występuje zwłaszcza w telewizorach z "bezpośrednim" podświetleniem LED. Te z podświetleniem z boku - inne problemy)))).

Podobnie jak na panelach OLED, które mają inne choroby - to loteria.

3. mogę pokazać zdjęcia wielu innych telewizorów, innych marek z takimi samymi pasami.

Więc mówienie, że "słaba kontrola jakości" nie jest poprawne. Wszyscy producenci kupują panele od chińskich firm, a one dostarczają im panele. I nie sądzę, żeby producenci telewizorów mogli "wybrać" sobie z 1000 paneli np. 900 idealnych, a 100 zwrócić.
 
Przypomnę że nie jest to Philips a jakąś badziewna firemka TP vision jadąca na dawnej renomie Philipsa i dlatego tak się dzieje. Produkują/składają coraz gorszy sprzęt, zaczęli kastrowac z funkcjonalności! Niedługo te telewizory niczym nie będą odróżniały się od innych chińczyków...
Zabawny komentarz. Poszperaj w internecie, poczytaj i zrozum czym jest wizja TP. Jeśli jesteś wystarczająco inteligentny, to zrozumiesz, że nie jest to firma taka jak napisałeś
 

djrzz

Member
Zabawny komentarz. Poszperaj w internecie, poczytaj i zrozum czym jest wizja TP. Jeśli jesteś wystarczająco inteligentny, to zrozumiesz, że nie jest to firma taka jak napisałeś
To fajnie że się ubawiłeś, co niby mam znaleźć w tych internetach, marketingowy bełkot?
Firma która umieszcza z przodu logo Philips by sprzęt był rozpoznawany, ale już z tyłu jest TP vision 😁
 

Marynarz58

New member
Cześć, odebrałem dziś tv i mam takie plamy na czarnych ekranach (te zdjęcie z ustawień to ta prawie środkowa pionowa linia to z ustawień ale ta kolejna na prawo to właśnie jej być nie powinno) i po prawej pionowy szary pas. Pytanie czy zwrócić tv jeśli w tych modelach tak bywa czy zgłosić reklamację?

I pytanie o kalibrację, znajdę w sieci propozycje ustawień?

Pozdrawiam
Też tak miałem.Kupiłem przez X-Kom.Od dałem go w cholerę
 
Miałem jeden model Philipsa który był pozbawiony wad tych matryc, a zatem można? Można!
Dzień dobry. Nie wiem, o czym pan mówi. Ale wszystko jest możliwe.

P.s. Mam PUS8518 (60Hz) bez DSE (paski). I mam OLED718 z charakterystycznym dla paneli EX WOLED różowym odcieniem po jednej stronie, który zauważam tylko ja, a producentem paneli jest LG, który dostarcza identyczne panele wszystkim innym, w tym mnie. Idąc tokiem rozumowania tutejszych "ekspertów", to nie LG jest winne, tylko ci, którzy kupują od nich panele.
 
Jeśli uważasz ,że ktoś nie ma racji i piszesz ,że

to może napisz co miałeś na myśli.
A nie ograniczasz się do nic nie mówiących ogólników.
Nie miałeś trudniejszego pytania?

Odpowiedź brzmi: zapamiętaj:

1. wizja TP

Właścicielem jest TPV. Ci, którzy produkują monitory AOC (liderzy rynku monitorów na świecie) + monitory Philips. Tajwan. Sąsiedzi marek, które wszyscy znamy, takich jak ASUS, MSI, Gigabyte i innych innych gigantów

2. 2011 lub 2012 (nie pamiętam dokładnie)

Philips wydzielił swój dział TV, który ponosił straty w TPV. Sprzedają go, aby skupić się na bardziej dochodowych rzeczach. Co ma sens. Biznes

TPV w tym czasie produkowało monitory Philipsa i było głównym dostawcą Philipsa do produkcji telewizorów.

3. Następnie nastąpiło całkowite przejęcie jednostki biznesowej TPV

4. Siedziba główna znajduje się w Holandii. Centrum rozwoju znajduje się tam, gdzie było: w Belgii (Gent).

5. Od 2011 roku po takim ruchu wszyscy "pochowali" telewizory Philipsa.

Ale są one bardziej żywe niż kiedykolwiek. Robią telewizory NIE gorsze od innych, często jedne z najlepszych pod względem stosunku jakości do ceny (ten sam PUS8818 jest lepszy od wielu konkurentów, jeśli dobrze zrozumiesz jego cechy) lub ten sam OLED718, który ma niewielu konkurentów. Telewizory otrzymują prestiżowe nagrody EISA rok po roku.

Jedyną rzeczą, którą moim zdaniem słabo wdrożyli, jest reklama. I mam wrażenie, że jej nie potrzebują. Pracują po cichu na rynek europejski i mają wystarczająco dużo do roboty. Ale mogę się mylić i to tylko moja subiektywna opinia.

Więcej informacji znajdziecie w ... google. To takie proste. Ale trudniejsze niż pisanie bzdur ;-).
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Warto sprawdzić, albo przy tym modelu koniecznie sprawdzić przed zakupem.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Bo odsyłałem pierwszy raz tak duże ilości do fabryki do wymiany.
Niektóre aż do skutku.
Miłe to nie było i trzeba była aż sięgnąć po najwyższe wsparcie,
Wszystkim udało się wymienić.
 
Nie mam zamiaru licytować się z Tobą na to, kto zada "trudniejsze" pytanie.

Również nie mam zamiaru zapamiętać. Do niczego nie jest to mi potrzebne. Zastanawiałem się tylko czy Ty, jako fan Philipsa, wiesz o czym piszesz?
Teraz już wiem ,że nie.
O wcześniejszych punktach nawet nie wspomnę, ale otrzymanie EISA to dla Ciebie jakiś argument? No proszę Cię. Następnym razem ,gdy będziesz chciał zapodać dowcip to uprzedzaj. Bo jak przeczytałem

to ze śmiechu monitor oplułem. :ROFLMAO:
Dzień dobry. Co robić... W twoim przypadku możesz tylko wyczyścić monitor

O konkurowaniu o złożoność pytań: jesteś słaby. Nawet na forum. Chętnie bym z tobą pogadał na bardziej skomplikowane tematy techniczne. Ale niestety.... Twój limit to plucie na monitor(((((
 

Lucas83

Member
Bo odsyłałem pierwszy raz tak duże ilości do fabryki do wymiany.
Niektóre aż do skutku.
Miłe to nie było i trzeba była aż sięgnąć po najwyższe wsparcie,
Wszystkim udało się wymienić.
Czyli jednak problem jest na dużą skalę i da się go wyeliminować. Poza tym są ludzie, którzy mają ten model TV i nie mają problemów z ekranem. To ważna informacja, jeśli komuś zależy, to nie można odpuszczać.
 

Lucas83

Member
Dzień dobry.

1. Jeśli występuje opóźnienie dźwięku po podłączeniu HDMI do Apple TV, należy przejść do ustawienia HDMI Ultra w ustawieniach telewizora i ustawić tryb na "optymalną grę". To powinno pomóc, ponieważ czytałem komentarz innego użytkownika z tym problemem i został on rozwiązany poprzez dostosowanie ustawień HDMI w telewizorze
Problem nie jest z dźwiękiem, tylko z lagowaniem UI Google TV po przejściu z Apple TV do Google TV. Ponadto zauważyłem też, że po oglądaniu "natywnego" Netflixa (aplikacja z poziomu TV), pojawia się ten sam problem. Zamykam Netflixa i UI telewizora laguje aż miło. No nie, to już przesada.

Więc mówienie, że "słaba kontrola jakości" nie jest poprawne. Wszyscy producenci kupują panele od chińskich firm, a one dostarczają im panele. I nie sądzę, żeby producenci telewizorów mogli "wybrać" sobie z 1000 paneli np. 900 idealnych, a 100 zwrócić.
Czyli wg Ciebie mamy się na to godzić, "bo tak jest i już"? Skoro są panele pozbawione tych wad, to śmiem nadal twierdzić, że tutaj chodzi o kiepską kontrolę jakości. Co innego, gdyby WSZYSTKIE (co do sztuki) panele miały taką wadę. A jednak tak nie jest.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Nie mają problemów - bo sprawdzili przed zakupem. Pisałem o tym kilka razy.
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
Piszesz sam że nigdy nie odsyłałeś tak dużej ilości tv i za chwilę mowisz że nie ma problemu... kontrola jakość w Philipsie nie istnieje i tyle. Takie tv nie powinny opuścić linii produkcyjnej. Nie każdy ma możliwość chodzić po sklepach i otwierać kilkanaście kartonów z tv aż trafi się na model ktory będzie wzglednie poprawny bo o modelu kompletnie bez wad mozna pomarzyć.
 
Do góry