Philips 65pus8818 białe plamy na czarnym tle

Palec86

New member
Witam ! Też dzisiaj podpiąłem sprzęt i mam pasek chyba nawet dokładnie w tym samym miejscu co Ty . Daj znać jeśli masz jakieś rozwiązanie
View attachment 24903

Witam ja po dwóch tygodniach od momentu zabrania telewizora na serwis , również dostałem nowy telewizor . Wszystko ok , paska nie ma jednak tym razem mam dość irytujący problem . Przy filmach czy bajkach on praktycznie nie występuje . Pojawia się przy oglądaniu sportu , z tego co wyczytałem to chyba nazywa się efekt brudnego ekranu i objawia się on przy ruchu kamery i czy to tafla lodowiska przy hokeju czy zielona murawa widzę tak jak by pionowe pasy . Pamiętam że w poprzednim egzemplarzu który zwróciłem też takie coś widziałem jednak wtedy się na tym nie skupiałem bo prym wiódł jeden pasek . Nie wiem czy to jest ogólny błąd tego modelu czy poprostu ja jestem taki pechowy i trafiłem dwa razy na taką wadę, i czy jest sens znowu reklamować bo szczerze to już mnie irytuje ta cała sytuacja . Proszę o jakąś radę lub może sposób jak się tego pozbyć przy oglądaniu sportu .
 

Paździoch1

Klub HDTV.com.pl
VIP
Kontrola jakości w Philipsie leży i kwiczy, ja też mam trochę widoczny brudny ekran jak porusza się kamera na białym tle.
A jeszcze ile jest błędów w oprogramowaniu które Philips od dwóch lat nie naprawił, tylko ciągle jak się dopytuję to odpisują że technicy pracują, jeszcze chwilę proszą o cierpliwość i tak dwa lata minęły
Tu są wymienione błędy do poprawy, które też Kiki swoimi ścieżkami wysyłał bezpośrednio do Holandii i nic to nie dało.


Żeby od 2 lat nie naprawić samoczynnego wyrzucania z listy kanałów ulubionych naziemno-satelitarnej do samej sat lub naziemnej, od półtora roku nie naprawili problemu z odbiorem kanału Wydarzenia24, nie działa przewijanie do tyłu kanałów TVP, po wciśnięciu niebieskiego przycisku, wyświetla inny kanał niż pisze na bannerze info, topornie działa HbbTV np na nowym EWTN inne co opisałem.

Co najmniej 8 razy im logi nagrywałem wyżej wymienionych problemów i nic zero odpowiedzi kiedy to naprawią tylko czekać i czekać
 
Ostatnia edycja:

Paździoch1

Klub HDTV.com.pl
VIP
Obiecał mi dwa lata temu że moje zgłoszone błędy swoimi ścieżkami wysłał prosto do centrali w Holandii i że chwilę trzeba będzie poczekać na poprawki bo to korporacja. Minęło 2 lata a poprawek jak nie było tak nadal nie ma.
Najgorszy jest ten błąd co wyrzuca z listy kanałów ulubionych naziemno-satelitarnej do samej sat lub naziemnej a rodzice nie potrafią sami sobie z powrotem przełączyć na ulubioną i ciągle od nich słysze że telewizor znów się zepsuł bo nie ma kanałów i że kubiłem im jakieś chińskie gówno za duże pieniądze

Kiki proszę pomóż mi by wreszcie Philips naprawił te błędy, masz przecież w Philipsie znajomości i polecasz każdemu Philipsy.
 
Ostatnia edycja:

Paździoch1

Klub HDTV.com.pl
VIP

Paździoch1

Klub HDTV.com.pl
VIP
Trochę ciepłych zdjęć telewizorów z USA, od kuzyna gdzie wyjechał na parę dni
 

Attachments

  • IMG-20240108-WA0003.jpg
    IMG-20240108-WA0003.jpg
    235,6 KB · Wyś: 98
  • IMG-20240108-WA0006.jpg
    IMG-20240108-WA0006.jpg
    416,4 KB · Wyś: 91
  • IMG-20240108-WA0003.jpg
    IMG-20240108-WA0003.jpg
    235,6 KB · Wyś: 94
  • IMG-20240108-WA0005.jpg
    IMG-20240108-WA0005.jpg
    203,8 KB · Wyś: 93
  • IMG-20240108-WA0012.jpg
    IMG-20240108-WA0012.jpg
    110,3 KB · Wyś: 100
  • IMG-20240108-WA0004.jpg
    IMG-20240108-WA0004.jpg
    259,9 KB · Wyś: 90
  • IMG-20240108-WA0009.jpg
    IMG-20240108-WA0009.jpg
    385,3 KB · Wyś: 90
  • IMG-20240108-WA0007.jpg
    IMG-20240108-WA0007.jpg
    370,8 KB · Wyś: 99

barti2699

New member
Podpowie mi ktoś jak ustawić tą konfigurację calman na philipsie 65PUS8818/12? Gdy włączę tryb obrazu calman, zatwierdzę zielonym przyciskiem i później ustawienia ręczne nic się nie dzieję... Dodam, że mam identyczny problem jak kolega Kontra11 z paskiem na ekranie a podczas oglądania meczu jak Palec86. Telewizor kupiony z końcem listpada. Zgłoszony na serwis i czekam na kontakt...
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
W calmanie NIC nie ustawisz przynajmniej w moim 9206 więc przypuszczam że u Ciebie jest tak samo...
 

Lucas83

Member
Niestety, mnie również dopadł syndrom pasów na ekranie. Pierwszy egzemplarz był jeszcze źle poskładany (z jednej strony zaczep obudowy matrycy wychodził na zewnątrz, dodatkowo obudowa była pofalowana z jednej strony - kontrola jakości nie istnieje w tej firmie). Zgłoszony do sklepu ze zdjęciami, następnego dnia informacja o wymianie i dostawie nowego TV. Nowy przyjechał, obudowa dobrze poskładana, TV uruchamiam i co widzę? To samo, ale w innym miejscu. Jeden pas biegnący przez środek ekranu od góry do dołu, dodatkowo z prawej strony ekranu takie dziwne przyciemnienie, na dole efekt brudnego ekranu, czyli taka chmurka. Wszystko widoczne w UI telewizora. Dodatkowo odpaliłem YT i film ze stałym szarym tłem w różnej intensywności - na każdym filmie widać to samo w tych samych miejscach. Zgłaszam kolejny raz - dla mnie to jest niedopuszczalne.

Dodatkowo sprawdziłem jeszcze jedną rzecz - wydaje mi się, że na pudełku widoczna jest data produkcji - rok z tygodniem. Przy pierwszym egzemplarzu, na etykiecie z numerem seryjnym, miałem takie coś jak 06 i pod spodem 2351 (pod logo Philips, z lewej strony). Na drugim egzemplarzu 05 i 2407. Wydaje mi się, że to rok i tydzień produkcji (2351 - 2023 i 51 tydzień, 2407 - 2024 i 7 tydzień, 05 i 06 to może linie produkcyjne?). Ktoś może to potwierdzić? Postaram się jeszcze dodać jakieś fotki.

To pierwszy egzemplarz:

IMG_0462.JPEG


Tu jest to, o czym pisałem w kontekście daty produkcji:

Zrzut ekranu 2024-05-21 222737.png


Drugi egzemplarz:

IMG_3863.JPEG

IMG_3864.JPEG

IMG_3860.JPEG

Zrzut ekranu 2024-05-21 222706.png
 

Attachments

  • IMG_0465.JPEG
    IMG_0465.JPEG
    655,5 KB · Wyś: 59
Ostatnia edycja:

Paździoch1

Klub HDTV.com.pl
VIP
Ale o to się rozchodzi, że w takim stanie taki egzemplarz nie powinien opuścić zakładu produkcyjnego, a nie ze kupujący później klient musi się użerać z wymianą, a nie jest to 20" i kłopot z przewożeniem, bo do samocjodu osobowego się nie mieści.
 
Do góry