Philips 65pus8818 białe plamy na czarnym tle

gitarrra

Well-known member
Bez reklam
Nie miałeś trudniejszego pytania?
Nie mam zamiaru licytować się z Tobą na to, kto zada "trudniejsze" pytanie.
Odpowiedź brzmi: zapamiętaj:
Również nie mam zamiaru zapamiętać. Do niczego nie jest to mi potrzebne. Zastanawiałem się tylko czy Ty, jako fan Philipsa, wiesz o czym piszesz?
Teraz już wiem ,że nie.
O wcześniejszych punktach nawet nie wspomnę, ale otrzymanie EISA to dla Ciebie jakiś argument? No proszę Cię. Następnym razem ,gdy będziesz chciał zapodać dowcip to uprzedzaj. Bo jak przeczytałem
Telewizory otrzymują prestiżowe nagrody EISA rok po roku.
to ze śmiechu monitor oplułem. :ROFLMAO:
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Warto sprawdzić, albo przy tym modelu koniecznie sprawdzić przed zakupem.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Bo odsyłałem pierwszy raz tak duże ilości do fabryki do wymiany.
Niektóre aż do skutku.
Miłe to nie było i trzeba była aż sięgnąć po najwyższe wsparcie,
Wszystkim udało się wymienić.
 
Nie mam zamiaru licytować się z Tobą na to, kto zada "trudniejsze" pytanie.

Również nie mam zamiaru zapamiętać. Do niczego nie jest to mi potrzebne. Zastanawiałem się tylko czy Ty, jako fan Philipsa, wiesz o czym piszesz?
Teraz już wiem ,że nie.
O wcześniejszych punktach nawet nie wspomnę, ale otrzymanie EISA to dla Ciebie jakiś argument? No proszę Cię. Następnym razem ,gdy będziesz chciał zapodać dowcip to uprzedzaj. Bo jak przeczytałem

to ze śmiechu monitor oplułem. :ROFLMAO:
Dzień dobry. Co robić... W twoim przypadku możesz tylko wyczyścić monitor

O konkurowaniu o złożoność pytań: jesteś słaby. Nawet na forum. Chętnie bym z tobą pogadał na bardziej skomplikowane tematy techniczne. Ale niestety.... Twój limit to plucie na monitor(((((
 

Lucas83

New member
Bo odsyłałem pierwszy raz tak duże ilości do fabryki do wymiany.
Niektóre aż do skutku.
Miłe to nie było i trzeba była aż sięgnąć po najwyższe wsparcie,
Wszystkim udało się wymienić.
Czyli jednak problem jest na dużą skalę i da się go wyeliminować. Poza tym są ludzie, którzy mają ten model TV i nie mają problemów z ekranem. To ważna informacja, jeśli komuś zależy, to nie można odpuszczać.
 

Lucas83

New member
Dzień dobry.

1. Jeśli występuje opóźnienie dźwięku po podłączeniu HDMI do Apple TV, należy przejść do ustawienia HDMI Ultra w ustawieniach telewizora i ustawić tryb na "optymalną grę". To powinno pomóc, ponieważ czytałem komentarz innego użytkownika z tym problemem i został on rozwiązany poprzez dostosowanie ustawień HDMI w telewizorze
Problem nie jest z dźwiękiem, tylko z lagowaniem UI Google TV po przejściu z Apple TV do Google TV. Ponadto zauważyłem też, że po oglądaniu "natywnego" Netflixa (aplikacja z poziomu TV), pojawia się ten sam problem. Zamykam Netflixa i UI telewizora laguje aż miło. No nie, to już przesada.

Więc mówienie, że "słaba kontrola jakości" nie jest poprawne. Wszyscy producenci kupują panele od chińskich firm, a one dostarczają im panele. I nie sądzę, żeby producenci telewizorów mogli "wybrać" sobie z 1000 paneli np. 900 idealnych, a 100 zwrócić.
Czyli wg Ciebie mamy się na to godzić, "bo tak jest i już"? Skoro są panele pozbawione tych wad, to śmiem nadal twierdzić, że tutaj chodzi o kiepską kontrolę jakości. Co innego, gdyby WSZYSTKIE (co do sztuki) panele miały taką wadę. A jednak tak nie jest.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Nie mają problemów - bo sprawdzili przed zakupem. Pisałem o tym kilka razy.
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
Piszesz sam że nigdy nie odsyłałeś tak dużej ilości tv i za chwilę mowisz że nie ma problemu... kontrola jakość w Philipsie nie istnieje i tyle. Takie tv nie powinny opuścić linii produkcyjnej. Nie każdy ma możliwość chodzić po sklepach i otwierać kilkanaście kartonów z tv aż trafi się na model ktory będzie wzglednie poprawny bo o modelu kompletnie bez wad mozna pomarzyć.
 

Chase

Member
Piszesz sam że nigdy nie odsyłałeś tak dużej ilości tv i za chwilę mowisz że nie ma problemu... kontrola jakość w Philipsie nie istnieje i tyle. Takie tv nie powinny opuścić linii produkcyjnej. Nie każdy ma możliwość chodzić po sklepach i otwierać kilkanaście kartonów z tv aż trafi się na model ktory będzie wzglednie poprawny bo o modelu kompletnie bez wad mozna pomarzyć.
Z mojego doświadczenia - sprawdzenie przed zakupem było niestety niemożliwe. Sprawdzenie od razu po, w sklepie już tak i ewentualny zwrot/wymiana. Ale, jeżeli kupujesz stacjonarnie to tylko dobra wola sprzedawcy, że Ci go przyjmą. Media Markt co prawda przyjmuje zwroty kupione stacjonarnie, ale z moich doświadczeń wynika, ze tutaj wszystko zależy od czynnika ludzkiego. Trafi Ci się ktoś, kto powie nie bo nie i zostaje Ci tylko rękojmia. Chyba, że się mylę i ktoś zna jakieś sklepy, gdzie przed zakupem, wyjmą Ci z magazynu TV, pozwolą otworzyć, podłączyć i sprawdzić i dopiero potem kupić jeśli będzie ok?
 

djrzz

Member
Z mojego doświadczenia - sprawdzenie przed zakupem było niestety niemożliwe. Sprawdzenie od razu po, w sklepie już tak i ewentualny zwrot/wymiana. Ale, jeżeli kupujesz stacjonarnie to tylko dobra wola sprzedawcy, że Ci go przyjmą. Media Markt co prawda przyjmuje zwroty kupione stacjonarnie, ale z moich doświadczeń wynika, ze tutaj wszystko zależy od czynnika ludzkiego. Trafi Ci się ktoś, kto powie nie bo nie i zostaje Ci tylko rękojmia. Chyba, że się mylę i ktoś zna jakieś sklepy, gdzie przed zakupem, wyjmą Ci z magazynu TV, pozwolą otworzyć, podłączyć i sprawdzić i dopiero potem kupić jeśli będzie ok?
Jeśli sklep ma w regulaminie że przyjmują zwroty do określonego czasu to nie mogą odmówić nie bo nie!
 

Chase

Member
Miałem taką sytuację kilka lat temu w nieistniejącym już Saturnie. Facet twierdził, że regulamin, regulaminem, ale przepisy prawa są takie, że obowiązku nie mają przyjąć (prawda) a on uznaje, że zwrotu nie przyjmuje bo regulamin mu na to pozwala. Ostatecznie się wykłóciłem i zwrot przyjęli. Oczywiście zawsze można zamówić przez internet z odbiorem w placówce i wtedy sprawdzić po zakupie w sklepie i od razu zwrócić. Tylko uwaga na rtv euro agd, bo tam jak zamówisz przez internet z płatnością przy odbiorze to traktują to jako rezerwację w sklepie i zakup na miejscu więc 14 dniowy zwrot nie przysługuje.
 

gitarrra

Well-known member
Bez reklam
Tylko uwaga na rtv euro agd, bo tam jak zamówisz przez internet z płatnością przy odbiorze to traktują to jako rezerwację w sklepie i zakup na miejscu
Bo towar zamówiony internetowo i zapłacony w sklepie to normalny zakup.I nie tylko w rtv euro.Ale wszędzie
 

djrzz

Member
Bo towar zamówiony internetowo i zapłacony w sklepie to normalny zakup.I nie tylko w rtv euro.Ale wszędzie
Nie, nie wszędzie! Są na to przepisy i jasno mówią że przy kupnie przez internet i płatności przy odbiorze musi być jasno to oznajmione że taka transakcja uznawana jest jak kupno w sklepie! Jeśli jest przycisk kup i podobne to płatność przy odbiorze jest uznawana jak kupno przez internet, jeśli jest przycisk rezerwacja to wtedy taki zakup uznawany jest jak kupienie w sklepie stacjonarnym.
 

Chase

Member
@ djrzz
Dokładnie, w rtv euro jest rezerwacja w salonie a nie zakup. W x-kom przy kupowaniu masz możliwość płatności za zamówienie przy odbiorze w sklepie. Jak w innych sklepach to działa - nie wiem, ale trzeba uważać.
Tak czy siak - odbiegamy od tematu więc wybaczcie offtopic. (Po prostu wydaje mi się mało prawdopodobne sprawdzenie telewizora PRZED zakupem, jaki Sprzedawca na to pójdzie?)
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
Kiki ciągle o tym mówi że względu na to że on niby sprawdza i w ten sposób chce promować swoją sprzedaż. Co "forum" już oddawna pełni wlasnie rolę bazaru a nie prawdziwego forum...
Co do płatności przy odbiorze za zamówienie internetowe to robiłem tak wielokrotnie w ME i kilka razy towar zwracałem bez żadnego problemu.
 
jak napisał o DSE jeden z polskich dobrych testerów:

"Największym problemem, w przypadku telewizorów LCD, będzie znalezienie egzemplarza pozbawionego zjawiska brudnego ekranu (ZBE). Zjawisko to dotyczy głównie telewizorów LCD i polega na tym, że np. podczas meczów piłki nożnej, gdy kamera szybko przesuwa się w poziomie, starając się nadążyć za akcją, na ekranie widać, większe lub mniejsze, plamy, pasy lub paski, co sprawia wrażenie, jak gdyby ekran był w niektórych miejscach zakurzony lub zabrudzony (stąd angielski termin  „dirty screen effect”, czyli DSE).

Co gorsza, ZBE różni się z nie tylko z modelu na model, lecz także z egzemplarza na egzemplarz. Inaczej mówiąc, jedna sztuka danego modelu może mieć zauważalne lub nawet irytujące ZBE, a druga może być od niego wolna."

Taka jest prawda.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
ZMedia Markt co prawda przyjmuje zwroty kupione stacjonarnie, ale z moich doświadczeń wynika, ze tutaj wszystko zależy od czynnika ludzkiego.

Już nie. Zmienilo sie od kilku miesiecy, kiedyś sami się tym chwalili w sklepach, lub wręcz zachęcali do sprawdzenia w domu i ew. zwrotu.
Teraz nie zwrócisz. Tzn. zwrócisz, ale kasy nie dostaniesz do ręki, a na karte podarunkową. Przekonałem sie o tym osobiscie, dodatkowo potwierdzilem na infolini.

Trafi Ci się ktoś, kto powie nie bo nie i zostaje Ci tylko rękojmia.

Dlatego dzis, tylko i wylacznie zakup online jest najbezpieczniejszy w kontekście ew. bezproblemowego zwrotu.


Chyba, że się mylę i ktoś zna jakieś sklepy, gdzie przed zakupem, wyjmą Ci z magazynu TV, pozwolą otworzyć, podłączyć i sprawdzić i dopiero potem kupić jeśli będzie ok?

Większość, nawet często sami z własnej inicjatywy wyjmują tv i sprawdzają czy wszystko ok. Tak było zawsze w MM, a ostatnio w ME.
Być może przy jakiś małych tv nikt w to się nie bawi, ale już przy większych/droższych bez problemu. Zresztą im też zależy, żeby sprawdzić, czy chociażby matryca nie jest uszkodzona.

Po za tym, wystarczy przed zakupem pogadać z kompetentnym pracownikiem i wyraźnie zaznaczyć, że owszem kupisz w sklepie, ale pod warunkiem, że jak coś się w domu okaże nie tak, to bez problemów (fochów) będziesz mógł zwrócić. Jeżeli kręci nosem, to lepiej odpuścić zakup w stacjonarnym.
 

Chase

Member
@armanig
Dzięki wielkie za post, bardzo dużo ciekawych i ważnych informacji. Z mojego doświadczenia w MM i Saturnie (2017 rok) nigdy nie pozwolono mi sprawdzić sprzętu przed zakupem. Za każdym razem musiałem zapłacić i dopiero wtedy można było otworzyć pudło, podłączyć i sprawdzić (stanowisko serwisu za kasami). Ale to być może dlatego, że kupowałem TV tylko 40 cali.
 
Do góry