Witam uprzejmie ,
Być może , że usterka ta nie występuje w określonych wersjach wersjach oprogramowania .
Jeżeli kolega Play007 w swoim telewizorze nie ma tej ukrytej wady , to proszę , aby podał
jaką ma zainstalowaną wersję softu , w której usterka ta nie występuje.
Wtedy zobacz kolego Fatman_1 jaką masz wersję softu i w zależności od daty softu fabrycznego
w Twoim telewizorze będzie możliwość powrotu do wersji softu , w którym usterka ta nie
występuje . Warunek jeden , to soft fabryczny musi być z datą wcześniejszą wydania(ew.z tą samą)
co wersja softu , którą posiada telewizor kolegi Play007.Tak myślę , skoro serwis firmy Philips stwierdza , że usterka ta występuje we wszystkich telewizorach tego modelu , choć moim
skromnym zdaniem , nie jest to prawda.
Masz jednak rację , można tej opcji "felernej" 3D nie używać .Jeżeli podświetlenie matrycy jest
jednolite , nie ma żadnych "latarek" w narożnikach ekranu , wszystkie złącza w telewizorze są
sprawne ,czyli można podłączyć dedykowane nim określone urządzenia audio-video , dźwięk jest czysty , NetTV działa prawidłowo to z tą usterką można jednak żyć i
szkoda zdrowia na "przepychanki" z firmą Philips . W praktyce różnie to wygląda.
Pozdrawiam,

accu
:kom: