Witam
Czytam ten temat od czasu, kiedy kupiłem 55PUS7600 tj. od 12.2015. TV zaktualizowany ostatnią aktualizacją z grudnia
Dzieląc się swoimi spostrzeżeniami, też zapytam o element, który w tym wątku nie był chyba jeszcze poruszany, ale od początku
1. obsługa głosowa - działa
2. PLAYER - od kilku dni działa (do lutego nie działał)
3. Ambilight - działa bez zastrzeżeń
4. Przez cały czas kiedy sprzęt jest u mnie zwiesił się może z 5 razy (w tym ze 3 razy na aplikacji youtube)
5. Netflix - nie mogę założyć konta via TV (wywala jakiś błąd żeby spróbować później)
6. Odnoszę wrażenie, że przy komunikacji TV-pilot jest maly lag, tj jak wciskam przycisk ustawień to TV trochę myśli zanim wyślietli menu. Podobnie jest z klawiaturą qwerty (trzeba dobrze kierować w sensor aby wiedział co piszę)
Z ww niedogodności są to drobiazgi, z którymi sobie radzę, ale ostatnio coraz bardziej drażni mnie karta sieciowa tego TV.
Mam router WDR4300 TP linka ok 7 metrów od TV i nadaje na dwóch pasmach 2,4 i 5ghz, tak że (5-tka w całym bloku jest tylko jedna, a 2,4 ma taką moc sygnału, że na wybranych kanałach gasi sieci sąsiadów przechodzące przez ściany.
Laptop zbiera w załym domu zbiorowo, , a z tv.....
a) Czasem potrafi zgubić sieć
b) Jak chcę zmienić pasmo na TV to czasem nie znajduje nawet drugiej sieci (ustawione statyczne IP, i TV "powiązany" w routerze")
c) O ile z YT czy Playerem sobie jeszcze radzi, tak z DLNA już jest problem (filmy się zacinają, choćtu może problemem jest dysk z postawionym serwerem DLNA na Gargoyle)
d) Rzutowanie z Laptopa do TV....hmmm
- Laptop niby widzi TV, ale z połączeniem czy wyświetlaniem (dublowaniem) ekranu już jest problem, bo nie odnajduje ekranu zewnętrznego.
- rzutowanie filmu do TV - działa z opóźnieniem, tj. TV potrzebuje kilku sekund na reakcję np. pauzę na komputerze.
- nieraz film idzie płynnie (10-15%) a w zdecydowanej większości zacina się lub nawet staje tak, że muszę na kompie pauzować i odpalać ponownie. O przesuwaniu czasem filmu mogę zapomnieć.
Ten sam plik puszczony z USB na TV idzie jak burza, więc to nie problem z plikiem, bo na komputerze też działa.
Będę próbował jeszcze przenieść router bliżej TV lub dać zaraz obok AP, ale nie wiem czy pomoże. Jak czytałem wcześniej LAN w tym TV działa jeszcze gorzej niż wifi...może nawet nie będę ryzykował.
A jak u Was z komunikacją laptop -> TV ?