Philips 55pUS7600 test - Philips czyli ciągła walka o doskonałość !

zioolek

New member
Dzięki,
Napisałem - czekam na kontakt. Jednak mój egzemplarz ma chyba więcej problemów - Żona podesłał właśnie filmik jak tv wyświetla bajkę (kanał z upc). Screenshot w załączniku.
 

Attachments

  • Screen Shot 2016-02-23 at 09.34.37 copy.jpg
    Screen Shot 2016-02-23 at 09.34.37 copy.jpg
    16,4 KB · Wyś: 124

tomeko12

New member
Po wykonaniu reinstalacji, Philips lubi, jak go się na chwile z gniazdka odłączy (ogólnie, to pomaga na wiele dolegliwości).
Oczywiście istotne jest zainstalowanie najnowszego firmware (najnowszy jest 0.5.38.28 z grudnia zeszłego roku).
 

zioolek

New member
Sprawdziłem - mam dokładnie ten samą wersję systemu (0.5.38.28).

Dzisiaj Podpiąłem TV do routera kablem - działa.

WiFi nie działa cały czas - nie pomogła ponowna instalacja TV (kilkukrotna) czy też wielokrotne odłączanie TV od zasilania.

Cóż - to niestety nie jest jedyny problem z tym TV. Oprócz Wi-Fi dzisiaj pojawiło się wiele nowych problemów (drugi "wieczór" tego TV w naszym domu):

- Po uruchomieniu TV, samoczynnie się***wyłączył kilka razy w ciągu kilkudziesięciu sekund od włączenia.

- Po "umyślnym" wyłączeniu - kilka razy samoczynnie się włączył w ciągu kilkudziesięciu sekund od włączeina.

- Po włączeniu - nie działało ambilight (pomogło wyjęcie wtyczki i ponowne podłączenie po kilku minutach. Tylko ten problem pojawił się jeden raz... reszta "wielokrotnie")

- Nie dało się włączyć TV z pilota - (Trzeba było wciskać guzik "power" co chwila przez dobre kilka minut). Efekt najczęściej był taki, że migała dioda po prawej stronie, zapalało się logo PHILIPS, po czym gasło i nic się nie działo. Drugi efekt był taki, że po wciśnięciu "power" migała tylko dioda po prawej i nawet PHILIPS nie raczył się zaświecić... nic się nie działo. (wyjęcie wtyczki nie pomogło). Po dobrych 5 minutach (lub więcej) za którymś razem po prostu "załapał" i się odpalił tak jak trzeba.

- Po włączeniu TV, działało tylko ambilight i dźwięk (ekran wyłączony) (kilkukrotne wyjęcie wtyczki - nie pomogło)

- Po włączeniu TV ekran wyglądał tak jak na zdjęciu w załączniku (jakieś 40 - 50 kolejnych "włączeń". Dźwięk działał -Kilkukrotne wyjęcie wtyczki zasilania, zmiana kabla hdmi - nie pomogła... ot za którymś razem "załapał"
/Users/zioolek/Downloads/IMG_7005.JPG

Cóż. TV wraca do sklepu...

Teraz trzeba poszukać nowego... Ktoś***doradzał SONY z seri xc85... na papierze spoko - ale przyznam, że zraziłem się do Androida (do telefonów z And zraziłem się już dawno...). Ale powiedzmy, że wezmę go pod uwagę... CZy ma ktoś z Was doświadczenia z takimi modelami:

1) SONY KD-55X8005C / 8508 / 8509C
2) SAMSUNG UE55JU6500 / 6650 / 6740
3) PANASONIC TX-55CX400E

Szczerze mówiąc - skłaniam się najbardziej do Samsungów... pomimo tego zakrzywionego ekranu...

Mimo, że Philips okazał się całkowicie nieużywalny to z żalem będę pozbywał się tego ambi...
 

Attachments

  • IMG_7005 copy.JPG
    IMG_7005 copy.JPG
    639,9 KB · Wyś: 82

Db-ticus

New member
Zioolek odpuść sobie i tak Cię podziwiam, że masz tyle cierpliwości do tego modelu. Ja też napaliłem się w zeszłym roku na ten TV a właściwie na zapowiadany 65PUS9600 z HDR którego koniec końców pomimo hucznych zapowiedzi wogóle nie wypuścili. Kupiłem SONEGo który też nie pozbawiony jest wad ale z adroidem radzi sobie dużo lepiej ( od grudnia do dzisiaj 2 zwiechy ) ja mam model X9005C ale i niższy z serii X8505C też jest całkiem niezłym wyborem pOczytaj zresztą forum.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Nowe modele philipsa są już na nowej platformie , wjadą za kilka dni więc możesz spokojnie Wymienić na model z ambilightem .
Do jakiej kwoty chcesz nowy model ?
 
D

Deleted member 121090

Guest
Sprawdziłem - mam dokładnie ten samą wersję systemu (0.5.38.28).

Dzisiaj Podpiąłem TV do routera kablem - działa.

WiFi nie działa cały czas - nie pomogła ponowna instalacja TV (kilkukrotna) czy też wielokrotne odłączanie TV od zasilania.

Cóż - to niestety nie jest jedyny problem z tym TV. Oprócz Wi-Fi dzisiaj pojawiło się wiele nowych problemów (drugi "wieczór" tego TV w naszym domu):

- Po uruchomieniu TV, samoczynnie się***wyłączył kilka razy w ciągu kilkudziesięciu sekund od włączenia.

- Po "umyślnym" wyłączeniu - kilka razy samoczynnie się włączył w ciągu kilkudziesięciu sekund od włączeina.

- Po włączeniu - nie działało ambilight (pomogło wyjęcie wtyczki i ponowne podłączenie po kilku minutach. Tylko ten problem pojawił się jeden raz... reszta "wielokrotnie")

- Nie dało się włączyć TV z pilota - (Trzeba było wciskać guzik "power" co chwila przez dobre kilka minut). Efekt najczęściej był taki, że migała dioda po prawej stronie, zapalało się logo PHILIPS, po czym gasło i nic się nie działo. Drugi efekt był taki, że po wciśnięciu "power" migała tylko dioda po prawej i nawet PHILIPS nie raczył się zaświecić... nic się nie działo. (wyjęcie wtyczki nie pomogło). Po dobrych 5 minutach (lub więcej) za którymś razem po prostu "załapał" i się odpalił tak jak trzeba.

- Po włączeniu TV, działało tylko ambilight i dźwięk (ekran wyłączony) (kilkukrotne wyjęcie wtyczki - nie pomogło)

- Po włączeniu TV ekran wyglądał tak jak na zdjęciu w załączniku (jakieś 40 - 50 kolejnych "włączeń". Dźwięk działał -Kilkukrotne wyjęcie wtyczki zasilania, zmiana kabla hdmi - nie pomogła... ot za którymś razem "załapał"
/Users/zioolek/Downloads/IMG_7005.JPG

Cóż. TV wraca do sklepu...



Mimo, że Philips okazał się całkowicie nieużywalny to z żalem będę pozbywał się tego ambi...
Takiego dziadostwa to nawet użytkownicy starych Rubinów u siebie w domach nie mieli.
To się nawet nie chce wierzyć że w XXI wieku ktoś sprzedaje klientom coś takiego?
Jakim cudem firma Philips jeszcze funkcjonuje?
Przecież po takich relacjach w necie każdy obróci się na pięcie i będzie ich omijał szerokim łukiem.
Wstyd.
 

marmac500

Klub HDTV.com.pl
VIP
Zioolek odpuść sobie i tak Cię podziwiam, że masz tyle cierpliwości do tego modelu. Ja też napaliłem się w zeszłym roku na ten TV a właściwie na zapowiadany 65PUS9600 z HDR którego koniec końców pomimo hucznych zapowiedzi wogóle nie wypuścili. Kupiłem SONEGo który też nie pozbawiony jest wad ale z adroidem radzi sobie dużo lepiej ( od grudnia do dzisiaj 2 zwiechy ) ja mam model X9005C ale i niższy z serii X8505C też jest całkiem niezłym wyborem pOczytaj zresztą forum.

Z Sonym tez nie jest tak rozowo, kiedy ostatnio szukalem TV przetestowalem x8509 okazalo sie ze na 40 probek 4K przeczytal raptem 8, a w menu dysku zewnetrznego wchodzil ok 30 sek.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Ceny jeszcze nie podane. Będą na dniach ...
Na nowej platformie, a Android będzie aktualizowany do 6,0.
 

zioolek

New member
Cześć,
Sorry za długie milczenie ale nie było czasu pisać...

Nie wiem czy dałbym drugą szansę Philipsowi w najbliższym czasie. Co to za nowa platforma ma być?

Ktoś komentował, bym sobie odpuścił - niestety sam sobie napytałem biedy bo nawet nie wiedziałem, że przy zakupie na fakturę nie przysługuje prawo zwrotu w ciągu 2 tygodni... (Pamiętajcie - mi to do głowy nie przyszło, tym bardziej, że nawet w ciągu ostatniego roku też***oddałem tak jeden firmowy komputer i nie było problemu). Także raczej reklamacja - bo mój egzemplarz (chcę wierzyć, że to egzemplarz a nie cecha wszystkich tv z tego modelu....) jest całkowicie nieużywalny. Oprócz wcześniej opisanych błędów doszło jeszcze przynajmniej kilka.... i to uciążliwych na tyle, że nie ma możliwości obejrzenia nawet 1 odcinka serialu (najdłuższa jednorazowa "sesja" nieprzewanego błędem odtwarzania trwała ~40min). Zazwyczaj w ciągu kilku minut ekran wyłącza się lub zmienia na "przełączające się kolory" takie jak czerwony, niebieski, zielony, szary / biały (jeden kolor na cały ekranie i zmiana koloru co kilka / kilkanaście minut - mam filmik / zdjęcia gdyby ktoś chciał...). Ewentualnie zamiast kolorów ekran się psuje i pojawiają***się***takie artefakty jak na zdjęciu w poprzednim poście... Dodam, że wyjęcie wtyczki zazwyczaj pomaga... ale nigdy jeszcze nie pomogło za pierwszym razem... wtyczkę trzeba wyjąć "na kilka minut" jakieś 3-4 razy zanim TV będzie ponownie potrafił się włączyć normalnie. Poza tym, coraz częściej TV nie włącza się wcale (znów, pomaga kilkukrotne wyjęcie wtyczki)... i nie wiem czy to normalne ale bardzo często jeśli TV już***daje radę się***włączyć to robi to "w inny sposób"... Za jednym razem pojawia się***logo philipsa a później obraz.... innym razem logo philipsa -> logo androida i dopiero obraz (reboot?)... innym razem pojawia się***obraz nawet bez logo philipsa... Czasem by TV się włączył (powinienem napisać "spróbował się włączyć" bo to loteria jest już) guzik trzeba wcisnąć i prawie natychmiast puścić bo się odpala... a czasem trzeba trzymać wciśnięty przez kilkanaście sekund bo inaczej nic oprócz mignięcia diody się nie dzieje... I żeby było śmieszniej - w czwartek nie udało mi się dodzwonić do philipsa a w Piątek miła pani powiedziała, że zostałem przełączony do innego działu (a nie tego TV) bo mają awarię linii telefonicznnej w dziale TV i nie przyjmą ode mnie żadnego zgłoszenia i by próbować w przyszłym tygodniu :)...
 

Attachments

  • IMG_7040.jpg
    IMG_7040.jpg
    211,2 KB · Wyś: 55

Cavallino

Banned
jeśli TV już***daje radę się***włączyć to robi to "w inny sposób"... Za jednym razem pojawia się***logo philipsa a później obraz.... innym razem logo philipsa -> logo androida i dopiero obraz (reboot?)... innym razem pojawia się***obraz nawet bez logo philipsa... Czasem by TV się włączył (powinienem napisać "spróbował się włączyć" bo to loteria jest już) guzik trzeba wcisnąć i prawie natychmiast puścić bo się odpala... a czasem trzeba trzymać wciśnięty przez kilkanaście sekund bo inaczej nic oprócz mignięcia diody się nie dzieje... .

Z tym włączaniem to jest tak (przynajmniej u mnie, bo widać to doskonale dzięki podłączonemu hdd na usb, gdy miga jego kontrolka).
1. Gdy telewizor nie jest wyłączony do stanu czuwania (nie wiadomo dlaczego, czasem takie wyłączenie trwa długimi minutami) , ale jest wyłączony, przynajmniej ekran, to dioda dysku się świeci przed włączeniem - i to jest przypadek w którym tv włączy się od razu bez żadnego logo.

2. Gdy tv jest wyłączony do stanu czuwania - to dioda hdd się nie świeci przed włączeniem, następuje normalne wybudzenie - trwa to w miarę szybko i pojawia się tylko logo Philipsa.

3. Gdy telewizor:
a) sam z siebie postanowił się zresetować (np. coś się mu zawiesi, albo zaczyna się kaszanić odtwarzanie tv i pojawiają się pionowe na paski na ekranie, a najczęściej przy epg),
b) gdy wyjąłeś wtyczkę z sieci,
c) nie udała się operacja zwykłego wybudzenia,
wtedy następuje restart systemu i ładowanie od nowa androida - i właśnie wtedy widzisz kolejno i logo philipsa i logo androida.
Dioda dysku miga wtedy praktycznie podczas całej operacji startu systemu, widocznie system używa dysku w jakimś celu.
Trwa to znacznie dłużej i znacznie częściej niż zwykłe wybudzenie się nie udaje, więc restarty potrafią się powtarzać, ekran w tym czasie pozostaje czarny przez większość czasu, więc możesz mieć wrażenie że tv się nie chce włączyć.
A on tylko nie potrafi załadować systemu.
Gdy masz dysk każdy restart jest słyszalny, bo dysk zostaje na chwilę zatrzymany, co skutkuje charakterystycznym piknięciem/stuknięciem, przy parkowaniu głowic.

Warto mieć tego świadomość i nie przeszkadzać systemowi w starcie, wyciągając co chwilę wtyczkę.
On w końcu się uruchomi, ale kolejne restarty potrafią potrwać nawet kilka minut.

Tak przynajmniej jest w moim 7170, ale zapewne w 7600 jest identycznie.
 

DJ82

Member
Z tą nową platformą to byłbym ostrożny - rok temu też miało być wszystko super itd... a jak jest każdy widzi...

Poza tym PHILIPS coraz rzadziej wydaje nowe softy do PUS7600 i wydaje mi się że nigdy nie doprowadzą tego modelu chociażby do stanu z danych technicznych... a nawet do stanu normalnej używalności...
 

tomeko12

New member
Ostatnio obiecali Androida 6 w modelach z 2015 r., więc może doszli do wniosku, że już nie warto grzebać w obecnej wersji i lepiej skupić się na nowym Androidzie.
 

DJ82

Member
Ja wolałbym żeby nie obiecywali tylko zrobili stabilny soft... Dla mnie nie jest normalne że po naciśnięciu mikrofonu na pilocie TV na 50% się zawiesi... To jest bardzo duża wada która powinna być bardzo szybko usunięta bo to świadczy o firmie - co sobie myśli klient który kupi taki TV z ostatnim softem - że to bubel i ma racje!!!
Na pytanie do PHILIPSa kiedy zostanie to usunięte od 2 miesięcy słyszę że nad tym pracują... ile można!

Wg mnie zaczynają być śmieszni i traktują klienta jak chińska firma która tylko sprzedaje buble a potem niech się klient martwi...

Ceny za TV mają z górnej półki ale jakość produktu i obsługi już z dolnej!!!
 

marmac500

Klub HDTV.com.pl
VIP
Niewiarygodne ze w obecnych czasach sa takie jazdy a dalej ktos ten sprzet kupuje. Wspolczuje

Nie siejmy defetyzmu, jak sie kolega wczyta w dedykowane fora to okazuje sie ze w kazdej marce nabywcy maja problemy. W sonym nie czyta plikow plikow 4k i tragiczny serwis, w samsungu cukierkowe kolory, czeste skazy na matrycy itd, itp. Mam 7600 i praktycznie nie mam z nim zadnych problemow, android mial moze 2 zwiechy i to przy odpaleniu kodi, jakosc obrazu, skalowanie wrecz genialne, zanim go kupilem przetestowalem kilka modeli roznych firm, no moze poza LG, akurat w tym przypadku nie wyobrazam sobie codziennego patrzenia na beznadziejne logo. Philips byl jak najbardziej przemyslanym i swiadomym wyborem i w mojej ocenie to swietny sprzet. (produkcja listopad 2015) Kolega trafil akurat na wadliwy egzemplarz, niestety to sie zdarza.
 
Do góry