Philips 55pUS7600 test - Philips czyli ciągła walka o doskonałość !

arti1906

New member
Witam
Mam tv 48pus7600, kupiłem go w saturnie, oczywiście po zaktualizowaniu oprogramowania zaczął świrować tzn: problemy z włączaniem, migotanie w 3d, zatrzymujące się filmy z dysku zewnętrznego, itp. szeroko tu opisywane. Zgłosiłem po 3 tygodniach do saturna reklamację z tytułu rękojmi, opisując wszystkie problemy, wysłali do mnie gościa który zabrał telewizor do serwisu Philipsa w Radomiu. Dzisiaj po 5 dniach saturn przysłał mi pismo że odrzuca moją reklamację ponieważ wszelkie testy w serwisie wykazały iż telewizor jest sprawny :). Czyli jednym słowem napluj im w twarz a oni i tak powiedzą że deszcz pada. Teraz odsyłają mi telewizor który przywozi tylko dostawca i nie można przy nim pokazać że te problemy jednak są:(. Załamuję ręce i co tu dalej robić jak wcale się nie zapowiada żeby wypuścili jakieś nowe oprogramowanie a telewizor spłacać trzeba:(
 
D

Deleted member 121090

Guest
Co robić?
Zamówić sobie ekspertyzę rzeczoznawcy z tej dziedziny przy Twoim sądzie rejonowym np.
Będzie Cię kosztowała parę złotych ale jej już sklep nie będzie miał odwagi odrzucić.
Dodatkowo zażądasz zwrotu kosztów na nią poniesionych.
 

arti1906

New member
Dziękuję za radę ciekawi mnie jeszcze jak wszyscy zaopatrują się na tą sytuację, czy ktokolwiek próbował pójść z tą sprawą do sądu, czy wszyscy naiwnie czekają na aktualizację która nigdy może się nie ukazać
 

PatyJa

New member
Ci co chcieli go oddac zglaszali w sklepie niezgodność towaru z umową. Można wczesniej doczytac.

Moja rada jeszcze taka, oczywiście jeśli robiłeś inaczej, od początku:
- ustawienia fabryczne
- reinstalacja androida od nowa w TV z menu
- nowa aktualizacja z pena
- ust fabryczne
- reinstalacja androida od nowa w TV z menu
Trzeba zwrócić uwagę na wyłączenie z prądu tv w pewnym czasie, było o tym wczesniej, by aktualizacja się przyjęła :)

Ja tak zrobiłem w grudniu i od tego czasu mam spokój, aczkolwiek oglądam TV standardowo: NC+, bluray, youtube, kodi - i to mi działa jakoś bez problemów...

To android więc pewnie raz na jakiś czas /miesiąc/ chyba trzeba odłączyć od prądu tv na kilka min. Tak słyszałem tylko....
 

arti1906

New member
Bardzo proszę napisać na co dokładanie się powołać przy reklamacji z tytułu rękojmi, bo tak jak napisałem jak powołałem się na konkretne usterki to serwis odpisał że odrzuca reklamację ponieważ tv jest sprawny. Jeden tv zakupiony 28.12.2015 a drugi kumpla 10.01.2016
 
D

Deleted member 121090

Guest
Bardzo proszę napisać na co dokładanie się powołać przy reklamacji z tytułu rękojmi, bo tak jak napisałem jak powołałem się na konkretne usterki to serwis odpisał że odrzuca reklamację ponieważ tv jest sprawny. Jeden tv zakupiony 28.12.2015 a drugi kumpla 10.01.2016

Przeczytaj ustawę i jej omówienia i sam będziesz wiedział.
Musisz się powołać na wady tego TV o których nie wiedziałeś w momencie zakupu tego TV.
Dodatkowo na funkcje tego TV które sa w jego specyfikacji a które Ci nie działają, lub działają ułomnie.
 

zioolek

New member
Cześć,
Jestem nowy i założyłem konto ponieważ bardzo napaliłem się***na tego philipsa 55" 7600...

Powiedzcie mi jak wygląda ostatecznie sytuacja z:

- TVN Player - działa czy nie działa (żona ma tam swoje "serialiki")
- jak to jest z tym 4K z dekodera? Ograniczenie sprzętowe czy sofware'owe? Oczywiście dzisiaj mi na tym nie zależy ale nie planuję wymieniać tv co rok / dwa... Chciałbym by służył "dopóki będzie świecił" ;p... i tu pojawia się***kolejne pytanie:
- Android TV - co o tym myślicie? W przypadku telefonów producenci porzucają wsparcie i aktualizacje czasami już po wypuszczeniu na rynek... w przypadku flagowców załóżmy po 1.5 roku... Czy z tv nie będzie podobnie? Wydaje mi się, że realna jest groźba: Teraz funkcje smart są ograniczone bo to "early stage" i mało apek itp... ale za 2.5 roku funkcje smart będą jeszcze bardziej ograniczone bo masz za stary sprzęt i Twój TV nie dostał aktualizacji a większośc apek wymaga androida 7...
- Czy netflix działa w 4k?
- Rozumiem,***że YT 4k nie zadziała... a jak to jest w innych tv? Ten sam problem?

Przyznam, że nie jestem hardcorowym widzem i będę oglądał pewnie 1-2 filmy na miesiąc ale to właśnie dlatego chcę wtedy cieszyć oko dobrym obrazem i przyjemnym Ambilightem. Poza tym, jeśli już jakiś grat musi wisieć w salonie to niech będzie to ładny grat a ten nim jest :)... tylko dlatego rozważam wydanie tak ciężkich pieniędzy na tv... gdyby nie ten Ambilight to na tv przeznaczyłbym pewnie połowę tej kwoty ;-)... Jednak TVN Player to must have (inaczej żona każe Go zwrócić ;p)... Ewentualnie co innego możecie poelcić? jeśli bez ambilight to wtedy zależałoby mi na:
- 55" 4k
- 100 Hz przy możliwie najmniejszym koszcie ;-) (nie jestem fanem piłki, ale mundiale / € muszą być grane na 100%)

to jak? Pomożecie? :)
 

accu

New member
Bez reklam
Witam uprzejmie,

Jak telewizor koniecznie z Ambilight to moim skromnym zdaniem najlepiej zaczekać na następcę
telewizora Philips 55PUS7600/12 , to jest na telewizor Philips 55PUS7601/12 , który powinien
być dostępny w pierwszym półroczu 2016 r.(będą istotne zmiany w stosunku do poprzednika)
Albo proszę skierować swoją uwagę na serię telewizorów Ultra HD firmy Sony X8505C , która
cechuje się bardzo dobrą jakością obrazu w stosunku do ceny , którą trzeba zapłacić za telewizory z
tej serii .:neutral:
Lub proszę spojrzyj na telewizor Philips 55PUS8601/12 . Jest wątek na forum poświęcony temu modelowi ,
tyle , że "trochę" kosztuje .

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
Ostatnia edycja:

pike

New member
Dokladnie tak jest.
Uruchom w kodi zdalne Zarządzanie. Podłącz się z PC po IP tv i zwieksz głośność wirtualnym pilotem. Opcja według mnie lepsza. Telefon z androidem zainstaluj kore kodi czyli pilota i zwieksz głośność. Też miałem ten problem a nie znalazłem Przycisku na pilocie tv Odpowiedzialnego za zwiększenie głosu w kodi.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
 

ferges

New member
Bardzo proszę napisać na co dokładanie się powołać przy reklamacji z tytułu rękojmi, bo tak jak napisałem jak powołałem się na konkretne usterki to serwis odpisał że odrzuca reklamację ponieważ tv jest sprawny. Jeden tv zakupiony 28.12.2015 a drugi kumpla 10.01.2016
Moja pierwsza reklamacja była na początku listopada. Po miesiącu telewizor wrócił do mnie z informacją, że jest sprawny. Oczywiście, jak został przywieziony przez serwisanta, to nie było problemu z włączeniem, ale po 3 godzinach telewizor ponownie nie włączył się. Napisałem więc kolejną reklamację. Telewizor zastał zabrany ode mnie po raz drugi w połowie grudnia. Po nowym roku dostałem telefon z EuroRtvAgd, czy telewizor ciągle nie działa. Nie byłem w stanie odpowiedzieć na to pytanie, bo telewizor nie wrócił z serwisu, ale od miłej Pani dowiedziałem się, że kolejna reklamacja również została odrzucona. W tym momencie moja cierpliwość się skończyła i skorzystałem z pomocy radcy prawnego. Oficjalnie odstapiłem od umowy z żądaniem zwrotu pieniędzy w terminie 7 dni. Dopiero to poskutkowało.

Radzę filmować wszystkie próby włączania telewizora, żeby dysponować materiałem dowodowym w razie ewentualnego sporu sądowego. Serwis doskonale wie, że software nie działa prawidłowo i wymiguje się od odpowiedzialności.

Jaki będzie mój następny telewizor? NIE-PHILIPS.

Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka
 
Do góry