Witam
Mam tv 48pus7600, kupiłem go w saturnie, oczywiście po zaktualizowaniu oprogramowania zaczął świrować tzn: problemy z włączaniem, migotanie w 3d, zatrzymujące się filmy z dysku zewnętrznego, itp. szeroko tu opisywane. Zgłosiłem po 3 tygodniach do saturna reklamację z tytułu rękojmi, opisując wszystkie problemy, wysłali do mnie gościa który zabrał telewizor do serwisu Philipsa w Radomiu. Dzisiaj po 5 dniach saturn przysłał mi pismo że odrzuca moją reklamację ponieważ wszelkie testy w serwisie wykazały iż telewizor jest sprawny
. Czyli jednym słowem napluj im w twarz a oni i tak powiedzą że deszcz pada. Teraz odsyłają mi telewizor który przywozi tylko dostawca i nie można przy nim pokazać że te problemy jednak są
. Załamuję ręce i co tu dalej robić jak wcale się nie zapowiada żeby wypuścili jakieś nowe oprogramowanie a telewizor spłacać trzeba
Mam tv 48pus7600, kupiłem go w saturnie, oczywiście po zaktualizowaniu oprogramowania zaczął świrować tzn: problemy z włączaniem, migotanie w 3d, zatrzymujące się filmy z dysku zewnętrznego, itp. szeroko tu opisywane. Zgłosiłem po 3 tygodniach do saturna reklamację z tytułu rękojmi, opisując wszystkie problemy, wysłali do mnie gościa który zabrał telewizor do serwisu Philipsa w Radomiu. Dzisiaj po 5 dniach saturn przysłał mi pismo że odrzuca moją reklamację ponieważ wszelkie testy w serwisie wykazały iż telewizor jest sprawny