Philips 47pfl6008 test-ten model robi furorę na całym świecie,czy tak będzie w Polsce

Kudf

New member
Podsumowanie

Witam

Próbowałem przeczytać forum i opinię dotyczące tego modelu, jednak się nie da.

czy ktoś może podsumować ten telewizor?

Chciałem wiedzieć czy warto go kupić, bo się nad nim zastanawiam.
 

cureman

Active member
Bez reklam
Dzisiaj telewizor pryjechał z serwisu, rzekomo wymieniona płyta główna, ale efekt plam i kratek dalej został. Już nie wiem czy dalej reklamować i czekać na wymianę na nowy czy dać już spokoj...

Co dziwne, po wejściu w ustawiania telewizora, wszystkie parametry dziwnie podobne do tych które miałem przed rekalamcją, przypadek ? Czy może chłopaki w Radomiu próboją na mnie efekt placebo... ?

Czas trwania serwisu, równe 3 tygodnie.

Witam
Pewnie tak ,niestety takie czasy .

Próbowałem przeczytać forum i opinię dotyczące tego modelu, jednak się nie da.

czy ktoś może podsumować ten telewizor?



Chciałem wiedzieć czy warto go kupić, bo się nad nim zastanawiam.

Jak dla mnie warto go kupic,ma małe wady ale jak dla mnie ma wiele zalet przy innych LCD w tej cenie.Ja polecam.
 

Kudf

New member
Podsumowanie

Dzięki

Moje oczekiwania to przede wszystkim dobry obraz i naturalne kolory. Może też być dobry dźwięk, ale w tak cienkich telewizorach to już drugorzędne ma znaczenie.

Nie potrzebuje mieć smartfona w TV, nie korzystam z funkcji smart. Najważniejszym jest jakość obrazu.
 

bla.zej

New member
Telewizor ponownie zgłoszony do serwisu. Może kolega Kiki się wypowie na temat serwisowania sprzętu w MIK-u, jeżeli posiada taką wiedzę. Chyba wypowiadał się jakiś czas temu o tym że ma dojścia w serwisie w Radomiu. Jeśli z kimś pomyliłem to przepraszam.
 

phil7008

New member
Bez reklam
tak sie ma ze przy pierwszym polaczeniu przez miracast telewizor pyta cz zezwolic na polaczenie wiec nie bardzo wiem o co chodzi tym fanom samsunga,drugie zeby polaczyc sie przez joinm space trzeba byc w tej samej sieci domowej wiec trzeba miec haslo do sasiada sieci chyba ze mlotek jej nie zabezpiecza
 

nonz

New member
Miracast – standard umożliwiający prezentowanie ekranu urządzeń mobilnych na wyświetlaczach stacjonarnych (telewizorach, monitorach komputerowych czy projektorach sal konferencyjnych). Jako medium w komunikacji używana jest technologia Wi-Fi Direct..

Wi-Fi Direct – technologia bezprzewodowa wykorzystywana w telekomunikacji. Swym działaniem jest podobna do Bluetooth, a głównym jej plusem jest znacznie większy zasięg. Od Wi-Fi różni się głównie tym, że komunikacja między dwoma urządzeniami zachodzi bezpośrednio, z pominięciem punktu dostępowego lub routera.

(wiki)

Tyle z teorii. W praktyce mało kto ma telefon/tablet z tą funkcją więc raczej z tego nie korzysta.8)
 

phil7008

New member
Bez reklam
ja kozystam na g2 input lag jest zaskakujaco niski ;)okolo 0,5s
problemem jest dlugi czas laczenia obu urzadzen to ze urzadzienia lacza sie bezposrednio to nie nowosc ;p
 

accu

New member
Bez reklam
I właśnie to zaleca obecnie Philips. Skontaktowałem się z polskim oddziałem i poinformowano mnie, że prace nad aktualizacją oprogramowania już trwają, a oficjalny komunikat zostanie wystosowany w przyszłym tygodniu.

Piszę o tym na moim blogu.

Witam uprzejmie,

To przecież oczywiste ....żadne objawienie . Ale jestem ciekaw , czy programiści wzięli się rzeczywiście "do roboty" i nie będzie tyle błędów w oprogramowaniu , co w oprogramowaniach
telewizorów serii 6xx8 , 7xx8 , 8xx8 i 9708 , czy 6007 , 7007 , 8007 i 9x07 .( do dzisiaj niektórych nie
poprawionych)

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 

cureman

Active member
Bez reklam
Witam uprzejmie,

To przecież oczywiste ....żadne objawienie . Ale jestem ciekaw , czy programiści wzięli się rzeczywiście "do roboty" i nie będzie tyle błędów w oprogramowaniu , co w oprogramowaniach
telewizorów serii 6xx8 , 7xx8 , 8xx8 i 9708 , czy 6007 , 7007 , 8007 i 9x07 .( do dzisiaj niektórych nie
poprawionych)

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:

Watpię ! .Brak szans .
 

bla.zej

New member
Moj 6008 po raz kolejny wrócił do serwisu. Ogólnie to już 3 wizyta sprzętu zakupionego w maju ubiegłego roku w serwisie. Na początku pilot, teraz drugi raz tv (z tą sama usterką).
 

Felipe

New member
Współczuję koledze. Mnie by krew zalała w takiej sytuacji. Pamiętam jak kiedyś przechodziłem podobny problem z firmą Thomson i ich zaczarowanym wyrobem jakim było kino domowe 5.1. Przy czwartej reklamacji posłałem panom z serwisu taką wiązankę, że zdębieli i otrzymałem w końcu to co chciałem czyli zwrot kasy. Od tamtego momentu mam traumę, która wraca niczym bumerang gdy słyszę lub czytam gdzieś o marce T. :)
 
Ostatnia edycja:

nonz

New member
Czy używacie modułu CI z tym tv z ofertą nc+?
Mam zwykły dekoder od N i zastanawiam się nad takim rozwiązaniem ; ciężko jest znaleźć CI conax dvb-s2..
 

kropkacompl

New member
Witam

Mam pytanko. Czy jest możliwość sprawdzenia czasu pracy Tv ?
Zastanawiam się nad kupnem ,ale w większości okolicznych sklepów są już tylko ostatnie modele z ekspozycji.

Ogólnie jesteście zadowoleni z TV czy z perspektywy czasu wybrali byście inny sprzęt innej marki ? Waham się jeszcze nad LG 47LA691S więc stąd pytanie.
 
Ostatnia edycja:

cureman

Active member
Bez reklam
Koledzy czytałem instr.obs.nowszego modelu Philipsa i znalazłem tam w zakładce ustawienia obrazu ,ustawienia poziomu czerni .Czy w tym modelu jest tez taka opcja aby zmienic ustawienia czerni ?
 
Do góry