Jasne, na kartce można sobie wszystko spisać. Nawet adresy http ulubionych w przeglądarce, papier wszystko przyjmiePo to masz na kartce, żeby je w razie czego wprowadzić...
Jeszcze nie słyszałem, aby po resecie do ustawień fabrycznych "ocalały" jakiekolwiek ustawienia użytkownika. Po drugie nie ma możliwości zapisania preferencji do pliku, a potem szybkiego wczytania, nie wspominając o edycji np. na komputerze. Przynajmniej nic mi nie wiadomo odnośnie modeli Panasa z 2013r np. ET60, DT60. Nie wiem jak w nowszych, ale chyba nic się nie zmieniło. Owszem, można conieco zrzucić/wczytać do pliku hotel.pwd, ale tylko układ kanałów.Kalibracja nie powinna polecić.
Być może Panas wypuścił upgrade softu do Twojego modelu. Tak było w DT60 mniej więcej w połowie 2016, kiedy to po aktualizacji pojawił się Netflix.Chyba Panasonic opanował problemy z softem w zakresie APPS naszych 47et60.
Posiadam model jak w tytule tematu (Panasonic TX-L47ET60E) od stycznia 2014 roku. Może to i długo, ale jak dla mnie obraz jest wystarczający i nic mu nie brakuje.
Mam jednak problem i prosiłbym o pomoc.
Jakiś czas temu zauważyłem, że poznikało mi kilka aplikacji. Zostały puste kwadraciki.
Szczególnie zależy mi na NETFLIX, którego nie ma nawet do pobrania w Smart VIERA Market, czego zupełnie nie rozumiem.
Czy jest jakakolwiek szansa, aby mieć na tym modelu telewizora NETFLIX?
Może jest możliwość ręcznego dogrania np. poprzez USB?
Będę wdzięczny za wszelką pomoc.
P.S.
Jeżeli chodzi o wersję oprogramowania telewizora to obecnie mam 3.734 i opcja aktualizacji wyświetla, że jest to najnowsza obecnie wersja i innej nie ma.
Ale Netflix jest już od dawna w et60 z polskiej dystrybucji... Może ustawienia fabryczne coś pomogą?
Ja i tak używam Chromecast.
Telewizor oczywiście mam z polskiej dystrybucji, kupiony w salonie.
Miałem Netflix'a wśród wielu aplikacji jeszcze jakiś czas temu. Potem długo tam nie zaglądałem.
Bardzo więc się zdziwiłem gdy wczoraj otwieram panel Aplikacji, a tam jest kilkanaście pustych (szarych) kwadracików i między innym znikł Netflix.
Tak jak pisałem w Smart VIERA Market również go nie ma do pobrania.
Jeżeli dobrze rozumiem sugerujesz przywrócić TV do ustawień fabrycznych i wówczas sprawdzić?
A co do Chromecast możesz coś bliżej napisać, bo nie do końca rozumiem.
Można ten Chromecast zainstalować jakoś na TV i przez niego będzie Netflix, czy jak?
A to nawet nie wiem że coś zniknęło...