Wcześniej miałem tak samo jak u Stanleya
Obecnie pokazuje błąd NW-2-5
Pod adresem:
https://help.netflix.com/pl/node/14424?ba=GSButtonClick&q=nw-2-5
znalazłem taki opis:
Błąd serwisu Netflix NW-2-5
Jeżeli podczas próby oglądania materiałów w serwisie Netflix pojawi się kod błędu NW-2-5, jest to zazwyczaj spowodowane problemem z połączeniem internetowym, który uniemożliwia połączenie z serwisem Netflix. Aby rozwiązać ten problem, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami.
Odtwarzacz Blu-ray
PlayStation 3
PlayStation 4
Roku
Dekoder telewizyjny lub odtwarzacz multimedialny
Telewizor Smart TV
Sprawdzanie, czy sieć umożliwia przesyłanie strumieniowe
Jeśli korzystasz z publicznej sieci Wi-Fi w pracy, w szkole, w hotelu lub w szpitalu:
Zapytaj administratora sieci, czy usługi przesyłania strumieniowego, takie jak Netflix, są obsługiwane i czy nie zostały celowo zablokowane.
Pamiętaj, że sieci publiczne dysponują ograniczoną przepustowością.
Jeśli korzystasz z Internetu przez łącze komórkowe lub satelitarne:
W razie możliwości spróbuj użyć innej sieci. Łącza komórkowe i satelitarne mają często niższą przepustowość niż łącza kablowe lub DSL.
Sprawdzanie połączenia z Internetem
Przed wykonaniem poniższych czynności upewnij się, że urządzenie ma połączenie z Internetem. Większość urządzeń ma w menu ustawień test połączenia sieciowego, ale możesz też uruchomić inną usługę lub aplikację łączącą się z Internetem, aby sprawdzić, czy urządzenie jest do niego podłączone.
Jeśli test połączenia zakończy się niepowodzeniem lub jeśli nie możesz otworzyć innej usługi lub aplikacji, skontaktuj się z producentem urządzenia w celu uzyskania dalszej pomocy. Jeśli test połączenia zakończy się pomyślnie i możesz otworzyć inne usługi lub aplikacje, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami.
Uruchom ponownie telewizor Smart TV
Przytrzymaj przycisk zasilania na pilocie telewizora przez 10 sekund, aby zrestartować telewizor.
Po zrestartowaniu telewizora spróbuj ponownie uruchomić serwis Netflix.
Jeśli telewizor nie został zrestartowany, włącz go i kontynuuj rozwiązywanie problemów poniżej.
Odłącz telewizor od zasilania na co najmniej 1 minutę.
Gdy telewizor jest odłączony od zasilania, naciśnij i przytrzymaj włącznik na telewizorze przez 5 sekund, aby usunąć ładunek elektryczny.
Jeśli telewizor nie jest wyposażony we włącznik lub nie możesz uzyskać do niego dostępu, pozostaw telewizor odłączony od zasilania na co najmniej 3 minuty.
Podłącz telewizor do zasilania.
Włącz telewizor.
Spróbuj ponownie uruchomić serwis Netflix.
Uruchom ponownie sieć domową
Aby wykonać ten krok, odłącz telewizor Smart TV i wszystkie urządzenia sieci domowej od zasilania na około 30 sekund, a następnie podłącz ponownie wszystkie urządzenia jedno po drugim.
Wyłącz telewizor Smart TV lub odłącz go od zasilania.
Odłącz modem (oraz router sieci bezprzewodowej, jeżeli jest osobnym urządzeniem) od zasilania na 30 sekund.
Podłącz modem do zasilania i zaczekaj, aż wszystkie światełka wskaźników przestaną mrugać. Jeżeli router i modem to osobne urządzenia, podłącz router i zaczekaj, aż wszystkie światełka wskaźników przestaną mrugać.
Włącz telewizor Smart TV i spróbuj ponownie uruchomić serwis Netflix.
Podłącz telewizor Smart TV bezpośrednio do modemu
Jeżeli łączysz się przez router sieci bezprzewodowej podłączony do modemu i po ponownym uruchomieniu sieci nadal nie możesz nawiązać połączenia, spróbuj ominąć router. Pomoże to zidentyfikować źródło problemu poprzez wyeliminowanie możliwej przyczyny w postaci problemów z routerem lub łącznością bezprzewodową.
Wyłącz telewizor Smart TV lub odłącz go od zasilania.
Podłącz telewizor Smart TV bezpośrednio do modemu za pomocą kabla sieciowego.
Odłącz modem od zasilania na co najmniej 30 sekund, a następnie podłącz go ponownie i zaczekaj, aż wszystkie światełka wskaźników przestaną migać.
Włącz telewizor Smart TV i spróbuj ponownie uruchomić serwis Netflix.
Jeśli wykonanie tego kroku przywróciło możliwość oglądania materiałów w serwisie Netflix:
Pominięcie routera i podłączenie się bezpośrednio do modemu pozwoliło pomyślnie uruchomić serwis Netflix. Oznacza to prawdopodobnie, że źródłem problemów jest sam router.
Ominięcie routera w celu korzystania z serwisu Netflix to rozwiązanie tymczasowe i z pewnością nie idealne. Dobrym pomysłem może być kontakt z instalatorem sieci domowej w celu uzyskania pomocy w zresetowaniu lub zmianie konfiguracji ustawień routera.
Jeśli nadal nie możesz oglądać materiałów w serwisie Netflix:
Jeśli mimo bezpośredniego połączenia z modemem nie możesz uruchomić serwisu Netflix, skontaktuj się z producentem urządzeń i dostawcą Internetu i upewnij, że wszystko działa prawidłowo.
Jeśli nie możesz wykonać tego kroku:
Jeżeli to możliwe, zdecydowanie zalecamy podłączenie telewizora Smart TV bezpośrednio do modemu — w ten sposób całkowicie wykluczysz router sieci bezprzewodowej jako przyczynę problemów z połączeniem sieciowym. Jeśli jednak nie masz możliwości podłączenia urządzenia bezpośrednio do modemu, kontynuuj rozwiązywanie problemów zgodnie z poniższymi instrukcjami.
Zwiększ siłę sygnału Wi-Fi
Jeśli łączysz się z Internetem przez sieci Wi-Fi, a powyższe działania nie przyniosły efektu, spróbuj poniższych proponowanych działań, aby usprawnić łączność bezprzewodową:
Przenieś router w inne miejsce, by zwiększyć siłę sygnału. Umiejscowiony centralnie router zapewnia zazwyczaj lepszy odbiór.
Odsuń od routera urządzenia bezprzewodowe, na przykład telefon bezprzewodowy lub kuchenkę mikrofalową. Zakłócenia bezprzewodowe wywoływane przez te urządzenia mogą spowodować poważne problemy podczas próby połączenia z siecią Wi-Fi.
Podnieś router nad podłogę. Router na półce lub biurku zapewnia lepszy odbiór niż router schowany za lub pod meblami.
Co mam teraz zrobić?
Jeżeli w dalszym ciągu masz problemy z połączeniem z serwisem Netflix, skontaktuj się z osobą, która skonfigurowała Twoją sieć domową. Może ona pomóc Ci rozwiązać problem z łącznością sieciową, sprawdzając, czy router jest odpowiednio skonfigurowany, aby łączyć się z innymi urządzeniami w sieci domowej.
Korzystam z linii ADSL-2 o: Aktualna przepływność kbit/s 21286
więc parametry są z małym zapaasem i nidgy nie były gorsze jak 19800 przy najwiękrzym obciąźeniu , jak na ADSL to rewelacja , więc tu nie będę szukał przyczyny . Restart Modemu/Routera nic nie pomógł . Mam Fritza 7490 i bardzo dobrze radzi sobie z najcięższymi zadaniami więc tu też nie powinno być żadnych problemów .
Jak przy okazji wykonam wszystkie zalecenia to dam znać jak wyszło.
P.S.Jeżeli komuś pomogłem to niech opisze swoje działania w tym wątku , inni Forumowicze może też spróbują .Pozdrawiam