darcun napisał:- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
To było tyle razy wałkowane na forum.PV przeznaczony na polski rynek,a PX na zachodni.
Panasonic Polska zastrzega sobie ,że telewizory PX mogą być dłużej naprawiane . Jeśli chodzi o DVB-T to może być u nas nieprzydatny.
Wiadomo,że sprzedawcy chcą opchnąć PX-y to twierdzą,że nie będzie żadnych problemów przy zakupie tych telewizorów.
Życie zweryfikuje wszystkie te opinie. :hmm:
Dzwoniłem tam dzisiaj, wszytko wyżej to prawda z drobnym ale: jeżeli tv będzie naprawiany w ramach gwarancji europejskiej i pojawi się potrzeba wysłania go do naprawy za granicą, za transport w tę i z powrotem płaci kupujący, dlatego warto dopytać się o warunki gwarancji. W mojej ocenie ten problem będzie miał kupujący wtedy, gdy zniknie sklep, w którym dokonano zakupu, w przeciwnym razie to problem sklepu - dopóki sprzedawca istnieje, konsument jest raczej dobrze chroniony.otan napisał:Nie muszą twierdzć sprzedawcy o bezproblemowym serwisie gwarancyjnym. Wystarczy zadzwonić do Panasonica i wszysko jest jasne. Takie same zasady dla PV i PX. Dowiadywałem się i nie ma najmiejszych problemów z obsługą gwarancyjną.![]()
DVB-T przyda się za 3-4 lata z modułem CI
Oczywiście chodzi o modele PX.
Ostatnia edycja: