Panasonic PV/PX60/600-problemy z kolorami

robboj

New member
"kredek" a jak zwiechy z pilota , zauwazyles cos niepokojacego ?
rozumiem ze skoro nic na ten temat nie mowiles to wymiana modulu pomogla tez na zwisy
 

kredek

New member
robboj napisał:
"kredek" a jak zwiechy z pilota , zauwazyles cos niepokojacego ?
rozumiem ze skoro nic na ten temat nie mowiles to wymiana modulu pomogla tez na zwisy

Jeszcze nie wiem czy pomogła - ale póki co wydaje się, że tak (nie zapeszając). Fakt faktem przed wymianą występowały coraz rzadziej (nie mam pojęcia czemu).
Natomiast od czasu wymiany modułu ani razu nie wystąpił zwis.
 

agas

New member
DO Kredek-
Ja mam chyba te zwisy z pilota, opisałem wyżej:( ale węzy nie widze a kolory dla mnie są super! czy wymiana modułu odnośnie samych zwisów jest możliwa..?

W jakim serwisie wymieniałeś moduł (w jakim mieście)?
Czy wymiany dokonali na miejscu w domu i ile to trwało?

dziękuje
 

kredek

New member
agas napisał:
DO Kredek-
Ja mam chyba te zwisy z pilota, opisałem wyżej:( ale węzy nie widze a kolory dla mnie są super! czy wymiana modułu odnośnie samych zwisów jest możliwa..?

W jakim serwisie wymieniałeś moduł (w jakim mieście)?
Czy wymiany dokonali na miejscu w domu i ile to trwało?

dziękuje

Generalnie moduł ponoć chcieli wymienić odnośnie samych zwisów. Ale potem zaczęli się wycofywać (na polecenie W-wy), bo niby "zwisy są powodowane przez oświetlenie świetlówkami lub/i halogenami".:hmm: Jak dla mnie debilizm wtórny - w tym konkretnym wypadku.
Ale potem zgłosiłem węże i już nie dyskutowali - wymienili moduł.
Moduł wymieniał u siebie serwis z B-Białej w ciągu chyba 2 dni (nie pamiętam już ile - ale pisałem wcześniej o tym tutaj na forum).
 

Grigorij

New member
Powtórzę jeszcze raz to co pisałem 31 grudnia- parę dni po "odkryciu" purple snakes. Przykro mi, że miałem rację:
Grigorij napisał:
...Cała współczesna high-tech to jeden wielki kompromis. Nie ma rzeczy idealnych. Być może ten purple snakes jest wynikiem kompromisu z jakimś innym parametrem ekranu wysokiej rozdzielczości, inaczej mówiąc, gdyby zlikwidowano całkowicie te purpurowe węże to odbyłoby się to kosztem jakiegoś innego parametru o wiele bardziej pogarszającego komfort odbioru?...
 

robboj

New member
Grigorij napisał:
Powtórzę jeszcze raz to co pisałem 31 grudnia- parę dni po "odkryciu" purple snakes. Przykro mi, że miałem rację:
...Cała współczesna high-tech to jeden wielki kompromis. Nie ma rzeczy idealnych. Być może ten purple snakes jest wynikiem kompromisu z jakimś innym parametrem ekranu wysokiej rozdzielczości, inaczej mówiąc, gdyby zlikwidowano całkowicie te purpurowe węże to odbyłoby się to kosztem jakiegoś innego parametru o wiele bardziej pogarszającego komfort odbioru?...
byc moze po czesci jest w tym troche racji - pisze po czesci bo przeciez sa na forum uzytkownicy ktorzy nie maja wezy i ciesza sie dobrym obrazem - czyli cos jest nie tak
jezeli jest partia tv ktore sa ok to nie widze problemu zeby reszta po naprawie byla taka sama
na razie producent uraczyl nas modulem ktory pogarsza a nie naprawia tv
czekam na testy modulow z PDROM 42.04 - byc moze te beda ok
ja na razie wstrzymuje sie z wymiana - wole weze niz colosciowe pogorszenie wyswietlanego obrazu
 

Flapu

New member
No to jestem po rozmowie z serwisem w sprawie wymiany (zwrotu) modułu na mój stary (ten z wężam). Niestety nie odbyło sie to tak jak sądziłem od ręki i musiałem występować o zgodę do serwisu centralnego w Warszawie i najprawdopodobniej bedę się musiał zobowiązać pisemnie do niezgłaszania w przyszłości roszczeń z tytułu "węży". Jestem gotów oczywiście to zrobić byle mieć plazmę z jakością wyświetlania obrazu sprzed wymiany modułu - teraz to sie normalnie nie da oglądać - jakość obrazu jak z marketowego LCD.
Póki co czekam na kierowcę który (znowu) przyjedzie po TV. Jak będzie spowrotem to napisze co i jak.

PS: Uwaga na tłumaczenie serwisantów - prubują wmawiać że pogorszenie obrazu to moje subiektywne odczucie i obraz wcale nie musi być gorszy tylko inny. Tylko gdyby ta "inność" objawiała się od samego początku to w życiu nie kupiłbym tak wyświetlającej obraz plazmy.
 
J

Judash

Guest
kredek napisał:
Jeszcze nie wiem czy pomogła - ale póki co wydaje się, że tak (nie zapeszając). Fakt faktem przed wymianą występowały coraz rzadziej (nie mam pojęcia czemu).
Natomiast od czasu wymiany modułu ani razu nie wystąpił zwis.

A na czym polegaja te zwiechy?
 

Flapu

New member
Zwiechy - czyli wystepujący u kilku (kilkunastu ?) uzytkowników tego forum problem polegajacy na tym że plazma przestaje reagowac na pilota i pomaga zwykle dopiero wyłączenie i włączenie TV przyciskiem na obudowie.
 

kaczy-k9

New member
Podzielę sie z wami moim doświadczeniem z "serwisem" w Warszawie. 9 Marca (piątek) zabrali telewizor, we wtorek ktoś dzwoni i pyta się o co chodzi?? Wcześniej oczywiście wytłumaczyłem im najlepiej jak umiałem sytuację z wężami. Po kolejnym tłumaczeniu pan serwisant się rozłączył. Minęły trzy dni i postanowiłem zadzwonić spytać o postępy. Pan w serwisie stwierdził że telewizor jest "testowany" i ogólnie nie widzą żadnego problemu z kolorami. Dzisiaj mi go przywieźli, nie chciało mi się już z nimi użerać. Nabili mi 50h na licznik a węże jak były tak są :( . Generalnie nie polecam serwisu w Warszawie na al. Solidarności 129/131.
 

robboj

New member
kaczy-k9 napisał:
Podzielę sie z wami moim doświadczeniem z "serwisem" w Warszawie. 9 Marca (piątek) zabrali telewizor, we wtorek ktoś dzwoni i pyta się o co chodzi?? Wcześniej oczywiście wytłumaczyłem im najlepiej jak umiałem sytuację z wężami. Po kolejnym tłumaczeniu pan serwisant się rozłączył. Minęły trzy dni i postanowiłem zadzwonić spytać o postępy. Pan w serwisie stwierdził że telewizor jest "testowany" i ogólnie nie widzą żadnego problemu z kolorami. Dzisiaj mi go przywieźli, nie chciało mi się już z nimi użerać. Nabili mi 50h na licznik a węże jak były tak są :( . Generalnie nie polecam serwisu w Warszawie na al. Solidarności 129/131.
to chyba jakas sciema z ich strony
jak to mozliwe ze np. serwis z drugiego konca polski kontaktuje sie z centrala w Warszawie i stwierdza ze problem jest i o tym wiedza oraz ze pracuja nad tym - ba nawet maja nowe moduly a serwis w samej Warszawie nie widzi problemu i zbywa klienta
zglos to do innego serwisu
druga sprawa ze chyba raczej wskazane jest poczekac z wymiana tego modulu - z tego co pisza to po wymianie jest gorzej
 

bodopriva

New member
Witam,
w moim 37PV-60 moduł wymieniony został ponad 2 tygodnie temu - Pan z serwisu w Katowicach przyjechał z nowym modułem i wszystko zrobił u mnie w domu.

Po wymianie zauważylem przede wszystkim oczywistą poprawę w zakresie "purple snakes" - po prostu zniknęły (choć na b. kiepskim materiale da się jeszcze zauważyć drobne błędy w przejściach tonalnych, nie są one jednak już upierdliwe), ale również miałem wrażenie, że POPRAWIŁY się: wierność odwzorowania barw i twarzy (mniejszy efekt "glinianych mord"), a także widocznie lepsze odwzorowanie ruchu - większa płynność.

Celowo napisałem, że miałem wrażenie, ponieważ po dwóch tygodniach wróciła z wyjazdu moja małżonka, której o żadnej naprawie nie poinformowałem - i co powiedziała ? - że się chyba dotarł ten telewizor, ponieważ ładniej jakoś i płynniej obraz wyświetla.... - potwierdziła tym samym moje wcześniejsze spostrzeżenia.

Potwierdzam więc, że po wymianie modułu w moim TV obraz jest lepszy i nie zauważam problemów opisanych powyżej, czy na AV forum zgłaszanych przez użytkowników po wymianie modułu w ich TV.

Obecne dane w moim TV:

MCU 03.02
EEPROM 31.02
FPGA 42.07
PDROM 31.03

Wersja TV z 3 wentylatorami.

pozdr.
 
Ostatnia edycja:

kaczy-k9

New member
robboj napisał:
to chyba jakas sciema z ich strony
jak to mozliwe ze np. serwis z drugiego konca polski kontaktuje sie z centrala w Warszawie i stwierdza ze problem jest i o tym wiedza oraz ze pracuja nad tym - ba nawet maja nowe moduly a serwis w samej Warszawie nie widzi problemu i zbywa klienta
zglos to do innego serwisu
druga sprawa ze chyba raczej wskazane jest poczekac z wymiana tego modulu - z tego co pisza to po wymianie jest gorzej
Na razie się wstrzymam. Dzwoniłem do innych serwisów ale mówili żeby dzwonić do najbliższego, bo my tak daleko po telewizor nie będziemy jeździć, trochę paranoja ale cóż.
 

kredek

New member
bodopriva napisał:
Witam,
w moim 37PV-60 moduł wymieniony został ponad 2 tygodnie temu - Pan z serwisu w Katowicach przyjechał z nowym modułem i wszystko zrobił u mnie w domu.

Po wymianie zauważylem przede wszystkim oczywistą poprawę w zakresie "purple snakes" - po prostu zniknęły (choć na b. kiepskim materiale da się jeszcze zauważyć drobne błędy w przejściach tonalnych, nie są one jednak już upierdliwe), ale również miałem wrażenie, że POPRAWIŁY się: wierność odwzorowania barw i twarzy (mniejszy efekt "glinianych mord"), a także widocznie lepsze odwzorowanie ruchu - większa płynność.

Celowo napisałem, że miałem wrażenie, ponieważ po dwóch tygodniach wróciła z wyjazdu moja małżonka, której o żadnej naprawie nie poinformowałem - i co powiedziała ? - że się chyba dotarł ten telewizor, ponieważ ładniej jakoś i płynniej obraz wyświetla.... - potwierdziła tym samym moje wcześniejsze spostrzeżenia.

Potwierdzam więc, że po wymianie modułu w moim TV obraz jest lepszy i nie zauważam problemów opisanych powyżej, czy na AV forum zgłaszanych przez użytkowników po wymianie modułu w ich TV.

Obecne dane w moim TV:

MCU 03.02
EEPROM 31.02
FPGA 42.07
PDROM 31.03

Wersja TV z 3 wentylatorami.

pozdr.

O to, to, to!!! Ze wszystkim się zgadzam!:eek:k: :eek:k: Mam tak samo! :D

.... oprócz tego, że o jeden wentylator mniej.8)
 

RoMi

New member
Witam - żeby nie było tak wesołego i optymistycznego nastroju na forum poniżej linki do fotek które zbieram dla producenta z dzisiejszego krótkiego przeglądu kanałów Cyfry. Przypominam że ja mam 37pv600e i u mnie jakość obrazu po wymianie modułu zrobiła się tragiczna o czym już pisałem. Purple snakes "grasują" w najlepsze - a właściwie to teraz "flourescent snakes" nawet są widoczne na czarno-białych filmach !
LINK1 - Hans Kloss a za nim goniące węże !
LINK2, LINK3, LINK4, LINK5, LINK6 - bez komentarza.

Narazie stary moduł mam odlożony w serwisie. Żona nie chce już oglądać tego tv - dzisiaj bez mojej wiedzy mało nie kupiła nowego tradycyjnego do sypialni bo tym jak na jej serialu "M- jak ......."?! ze względu na fatalną jakość obrazu (smużenie, pikseloza + kolorowe tęcze) miała dość oglądania. Tak więc u mnie wymiana modułu spowodowała że mam LCD 37pv600e :( pozdr
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
witam
z rozmowy z nowym Prezesem Panasonic Polska - Kazimierzem Monkiewiczem otrzymałem odpowiedź że Panasonic staje do wszystkich wad produktów i należy kierować rozmowę do osoby odpowiedzialnej w biurze Panasonica. Ona zajmie się tym problemem.
Jutro podam z kim - bo zapomniałem.
pozdrawiam
 

slimak

New member
Bez reklam
kaczy-k9 napisał:
Podzielę sie z wami moim doświadczeniem z "serwisem" w Warszawie. 9 Marca (piątek) zabrali telewizor, we wtorek ktoś dzwoni i pyta się o co chodzi?? Wcześniej oczywiście wytłumaczyłem im najlepiej jak umiałem sytuację z wężami. Po kolejnym tłumaczeniu pan serwisant się rozłączył. Minęły trzy dni i postanowiłem zadzwonić spytać o postępy. Pan w serwisie stwierdził że telewizor jest "testowany" i ogólnie nie widzą żadnego problemu z kolorami. Dzisiaj mi go przywieźli, nie chciało mi się już z nimi użerać. Nabili mi 50h na licznik a węże jak były tak są :( . Generalnie nie polecam serwisu w Warszawie na al. Solidarności 129/131.



Gamoniom z al. Solidarności powiedź że nie czytają biuletynów Panasonica .


http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=394430&page=312
Biuletyn na samym dole


i teraz za karę niech wymienią moduł od ręki u ciebie w domu.:p

Ślimak
 

kredek

New member
RoMi napisał:
Witam - żeby nie było tak wesołego i optymistycznego nastroju na forum poniżej linki do fotek które zbieram dla producenta z dzisiejszego krótkiego przeglądu kanałów Cyfry. Przypominam że ja mam 37pv600e i u mnie jakość obrazu po wymianie modułu zrobiła się tragiczna o czym już pisałem. Purple snakes "grasują" w najlepsze - a właściwie to teraz "flourescent snakes" nawet są widoczne na czarno-białych filmach !
LINK1 - Hans Kloss a za nim goniące węże !
LINK2, LINK3, LINK4, LINK5, LINK6 - bez komentarza.

Narazie stary moduł mam odlożony w serwisie. Żona nie chce już oglądać tego tv - dzisiaj bez mojej wiedzy mało nie kupiła nowego tradycyjnego do sypialni bo tym jak na jej serialu "M- jak ......."?! ze względu na fatalną jakość obrazu (smużenie, pikseloza + kolorowe tęcze) miała dość oglądania. Tak więc u mnie wymiana modułu spowodowała że mam LCD 37pv600e :( pozdr

Ja mam 42pv60 - ale z tych fotek co widzę u Ciebie to nasuwają mi się dwa wnioski:
1) węże dalej masz
2) jakieś przebicia, cienie dodatkowo też.

Ja czegoś takiego nie miałem (przebić) i nie mam (już nie mam węży).
 

AproX D

New member
hmm... no to teraz mam zgryz :niewiem: i wyglądam mniej więcej jak mój avatar - czytając Wasze ostatnie posty sam już nie wiem co robić odnośnie wymiany modułu hmm... - u kredka i bodopriva wszystko OK natomiast RoMI ma koszmar - i co w takiej sytuacji zrobić ??? wymieniać czy nie ??? no chyba że przed wymianą modułu dogadam się z Panem z serwisu by poczekał kilka dni z wysłaniem starego modułu do W-wy bo jeśli mam mieć takie przygody wizualne jak RoMI to ja dziękuję - ciekaw jestem czy będzie tylko możliwe takie dogadanie się :???:
 
Do góry