Najważniejszy jest dowód zakupu, jeśli go masz i masz karte gwarancyjną to spokojnie możesz zgłaszać TV do serwisu
Żeby nie być gołosłownym - informacja prosto od źródła - czyli firmy Samsung.
Samsung :
W trakcie rejestrowania naprawy gwarancyjnej Konsultant poprosi o podanie niezbędnych informacji takich jak:
-kod modelu (model code) urządzania;
–numer fabryczny (S/N - 15 znaków) znajdujących się z na tabliczce znamionowej urządzenia, która umieszczona jest z tyłu produktu;
-data zakupu, która znajduje się na fakturze lub paragonie zakupu;
-potwierdzenie posiadania podbitej i opieczętowanej przez sprzedawcę karty gwarancyjnej (możliwe jest też posiadanie naklejki jako substytutu pieczątki).
W obu przypadkach konieczne jest posiadanie wyżej wymienionych
dokumentów, chyba, że TV został zakupiony w sklepie Euro-Net, Saturn,
Media Markt, wówczas jeśli na dowodzie zakupu znajdują się informacje na
temat pełnego model i numeru seryjnego – nie jest konieczne posiadanie
wypełnionej karty gwarancyjnej.
Ja : Jest pewien problem ponieważ TV został zakupiony w sklepie on-line i nie posiadam podbitej gwarancji ?
Samsung : W takim razie sprzedawcy zazwyczaj przesyłają dodatkowo naklejkę z danymi sklepu, którą można wykorzystać zamiast pieczątki, jeśli takiej naklejki Pan nie posiada to należy skontaktować się ze sprzedawcą z prośbą o dosłanie takiej naklejki.
Tylko wyżej wymienione dokumenty upoważniają do skorzystania z naprawy w ramach gwarancji.