Od dziś testuje 46F6500 w domu :)

dzik86

New member
Zadam troche śmieszne pytanie, jak to jest z gw? Ja dostałem tylko sam rachunek tzn. FV imienna, w papierach tw jest karta gw. - oczywiście nie wypełniona, w tym momencie mam rejestrować gw. na stronie samsunga, czy opierać się na papierze który dostałem ze sklepu - czyli dowód zakupu?
 

satox

New member
Zadam troche śmieszne pytanie, jak to jest z gw? Ja dostałem tylko sam rachunek tzn. FV imienna, w papierach tw jest karta gw. - oczywiście nie wypełniona, w tym momencie mam rejestrować gw. na stronie samsunga, czy opierać się na papierze który dostałem ze sklepu - czyli dowód zakupu?

Według firmy Samsung - gwarancja MUSI być podbita i podpisana.
Ewentualnie w przypadku zakupu on-line - firma powinna wysłać odpowiednia naklejkę do naklejenia na kartę gwarancyjną aby była ważna.
 

tdx

New member
Bez reklam
Według firmy Samsung - gwarancja MUSI być podbita i podpisana.
Ewentualnie w przypadku zakupu on-line - firma powinna wysłać odpowiednia naklejkę do naklejenia na kartę gwarancyjną aby była ważna.

Najważniejszy jest dowód zakupu, jeśli go masz i masz karte gwarancyjną to spokojnie możesz zgłaszać TV do serwisu
 

satox

New member
Najważniejszy jest dowód zakupu, jeśli go masz i masz karte gwarancyjną to spokojnie możesz zgłaszać TV do serwisu

Żeby nie być gołosłownym - informacja prosto od źródła - czyli firmy Samsung.

Samsung :
W trakcie rejestrowania naprawy gwarancyjnej Konsultant poprosi o podanie niezbędnych informacji takich jak:
-kod modelu (model code) urządzania;
–numer fabryczny (S/N - 15 znaków) znajdujących się z na tabliczce znamionowej urządzenia, która umieszczona jest z tyłu produktu;
-data zakupu, która znajduje się na fakturze lub paragonie zakupu;
-potwierdzenie posiadania podbitej i opieczętowanej przez sprzedawcę karty gwarancyjnej (możliwe jest też posiadanie naklejki jako substytutu pieczątki).

W obu przypadkach konieczne jest posiadanie wyżej wymienionych
dokumentów, chyba, że TV został zakupiony w sklepie Euro-Net, Saturn,
Media Markt, wówczas jeśli na dowodzie zakupu znajdują się informacje na
temat pełnego model i numeru seryjnego – nie jest konieczne posiadanie
wypełnionej karty gwarancyjnej.


Ja : Jest pewien problem ponieważ TV został zakupiony w sklepie on-line i nie posiadam podbitej gwarancji ?



Samsung : W takim razie sprzedawcy zazwyczaj przesyłają dodatkowo naklejkę z danymi sklepu, którą można wykorzystać zamiast pieczątki, jeśli takiej naklejki Pan nie posiada to należy skontaktować się ze sprzedawcą z prośbą o dosłanie takiej naklejki.
Tylko wyżej wymienione dokumenty upoważniają do skorzystania z naprawy w ramach gwarancji.
 
Ostatnia edycja:

tdx

New member
Bez reklam
Wiem tylko Ty cytujesz jak powinno byc a ja Tobie pisze jak wyglada zycie... pisze oczywiscie o podkarpaciu

wysłane z mojego ATARI 65XE z magnetofonem XC-12
 

jacenty54

New member
f6400

tdx miałeś racje kod jest taki jak podałeś 0000 wartości domyślne ustawień z wyjątkiem ustawień sieci zostaną przywrócone czy to oznacza że ustawienia obrazu także zostanie zmienione
 

dominvip

New member
Oglądając programy z TVN Playera co chwilę włącza mi się wygaszacz ekranu Samsunga. Wiecie może jak to wyłączyć?
Czarny obraz z niebieskim znaczkiem Samsunga. Jak dotknę jakikolwiek klawisz na pilocie to wygaszacz znika.
 

prezy

New member
Bez reklam
-potwierdzenie posiadania podbitej i opieczętowanej przez sprzedawcę karty gwarancyjnej (możliwe jest też posiadanie naklejki jako substytutu pieczątki).




Ja : Jest pewien problem ponieważ TV został zakupiony w sklepie on-line i nie posiadam podbitej gwarancji ?

Napisz do sklepu z prośbą od podbicie gwarancji. Ja miałem podobny problem. Tak jak kolega TDX pisze ogólnie nikt tego nie wymaga, ale aby dmuchać na zimne zawsze możesz poprosić o podbicie. Mi nie robili problemu, kupowałem w dwóch różnych sklepach i zawsze dosyłali.
Podaj szczegółowe dane transakcji i ślij. Będzie ok.
 

Dlugas24

New member
Miesiac temu kupilem 55F6500 i moge stwierdzic:
Ciemne rogi widoczne nawet w dzien, ciemny pas okolo 5cm po prawej stronie, zadnych chmurek nie zauważylem na bialym, żółtym czy też na czarnym.
Dodam jeszcze ze matryca trafila mi sie: 55P1AF6V czyli nie samsunga.
Ogolnie TV jest ok, ale żałuje ze nie dołożylem do 55F7000.
 

dzik86

New member
Miesiac temu kupilem 55F6500 i moge stwierdzic:
Ciemne rogi widoczne nawet w dzien, ciemny pas okolo 5cm po prawej stronie, zadnych chmurek nie zauważylem na bialym, żółtym czy też na czarnym.
Dodam jeszcze ze matryca trafila mi sie: 55P1AF6V czyli nie samsunga.
Ogolnie TV jest ok, ale żałuje ze nie dołożylem do 55F7000.

Ja swoim jestem zachwycony(samsung), a jade narazie na stockowych ustawieniach :)

Jedyny minus to lekki banding(na filmikach tdx), ale w meczach tego nie widzę więc to jest dla mnie najważniejsze .:bober:
 
Ostatnia edycja:

rapidziory

New member
Witam serdecznie,

może ktoś napisać parę słów na temat modułu CI do odbioru NC+ (karta kameleon). Obecnie korzystam z dekodera, ale chciałbym wykorzystać moduł CI. Czy Aston Crypt 2.26 jest jedynym (najlepszym) rozwiązaniem? Jak wygląda jakość użytkowania telewizji w porównaniu do dekodera? Chodzi mi przede wszystkim o szybkość przełączania kanałów. Jakość raczej nie powinna być gorsza. Nie korzystam z nagrywania programów. Chodzi mi tylko o oglądanie. Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedzi.
 
Do góry