@gizmos nie siej paniki GRID2 w trybie replay akurat tak ma 
Black Corner FAIL
@GRID2 - YouTube
[youtube]RB4BJBjocxE[/youtube]
Black Corner FAIL
[youtube]RB4BJBjocxE[/youtube]
Ostatnia edycja:
Na razie czekam jeszcze na rozwój sytuacji (dopiero co go kupiłem i już reklamacjamelektro69 myślałeś może o reklamacji ?
Mam ten telewizor (46F6500) ale nie mam głosu, kiedy w tunerze N jest ustawienie telewizor -dzwięk -dolby digital - tak. Muszę przełączać na nie i wtedy działa. na starym Samsungu 37C650 nie mam tego problemu. Może ktoś podpowie co trzeba zrobić?
Witam,
mam F6500 od jakichs 3 tygodni. Wykupilem konto na weeb.tv i wszystko bylo ok, do dzis... Po ok pol godziny wywala mnie z kanalu. Przegladarka nie ma wiecej pamieci i musze wlaczac od poczatku. Dodatkowo tnie sie obraz. Do tego czasu wszystko bylo ok, moglem miec wlaczony caly dzien weeb.tv i nie bylo problemu. Wiecie moze co z tym zrobic?
nie wydaje mi sie, zeby tego typu rzeczy mogly wplywac na prace przegladarki, stad podejrzewam, ze to cos z TV.Na weeb.tv bywają czasami przerwy konserwacyjne >> niekoniecznie w dużym zakresie, aby wymagały oddzielnego infa . Radzę poczekać i sprawdzać ponownie w najbliższych 3 dniach![]()
aktualizował Ci się np soft?
Może spróbuj zresetowac smart hub
Jak sprawdza się opcja PVR? Można przenosić nagrania na kompa?