Nvidia Shield TV jako odtwarzacz multimedialny.

bl4ck

Active member
Bez reklam
Nic to tylko kwestia preferencji co kto lubi, jeśli plex ci przypadł do gustu to go używaj to jak ze wszystkich trzeba się na początku nauczyć co gdzie jak a potem będzie z górki.
 

pamel

New member
Refresh rate i audio passthrough ogarnąłem w Kodi. Ale obawiam się, że im dalej w las to trzeba będzie co chwila coś doinstalować, ustawić itp. Czy przesadzam?

Plexa właśnie skonfigurowałem jako serwer. I podoba mi się opcja, że mogę np na telefonie oglądać filmy z biblioteki i dodatkowo filmy są konwertowane, żeby szybko i bez problemu się odtwarzały na tel właśnie.

Opisy filmów po angielsku w Plex tez za bardzo mi nie przeszkadzają. A jak już pisałem schludnośc i ogólne wrażenia są bardzo dobre.

Co więcej mogłoby dać mi Kodi w stosunku do plexa w opcji serwer na shieldzie?

Bez problemu zmienisz opisy na polskie. Również Plex lepiej mi pasuje , trzebaby wymyśleć coś z polskimi znakami w dołączanych napisach.
 

mati_luk

Klub HDTV.com.pl
VIP
Bez problemu zmienisz opisy na polskie. Również Plex lepiej mi pasuje , trzebaby wymyśleć coś z polskimi znakami w dołączanych napisach.

Ściągnąłem napisy do wszystkich filmów z dysku jeszcze raz, tylko tym razem subrip z UTF8 i jest ok.
Udało mi się włączyć nawet dostęp z zewnątrz. Fajnie to wszystko chodzi.

Co prawda drugi dzień dopiero mam shielda, ale już jestem mega zadowolony po przesiadce z fergusona i krótkiej przygodzie z mi boxem. Urządzenie wydaje się być naprawdę dopracowane i bardzo szybkie.

Mam pytanie do osób które przerzucają filmy na dysk podpięty do shielda przez sieć, konkretnie wifi. Jakie macie transfery? Shielda mam wpiętego kablem 1gbit do routera. Laptop z szybka kartą wifi ac podłączony po sieci 5ghz. Tylko wąskim gardłem jest chyba dysk jaki na razie wpiąłem. Stary 2,5 calowy WD jeszcze na usb 2.0. Film 11gb kopiował się coś ok 30-40 minut. Transfer rzędu 5-8mb/s. Na nowym dysku usb 3.0 będzie lepiej? Zastanawiam się ew nad ssd 1Tb sata. Ale nie wiem czy zyskam aż tak wiele w porównaniu z szybkim hdd.
 
Ostatnia edycja:

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Po kablu (przez sieć) z PC na zewnętrzny dysk wpięty do Shielda - plik ok. 10gb, ok. 3 minut. Transfer ok. 60 MB/s
 
Ostatnia edycja:

pavesi

New member
Witam
Ktoś tutaj pisał że zainstalował sobie HBO ..
Jaka to była wersja bo ja już dwie apki zainstalowałem i mam błąd połączenia - internet LAN
 

kola01

Well-known member
Bez reklam
Witam
Ktoś tutaj pisał że zainstalował sobie HBO ..
Jaka to była wersja bo ja już dwie apki zainstalowałem i mam błąd połączenia - internet LAN

Najnowsza wersja dostępna normalnie w sklepie Google Play.
Używałem w ten sposób HBO przez rok, później miałem przerwę i teraz na początku kwietnia, ponownie aktywowałem HBO Go jako 7-dniowy okres próbny. Zawsze wszystko śmigało OK. Nigdy nie pojawił mi się komunikat o którym piszesz.
Mam Nvidią Shield TV 2017.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Tak z ciekawości to czemu bezpośrednio z PC nie streamujesz filmów? Chyba, że nie jest odpalony cały czas to nie było tematu.

Miałem tak, ale PC generalnie wyłączam. Stąd tak, a nie inaczej.
Dla mnie to generalnie żaden problem, często coś powrzucam przy okazji, a dopiero po kilku dniach oglądam, a nawet jeżeli chce tu i teraz, to kwestia kilkunastu minut od znalezienia filmu, do oglądania.
 

medivh29

Member
Coś walą w ciula i w RTV AGD i na Ole Ole,
zamawiałem wpierw na RTV AGD, dzisiaj przyszło że zamówienie anulowana, dzwonię to Pan stwierdził że produkt pochodzi ze zwrotu i jest uszkodzony, dlatego anulowano zamówienie.
dzwonię dzisiaj do Ole Ole i mówię konkretnie, proszę sprawdzić czy produkt jest dostępny u Państwa,
konsultant odpowiada że tak jest dostępnych kilka bo dostali.
teraz sprawdzam pocztę i przyszedł email że zamówienie anulowano, więc dzwonię.
Pani odpowiada że nie wie dlaczego, może ktoś w tym samym czasie zamówił i strona się nie zaktualizowała.
O takie tłumaczenia z ich strony... coś mi tu nie gra.
 

kapciu75

New member
medivh29, a Euro AGD i OleOle to nie ta sama grupa kapitałowa? Dajcie znać jak jest w końcu z HBO Go, działa czy nie działa....

Wysłane z mojego XT1072 przy użyciu Tapatalka
 

mati_luk

Klub HDTV.com.pl
VIP
Coś walą w ciula i w RTV AGD i na Ole Ole,
zamawiałem wpierw na RTV AGD, dzisiaj przyszło że zamówienie anulowana, dzwonię to Pan stwierdził że produkt pochodzi ze zwrotu i jest uszkodzony, dlatego anulowano zamówienie.
dzwonię dzisiaj do Ole Ole i mówię konkretnie, proszę sprawdzić czy produkt jest dostępny u Państwa,
konsultant odpowiada że tak jest dostępnych kilka bo dostali.
teraz sprawdzam pocztę i przyszedł email że zamówienie anulowano, więc dzwonię.
Pani odpowiada że nie wie dlaczego, może ktoś w tym samym czasie zamówił i strona się nie zaktualizowała.
O takie tłumaczenia z ich strony... coś mi tu nie gra.

Kiedy składałeś zamówienie? Ja jakoś przed 8 w piątek w euro. Paczka przyszła w poniedziałek
 

medivh29

Member
@kapciu75 być może, nie wiem tego aż tak bardzo się nie interesuję.
powiedziałem Pani z OleOle że coś tu jest nie tak, że może dla kogoś znajomego zostało zarezerwowane,
troszkę jakby się zawahała, ale powiedziała że to nie prawda.
no nic trzeba śledzić aż się pojawi, x-com już sobie też 100zł narzucił a jeszcze nie mają na stanie.
 

towalski

Member
Ja zamówiłem i dostałem także wszystko porządku - mam wersję PRO i dobrze śmiga, ale bądźmy szczerzy - kosztuje tysiaka więc moc już musi być.
 

pavesi

New member
Mam tą wersję 2019 pro z euro agd ,z tym hbo próbowałem chyba ze 4 wersje różne zewnętrzne i dwie się otworzyły ale mialem komunikat brak połączenia internetowego ( połączenie LAN ) nic z tym nie można było zrobić więc odinstalowałem.
Kodi mozna pobrać i tam sobie dodać hbo i też działa super więc nie ma tragedii , Z grami tylko jest jakaś taka trochę lipa bo nie ma miejsc aby się zapisać i opłacać 25 zł miesięcznie (3 miesiące gratis ) . Dodali mnie narazie do wersji bezpłatnej 1 godzina dziennie ale nie testowałem tego .
Płynnie i bez problemu chodzą aplikacje za to i jakość obrazu super .
No i ten pilot jest świetny .... Pad udało się sparować z innej firmy bez żadnych problemów
 
Ostatnia edycja:

kapciu75

New member
Spróbujcie Panowie sprawdzić aplikację HBO Go na połączeniu bezprzewodowym. Ten sam komunikat pojawiał się w MiBox przy instalacji ze źródeł zewnętrznych, nie ze sklepu Play. Dopiero po pojawieniu się właściwej aplikacji, wszystko zadziałało.

Wysłane z mojego XT1072 przy użyciu Tapatalka
 
Do góry