SDman
Banned
Odwalimy robotę dla przyszłych OLED'owcow.Czyli można . To tylko kwestia odpowiednio długo wywieranego nacisku.
Keep going. Damy radę.
Pozdrawiam
Mam nadzieję, że i dla nas w przyszłości również.
Pozdr.
Odwalimy robotę dla przyszłych OLED'owcow.Czyli można . To tylko kwestia odpowiednio długo wywieranego nacisku.
Keep going. Damy radę.
Pozdrawiam
A może telefony i SMS-y do Szkła Kontaktowego obudzą kogo trzeba?
WKazdy pomysl dobry bo te lachy nie odpowiadaja na meile jedynie co zrobilo to TVP SPORT HDA może telefony i SMS-y do Szkła Kontaktowego obudzą kogo trzeba?
WKazdy pomysl dobry bo te lachy nie odpowiadaja na meile jedynie co zrobilo to TVP SPORT HD
Coś z tym wyciszeniem reklam nie bardzo się zgodzę bo nadal uświadczam tego oglądam sobie jakiś programik nagle bym reklama i zaczyna ryczeć ze tv trzeba ściszyć a po zakonczeniu podgłaszać
Witam
Jesli mieszkasz w Warszawie to propounuje zadzwonic do KRRIT.Jesli wyslesz e-mail do KRRiT na odpowiedz trzeba czekac 30 dni minimum ,czasmi nawet dwa miesiace.Oczywiscie trzeba podac swoje dane,tylko wtedy bedzie odpowiedz na list.
Jesli zadzwonisz do KRRiT to trzeba uzbroic sie w cierpliwosc tzn osoba ktora odbierze telefon moze powiedziec ze odpowiedz uzyskasz pod innym numerem telefonu .Pod innym numerem"melodyjka" prosze czkekac,tak abys zrezygnowal z rozmowy telefonicznej.Osoba ktora odbierze telefon moze przelaczyc rozmowe do innej osoby lub uzyskasz inny numer telefonu pod ktory trzeba zadzwonic.Ponownie melodyjka..
W KRRiT moga powiedziec ze problemu nikt nie zglaszal,To pierwsza taka informacja.Nie jest to oczywiscie prawda.KRRiT jest przygotowana na takie pytania i odpowiedz zawsze jest taka sama.Przyklad w linku.
http://www.hdtv.com.pl/forum/585122-post89.html
Otrzymalem taka sama wiadomosc.Trzeba przekazac inna informacje, czyli np ostrzezenie z instrukcji telewizora oled.W instrukcji telewizora napisano wyraznie godzine czasu..Napisano tez wyraznie logo kanalu telewizyjnegsoba moze powiedziec ze sa przerwy reklamowe.przerwa reklamowa nie rozwiazuje problemu bo logo caly czas jest wyswietlane w tym samym miejscu jest bardzo jaskrawe.Czyli domagasz sie wprowadzenia zarzadzenia o obowiazku nadawania programow tylko z polprzezroczystym logo na wszystkich kanalach ktore otrzymaly koncesje na nadawnie programow od KRRIT.
Oczywiscie warto przypomniec o prawach konsumenta .itp
Prosisz o przekazanie informacji na pismie i podajesz swoje adres e-mial
Jak bys mogl udostepnic pisma wzoru bedziemy slac do kk ja bede na pewno
Witam
Otrzymalem odpowiedz od kanalu tvn 24.
Skarge wyslalem tez do UOKiK.
Kolejny list wyslalem do KRRiT.
Witamy,
Dziękujemy za przesłaną korespondencję.
Uprzejmie informujemy, że Pana e-mail został skierowany bezpośrednio do kanału informacyjnego TVN24.
Stamtąd też należy oczekiwać odpowiedzi.
Pozdrawiamy,
Dział Współpracy z Widzami