Łączymy siły - wypalone logo stacji tv- wysyłamy prośby do nadawców.

Wiesiek19

Active member
Bez reklam
List wyslalem na adres widzowie@tvn.pl
Z listu ktory otrzymalem na razie nic nie wynika.Moze to podobna"sztuczka" jak w przypadku kanalu eurosport.
Listy trzeba wysylac az do chwili gdy zobaczymy zmiany oprawy graficznej na ekranie telewizorow.
Dlatego dzis ponownie wyslalem list do KRRiT.


I o to chodzi. Piszmy gdzie się da i jak długo się da.
Zatem ja też ponowie swoje maile.
Jeśli ktoś odpowie wrzucajmy odpowiedzi na forum. Będzie się na co powoływać.

Pozdr.
 

mariusz67

Member
Bez reklam
Otrzymalem taka odpowiedz, Dziękujemy uprzejmie za kontakt z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Niniejsze wystąpienie potraktowane zostanie jako sygnał zauważonych nieprawidłowości i szczegółowo przeanalizowane pod kątem kompetencji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. W przypadku stwierdzenia w przedstawionej sprawie podstaw do podjęcia działań przez Prezesa UOKiK, podjęte będą stosowane kroki zgodnie
z ustawą o ochronie konkurencji i konsumentów lub kodeksem postępowania cywilnego.
Uprzejmie informujemy, iż Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji Konsumentów jest właściwy w sprawach ochrony konkurencji i konsumentów podejmowanej jedynie w interesie publicznym (art. 1 ustawy), a zatem nie podejmuje działań w sprawach indywidualnych, mających charakter cywilnoprawny, jak również nie prowadzi działalności w zakresie poradnictwa ani na rzecz konsumentów ani na rzecz przedsiębiorców.
Udzielaniem porad prawnych i pomocy prawnej konsumentom w sporach
z przedsiębiorcami zajmują się organizacje konsumenckie oraz powiatowi (miejscy) rzecznicy konsumentów wykonujący zadania samorządu powiatowego w zakresie ochrony konsumentów. Lista oraz dane teleadresowe organizacji konsumenckich i powiatowych rzeczników konsumentów znajdują się na stronie internetowej Urzędu (www.uokik.gov.pl).
 

Wiesiek19

Active member
Bez reklam
Otrzymalem taka odpowiedz, Dziękujemy uprzejmie za kontakt z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Niniejsze wystąpienie potraktowane zostanie jako sygnał zauważonych nieprawidłowości i szczegółowo przeanalizowane pod kątem kompetencji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. W przypadku stwierdzenia w przedstawionej sprawie podstaw do podjęcia działań przez Prezesa UOKiK, podjęte będą stosowane kroki zgodnie
z ustawą o ochronie konkurencji i konsumentów lub kodeksem postępowania cywilnego.
Uprzejmie informujemy, iż Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji Konsumentów jest właściwy w sprawach ochrony konkurencji i konsumentów podejmowanej jedynie w interesie publicznym (art. 1 ustawy), a zatem nie podejmuje działań w sprawach indywidualnych, mających charakter cywilnoprawny, jak również nie prowadzi działalności w zakresie poradnictwa ani na rzecz konsumentów ani na rzecz przedsiębiorców.
Udzielaniem porad prawnych i pomocy prawnej konsumentom w sporach
z przedsiębiorcami zajmują się organizacje konsumenckie oraz powiatowi (miejscy) rzecznicy konsumentów wykonujący zadania samorządu powiatowego w zakresie ochrony konsumentów. Lista oraz dane teleadresowe organizacji konsumenckich i powiatowych rzeczników konsumentów znajdują się na stronie internetowej Urzędu (www.uokik.gov.pl).

Witam,

No proszę odezwał się kompetentny urząd. Odpowiedź trochę enigmatyczna, ale jest szansa, że się tym zajmą. Długo czekałeś na odpowiedź ? Czy jest jakiś problem, żebyś udostępnił w całości lub istotnej części treść swojego listu/maila tu na forum lub na PRV ? Byłoby można w jakiś sposób wykorzystać to indywidualnych pismach i mailach.

Pozdr.
 

SDman

Banned
Witam,

No proszę odezwał się kompetentny urząd. Odpowiedź trochę enigmatyczna, ale jest szansa, że się tym zajmą. Długo czekałeś na odpowiedź ? Czy jest jakiś problem, żebyś udostępnił w całości lub istotnej części treść swojego listu/maila tu na forum lub na PRV ? Byłoby można w jakiś sposób wykorzystać to indywidualnych pismach i mailach.

Pozdr.

Witam,
napisałem coś w stylu :
Dzień dobry,
od samego początku jestem Państwa widzem od 2001 roku.
Obecnie zakupiłem nowy TV -plazmowy.

Elementy statyczne nadawane przez Waszą stację są skrajnie jaskrawe i nieprzezroczyste - Logo, pasek informacji i pozostałe - proszę przyjrzeć się innym stacjom jak to wygląda
Nadajecie te elementy 24h na dobę niezależnie od tego czy nadajecie serwis informacyjny czy reportaż czy rozmowy z gośćmi, czy nie można to przemieszczać dynamicznie na dół -górę i dać przeźroczystość ?

Z tego co mi wiadomo ilość skarg w tej kwestii jaka wpływa do redakcji Waszego kanału (również do KRRiT czy UOKiK) jest duża, a mimo to Wasza stacja nie robi z tym nic

Proszę o udzielenie mi odpowiedzi jak mam się pozbyć wypalonych fragmentów statycznych Państwa stacji ?
Widoczne są one po przełączeniu kanału na inny.

Oczekuję odpowiedzi Maciej

Odpisali i powiem Wam, że po raz pierwszy w życiu ich odpowiedź mi znikła po czasie !?
Nic nie piłem od sylwestra !

Oczywiście sru sru, i abym do producenta się zgłosił, katuje ich dalej.
Jest odpowiedź
"Loga naszych programów poza TVN 24 i TVN 24 BIŚ są transparentne. Przemieszczanie logo nie jest nigdzie stosowane. Niestety problem „wypalania” logo na ekranie telewizora plazmowego jest zjawiskiem typowym dla tego typu urządzeń. Na pytanie czy można to usunąć może odpowiedzieć wyłącznie producent."

Pozdrawiam
Pozdr.
 
Ostatnia edycja:

digitalus

Banned
To jest odpowiedz automatyczna od UOKiK.Czyli ze wiadomosc doszla do UOKiK.Podobna odpowiedz automatyczna jest z serwera TVP.
Wpadlem na lepszy pomysl i wyslalem wszystkie negatywne odpowiedzi od KRRiT i wyslalem do UOKiK.Tez otrzymalem automatyczna odpowiedz.

Odpowiedz automatyczna mozna wykorzystac wysylajac tresc tej informacji np do eurosportu, axn lub innej stacji telewizyjnej .Wtedy jest wieksza szansa ze uzyskamy odpowiedz.

Na pomysl z wyslaniem odpowiedzi automatyczynej do stacji telewizyjnej wpadlem przed chwila:)

Jutro bede wysylal nowe listy.

Na niemieckiej wersji eurosportu i axn nadawanych z astry logo jest polprzezroczte.Moze byc tez na polskiej wersji.
Byc moze niemcy wysylali listy do Federacji konsumentow w niemczech
6043d1303033152-ktore-logo-jest-bardziej-profesjonalne-i-bezpieczne-dla-telewizorow-plazmowych-eurosport.jpg


axnhdjpg_xsehxhn.jpg
 
Ostatnia edycja:

asked

New member
Nowa plazma Panasonic - wypalone logo stacji tv.

Gajs...

Nie uważacie że pisząc do stacji TV (jakiejkolwiek) aby ta zmieniła logo bo to logo może uszkodzić mi matrycę w TV jest lekko nie na miejscu??? Więcej powiem...to głupie!
To tak jakby ktoś zaczepił mnie na ulicy i powiedział ze mam nosić inny kolor koszuli bo ten widzi niewyraźne przez swoje okulary!
Ludzie otrzasnijcie sie!!!
Piszcie do producentów sprzętu aby zaczęli produkować lepsze produkty...
To nie wina stacji TV ze jej logo źle oddziaływuje na wasze telewizory... To wina ich producentów ze produkują szmelc!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

digitalus

Banned
W niemczech logo na kanalach telewizyjnych moze byc polprzezroczyste to dlaczego nie moze byc podobnie w Polsce?.Jaki problem przygotowac polprzezroczyste logo?.
Telewizory OLED tez nie sa odporne na statyczne obrazy czyli np jaskrawe logo

http://www.avsforum.com/t/1481970/oled-in-london


Ostrzezenie z instrukcji telewizora OLED

Wyświetlanie przez długi czas nieruchomego obrazu (np. logo kanału, menu ekranowego, sceny z
gry wideo lub ekranu komputera) może spowodować uszkodzenie ekranu w postaci pozostałości
nieruchomego obrazu. Takie zmiany mogą mieć długotrwały lub nieodwracalny charakter. Gwaran-
cja produktu nie obejmuje zjawisko utrwalenia nieruchomego obrazu.
Należy unikać wyświetlania na ekranie telewizora nieruchomych obrazów przez dłuższy czas (powy-
żej 1 godziny na ekranach OLED).
Również długotrwałe oglądanie telewizji w formacie 4:3 może spowodować utrwalenie pozostałości
obrazu przy krawędziach ekranu.
To zjawisko występuje również w produktach innych firm i nie może być podstawą do wymiany pro-
duktu lub zwrotu pieniędzy.
 
Ostatnia edycja:

asked

New member
Kolego słabo się orientujesz w marketingu...
Za każdym logo stoi praca jakiegoś teamu speców od analityków poprzez marketingowców aż po grafików. Nie sądzisz, że firma X wdając Y kasy na badania rynku, prace marketingowców i grafików i kto wie kogo jeszcze...wydając kupę kasy aby logo wtapiało się w wygląd studia (mowa o tvn24) teraz rzuci to wszystko i powie...ok zmieńmy logo bo jakiemuś Panu Heńkowi możemy wypalić matrycę...
Jesteś niepoważny i zawracasz Wisłę kijem. To co piszecie świadczy tylko że daliście się nabrać na super marketing firm produkujących elektronikę...zapłaciliście za produkt określoną ilość gotówki...co więcej...zapłaciliście grubą kasę za produkt który nie jest w stanie spełnić Waszych oczekiwań.

Chyba otworzę fabrykę telewizorów i zamiast wypoziomować jakości sprzętu i marketingu, kasę włożę w sam marketing a w warunkach gwarancji napiszę że gwarantuję sprawność matrycy TYLKO gdy będzie wyłączony TV bo w przypadku jego włączenia może się okazać, że wypaliły się wam piksele...

Kurczę ogarnijcie się!!!
 

digitalus

Banned
Zarejestrowales sie na forum calkiem niedawno pewnie masz jakis cel ,byl na forum podobny kolega ..nick bicz.
Przeczytaj odpowiedz od zagranicznej stacji telewizyjnej

Szanowny Widzu,
Bardzo dziękujemy za zwrócenie uwagi na ten dotychczas nie poruszany, a jakże ważny problem.
Problem istotny nie tylko ze względu na ochronę praw konsumentów i naszą wolę dostarczania produktu możliwie najwyższej jakości oraz bezpiecznego dla widzów i sprzętu, lecz zagadnienie dotykające sprawy dla nas najważniejszej - Państwa satysfakcji.
Nasycenie logotypu zostanie obniżone w możliwie najszybszym czasie.
z wyrazami szacunku,
Zespół Fox International Channels Polska
 
Ostatnia edycja:

asked

New member
hehehe... cały czas sądzę, że to co robicie jest niepoważne.

Zamiast ścigać producentów za to, że sprzedają wam chłam ścigacie dostawców TV.
Powiem więcej...część stacji zmieni to logo po nawale listów bo mają słabą oglądalność i nie chcą tracić widzów.
Ale są takie molochy jak TVN którym wisi to czy stracą 1k widzów...i wyedy pojedzieci po nich tylko dlatego, że bronią swojej działki.
Stary...jakbyś przyszedł do mnie na podwórko i powiedział mi, że mam zmienić kolor balustrady bo ten wypala Ci oczy, powiedziałbym "wolność Tomku w swoim domku" i pomalowałbym tak cały dom ;).

Raczej powinniście reklamować Wasze produktu jako niezgodne z umową i szukałbym tu jakiejś furtki.
Przypomnę pamiętną sprawę Apple którą przegrali odnośnie baterii w swoich iPodach. Baterie traciły żywotność po około 6 miesiącach i Apple było kryte bo mieli to zapisane w warunkach gwarancji. Zebrała się jednak spora grupa użytkowników i wytoczyła im proces zbiorowy który przegrali (Apple). Skutkowało to tym, że zainwestowali w nowe technologie, wymienili ludziom iPody. To jest sukces. Przecież zwykły Kowalski posiadający iPoda zamiast pisać do Apple mógł pisać do producentów muzyki, że mają za długie utwory i to zabija im baterie w iPodach.
Mam nadzieję, że już zrozumiałeś, że zabieracie się do tego od "dupy strony"... :)
 
Ostatnia edycja:

asked

New member
hehehe.

Napisz ze pracujesz w tvn 24 lub masz znajomych w tej stacji.Dlatego tak ich bronisz


Hehehe... nie. Pracuje w bankowości i współpracuję bardzo blisko z marketingiem i wiem jak wyglądają poszczególne etapy przygotowań do wdrożenia nowych visuali dla końcowego użytkownika. Szczerze idzie za tym kupa pracy i kupa kasy.
Więcej...sam lubię iść na pięści z różnymi korporacjami tylko dlatego, żeby udowodnić swoją rację. I tutaj uważam, że czas zrobić porządek z dostawcami sprzętu. My za ten sprzęt płacimy! Mamy prawo żądać aby działał on sprawnie.
 

digitalus

Banned
Z informacji z forum wynika ze posiadasz telewizor lcd samsung.
W tym watku nic sensownego nie napisales.Moglbys pomyslec o innych nie tylko o sobie.
Pochwaliles sie ze pracujesz w bankowosci.
 
Ostatnia edycja:

asked

New member
ogarnij się człowieku. Niczym się nie chwaliłem tylko rozwiałem Twoje wątpliwości odnośnie tego czy pracuję w TVNie :).

Tak, kupiłem Samsunga i jak na razie jestem z niego zadowolony. Ale co to wnosi do sprawy? NIC.

Napisałem jak możecie się zabrać za ten temat i nie boję się tego słowa skrytykowałem Wasze obecne poczynania ponieważ wg. mnie nie przyczyniają się one do rozwiązania problemu...są to raczej jakieś działania doraźne które NIGDY nie wyeliminują Waszego problemu.

Co do plazm...zbyt długo siedzę w tym czym się zajmuję hobbystycznie abym uwierzył w coś takiego jak "docieranie plazmy".
Można powiedzieć "ta technologia tak ma" ale czy ja się z tym zgadzam? NIE! Jeśli coś nie działa jak powinno powinno się zmienić technologię albo ją dopracować - poprawić. Ale dlaczego firma X ma coś zmieniać skoro nie czują presji konsumentów??! Konsumenci wolą męczyć stacje telewizyjne... ;)

Zgadza się nie mam plazmy ale z chęcią bym ją kupił gdybym miał pewność, że te "niedoskonałości" (że tak zażartuję) zostały poprawione. Niby Panasonic coś tam wspomniał, że w drugiej generacji plazm te "niedogodności" zostały zniwelowane, jednak głosy z forum i znajomi tego nie potwierdzają.
Cóż więc...może porozmawiajmy na argumenty. Ja przytoczyłem konkrety co zrobić aby zmienić ten stan rzeczy...czekam na kontrę. :)
 

SDman

Banned
Gajs...

Nie uważacie że pisząc do stacji TV (jakiejkolwiek) aby ta zmieniła logo bo to logo może uszkodzić mi matrycę w TV jest lekko nie na miejscu??? Więcej powiem...to głupie!
To tak jakby ktoś zaczepił mnie na ulicy i powiedział ze mam nosić inny kolor koszuli bo ten widzi niewyraźne przez swoje okulary!
Ludzie otrzasnijcie sie!!!
Piszcie do producentów sprzętu aby zaczęli produkować lepsze produkty...
To nie wina stacji TV ze jej logo źle oddziaływuje na wasze telewizory... To wina ich producentów ze produkują szmelc!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Witam,
w naszym Kraju i pewnie wszędzie tak jest i być powinno, że jak dla jednych jest białe to dla innych czarne.
Ale czy Ty nie posiadając TV PDP nie powinieneś doradzać gdzie indziej ?
To jeszcze nie dotyczy Ciebie ale może w przyszłości będzie, więc proszę pisz do producenta swojego TV o wadach, które masz na pewno, a udajesz, że ich nie widzisz.
Nabijanie postów tą metodą jest śmieszne dlatego to mój jedyny wpis do Cię -chłopaku.

Pozdr.

Sent from my P200MMX using Tag for Dos 1.0
 

digitalus

Banned
ogarnij się człowieku. Niczym się nie chwaliłem tylko rozwiałem Twoje wątpliwości odnośnie tego czy pracuję w TVNie :).

Tak, kupiłem Samsunga i jak na razie jestem z niego zadowolony. Ale co to wnosi do sprawy? NIC.

Napisałem jak możecie się zabrać za ten temat i nie boję się tego słowa skrytykowałem Wasze obecne poczynania ponieważ wg. mnie nie przyczyniają się one do rozwiązania problemu...są to raczej jakieś działania doraźne które NIGDY nie wyeliminują Waszego problemu.

Co do plazm...zbyt długo siedzę w tym czym się zajmuję hobbystycznie abym uwierzył w coś takiego jak "docieranie plazmy".
Można powiedzieć "ta technologia tak ma" ale czy ja się z tym zgadzam? NIE! Jeśli coś nie działa jak powinno powinno się zmienić technologię albo ją dopracować - poprawić. Ale dlaczego firma X ma coś zmieniać skoro nie czują presji konsumentów??! Konsumenci wolą męczyć stacje telewizyjne... ;)

Zgadza się nie mam plazmy ale z chęcią bym ją kupił gdybym miał pewność, że te "niedoskonałości" (że tak zażartuję) zostały poprawione. Niby Panasonic coś tam wspomniał, że w drugiej generacji plazm te "niedogodności" zostały zniwelowane, jednak głosy z forum i znajomi tego nie potwierdzają.
Cóż więc...może porozmawiajmy na argumenty. Ja przytoczyłem konkrety co zrobić aby zmienić ten stan rzeczy...czekam na kontrę. :)


Na hdforum wiekszosc uzytkownikow posiada telewizory plazmowe ,jeslii masz zamiar nas krytykowac to nie jestes tutaj mile widziany.Jasno sie wyrazilem? jesli nie zrozumiales to w kolejnym poscie napisze inaczej.Gdyby nie uzytkownicy tego forum i innych osob to ogladalbys na ekranie wszystkich kanalow ktore otrzymaly koncesje od krrit takie ograniczenia wiekowe jak na obrazku.Na pewno nie wyglada to estetycznie.Moze ogladasz tylko hbo.
tvp2JPG_rnsseeq.JPG
 
Ostatnia edycja:

jurass

Banned
Oczywiście kolega asked ma rację, bo źródłem problemu jest niedoskonałość technologi. Rzecz w tym, że opracowanie technologii odpornej na wypalenia jest znacznie bardziej czasochłonnym i droższym przedsięwzięciem, jeśli w ogóle obecnie technicznie możliwym, niż zmiana nasycenia logo stacji, co wymaga w zasadzie jedynie dobrej woli i nie wpływa negatywnie na "visual dla końcowego użytkownika", cokolwiek miałoby to znaczyć, a wręcz może go poprawić.
 

Wiesiek19

Active member
Bez reklam
Gajs...

Nie uważacie że pisząc do stacji TV (jakiejkolwiek) aby ta zmieniła logo bo to logo może uszkodzić mi matrycę w TV jest lekko nie na miejscu??? Więcej powiem...to głupie!
To tak jakby ktoś zaczepił mnie na ulicy i powiedział ze mam nosić inny kolor koszuli bo ten widzi niewyraźne przez swoje okulary!
Ludzie otrzasnijcie sie!!!
Piszcie do producentów sprzętu aby zaczęli produkować lepsze produkty...
To nie wina stacji TV ze jej logo źle oddziaływuje na wasze telewizory... To wina ich producentów ze produkują szmelc!

Kolego. Przykład, który tu przytaczasz ma się tak do tematu jak pięść do nosa.
Nikogo nie powinno obchodzić jaki kolor koszuli nosisz i czy kogoś to denerwuje i czy dostaje od tego zaćmy. Sytuacja trochę się zmienia, gdy wkraczasz z tą koszulą na pole działalności gospodarczej. Z automatu jesteś obwarowany pewnymi ograniczeniami. Jeśli to czy nosisz taką czy inna koszulę w związku z prowadzeniem tej działalności nie jest w żaden sposób uregulowane prawnie, to nadal możesz sobie nosić co chcesz nie zważając na to czy ktoś od tego oślepł lub oślepnie czy nie. Możesz też zmienić tą koszulę na mniej jaskrawą i bardziej stonowaną bo w sumie nic cię to nie kosztuje, a zmieni radykalnie postrzeganie ciebie jako przedsiębiorcy. Być może też zwiększy liczbę twoich klientów.

Być może nie obchodzi cię w ogóle fakt, że oglądając jakąś stację zniszczysz sobie TV. Jest to twoja wyłącznie decyzja i nic nikomu do tego. Są tu jednak tacy, którym nie jest to obojętne.

Wyobraź sobie sytuację, że kupiłeś nowiutki, wymarzony samochód. Cieszysz się nim jak dzieciak z nowego misia. Jedziesz na stacje benzynową, tankujesz paliwo, a po kilku kilometrach silnik gaśnie. Podejrzewasz, że to paliwo załatwiło ci twoje wymarzone autko. Dajesz paliwo do analizy. Wychodzi na to, że paliwo jest super, ale ma pewne dodatki (nie zakazane prawnie), które załatwiły ci auto na cacy. Piszesz zatem skargę do producenta paliwa. Ten spuszcza cię na szczaw. Piszesz zatem do instytucji kontrolnych. Tam też cię olewają i sugerują pisanie skargi do producenta paliwa. Zostałeś więc kolego samotnym i bezradnie walczącym o swoje prawa konsumentem, którego wszyscy olewają. Fajnie ?? No nie. Możesz oczywiście zmienić stację paliw. Ale co jeśli tam też w paliwie jest to małe „coś” co niszczy ci samochód ??
Idąc twoim tokiem rozumowania to powinieneś zaskarżyć też producenta samochodu, że wyprodukował auto nieodporne na paliwo zanieczyszczone czymś co nie jest zakazane, ale wszyscy wiedzą, że szkodzi. Jeżeli nadal jesteś jednak wkurzony faktem, że wszyscy od początku tj producent samochodu, producent paliwa i instytucje kontrolne cię olały, a auto masz zniszczone, to możesz nie kupować samochodu i mieć problem z głowy.

Mówisz żeby pisać do producentów sprzętu. OK. Można. Może coś się tu poprawi, a może producent, tak jak wszyscy po drodze, spuści cię na szczaw i zasugeruje pisanie do konkretnych stacji TV. Producenci telewizorów wiedzą o niedoskonałościach stosowanych technologii i stosują pewne mechanizmy ochronne. Czy są one wystarczające ? Chyba nie. Problem jest złożony i z jednej strony wymagane byłoby poprawienie odporności sprzętu na wypalenia, z drugiej zaś wymagane jest, aby nadawcy dostosowali się do tego, że sprzęt na rynku jest jaki jest i potrzebna jest ochrona tego sprzętu.
To tak jakbyś pisał do producenta opon w twoim nowym autku, żeby wyprodukowali trwalsze opony i odporne na kolce, które właśnie drogowcy rozsypali na nowiutkiej autostradzie (nikt im bowiem nie zabronił rozsypywania kolcy).
Twój argument jest dopiero bez sensu.
Twój TV też nie jest wolny od tych wad, więc jak już zauważysz pierwsze oznaki zniszczenia to pisz sobie do producenta twojego TV.

Działania wszystkich tu na tym forum (ale i nie tylko tu), a zainteresowanych ta sprawą są skierowane wielokanałowo. Raz, że próbujemy zainteresować tematem konkretne stacje TV w nadziei, że te „bardziej przyjazne” zareagują odpowiednio na postulaty i uwagi swoich widzów i zmienią to o co tak walczymy. Dwa, to chcemy zainteresować sprawą instytucje odpowiedzialne za pewne sprawy (UOKiK i KRRiT). Zastanów się przez chwilę dlaczego można było (KRRiT) z jednej strony uregulować sprawę głośności w reklamach, a z drugiej narzucić nadawcom konieczność nadawania symboli z kategorią wiekową ?
Wszystko to ma swoje odbicie w potrzebie dostosowania polskiego prawa zgodnie z dyrektywami UE, ale i również jest wynikiem nacisków widzów w konkretnych sprawach.
To samo w chwili obecnej dotyczy „wypaleń” spowodowanych przez skrajnie jaskrawe elementy stałe w transmisjach TV niektórych stacji. Dlaczego niektóre stacje, czy to z własnej inicjatywy, czy to poprzez naciski widzów uregulowały sprawę zgodnie z ich życzeniami ? Przecież omawiany tu problem dotyczy widzów na całym świecie (niezależnie od posiadanego rodzaju TV) i jakoś gdzie indziej dało się to załatwić.
Tylko w Polsce jakoś idzie to jakby drut kolczasty wyciągał z tamtej strony.
Wyobraź sobie, że wszystkie stacje TV nadają w taki sam sposób jak przytaczana tu już niechlubna TVN24 ? Gwarantuje ci, że twój TV po miesiącu trafi szlag. I co wtedy ? Do kogo się poskarżysz ? Skoro krytykujesz nas tu wszystkich, że nasze wielokierunkowe działania nie przyniosą nic, to może „kolego marketingowcu bankowy” doradź nam coś. Oświeć nas i powiedz jak ty byś się za to zabrał ?
Jeśli nie interesuje cię kupowanie samochodu bo się psuje od złego paliwa to go nie kupujesz.
Jeśli jednak zależy ci na samochodzie niezależnie od jego wad, to go kupisz uważając jednak by się nie uszkodził poprzez działanie osób trzecich (paliwo).
Jeżeli nie interesuje cię oglądanie programów telewizyjnych to nie kupujesz TV. Jeśli jednak chciałbyś coś pooglądać to kupisz to co jest dostępne na rynku niezależnie od świadomości, że sprzęt, który kupiłeś nie jest pozbawiony wad. Będziesz jednak starał się ochronić go przed zniszczeniem przez nadawców telewizyjnych.
Czy w czymś się mylę ?
 

Wiesiek19

Active member
Bez reklam
ogarnij się człowieku. Niczym się nie chwaliłem tylko rozwiałem Twoje wątpliwości odnośnie tego czy pracuję w TVNie :).

Tak, kupiłem Samsunga i jak na razie jestem z niego zadowolony. Ale co to wnosi do sprawy? NIC.

Napisałem jak możecie się zabrać za ten temat i nie boję się tego słowa skrytykowałem Wasze obecne poczynania ponieważ wg. mnie nie przyczyniają się one do rozwiązania problemu...są to raczej jakieś działania doraźne które NIGDY nie wyeliminują Waszego problemu.

Co do plazm...zbyt długo siedzę w tym czym się zajmuję hobbystycznie abym uwierzył w coś takiego jak "docieranie plazmy".
Można powiedzieć "ta technologia tak ma" ale czy ja się z tym zgadzam? NIE! Jeśli coś nie działa jak powinno powinno się zmienić technologię albo ją dopracować - poprawić. Ale dlaczego firma X ma coś zmieniać skoro nie czują presji konsumentów??! Konsumenci wolą męczyć stacje telewizyjne... ;)

Zgadza się nie mam plazmy ale z chęcią bym ją kupił gdybym miał pewność, że te "niedoskonałości" (że tak zażartuję) zostały poprawione. Niby Panasonic coś tam wspomniał, że w drugiej generacji plazm te "niedogodności" zostały zniwelowane, jednak głosy z forum i znajomi tego nie potwierdzają.
Cóż więc...może porozmawiajmy na argumenty. Ja przytoczyłem konkrety co zrobić aby zmienić ten stan rzeczy...czekam na kontrę. :)

Witam,
Naszego problemu nie da się całkowicie wyeliminować. To prawda. Technologie stosowane w obecnych TV tak mają (wszystkie bez wyjątku). Twój Samsung też to ma. Poczekaj aż mu się trochę pikseli wypali na dobre.
Można jednak ten problem zminimalizować na tyle ile się da poprzez naciski na producentów, na nadawców, ale i również na instytucje kontrolne. Skoro nie podobają ci się podjęte przez NAS działania to trudno. My wiemy swoje. Gdy jednak przyjdzie czas, że ten problem dotknie również ciebie to usiądź i płacz, że oszukał cię producent telewizora, że nadawca sponiewierał ci telewizor, a przecież on tyle kosztował. Może przyjdzie jedna taki czas, że NASZE działania przyniosą pozytywne skutki. Wtedy napisz tu ładnie na forum, że NAM dziękujesz i przepraszasz. Każda konstruktywna krytyka jest mile widziana, ale musi być konstruktywna, a nie być zwykłym jątrzeniem tematu. Chcesz pomóc NAM i sobie to się przyłącz. Im będzie NAS więcej tym lepiej.

Pozdr.
 
Do góry