Właśnie dostałem sms i email z Euro:
"Szanowny Kliencie!
Nowy produkt na wymianę jest w drodze do sklepu, w którym została złożona reklamacja.O możliwości odbioru nowego produktu w sklepie poinformujemy na stronie internetowej oraz SMS-em lub e-mailem.
Możliwe jest zakończenie reklamacji poprzez wymianę na inny produkt lub zwrot należności za towar.
Dodatkowe informacje:
Okazanie w sklepie zgłoszenia reklamacyjnego i dowodu zakupu przyspieszy załatwienie formalności związanych z zamknięciem procesu reklamacyjnego.
W przypadku zakończenia postępowania reklamacyjnego wymianą lub zwrotem należności za produkt, uprzejmie prosimy o przekazanie kompletu wyposażenia do zwracanego towaru.
Z wyrazami szacunku,
Dział Obsługi Klienta."
Podoba mi się taki obrót sprawy
Oczywiście zero kasy bo oni w ofercie nie maja takiego tv który mnie interesuje.
I co wy na to????/