Witam,
luki00775 napisał:
A.S. masz na mysli model jazdy a nie realizm, nie mozna mylic tych dwoch pojec a tym bardziej uzywac ich zamiennie, co nie znaczy ze piszac, ze lubisz realizm w grach nie miales na mysli prawdziwego realizmu
Wybacz Luki, ale nie za bardzo rozumiem. Ja nie używam tych dwóch pojęć zamiennie - 'realizm' i 'model jazdy'. Pisałem o tym już wcześniej - aby,
dla mnie, wyścigi samochodowe można było nazwać 'realistycznymi', przede wszystkim, model jazdy musi być realistyczny. Czyli powstaje nam pojęcie 'realistyczny model jazdy' i to jest to, czego szukam w grach wyścigowych. (Czy model jazdy jest realistyczny w GT5P? Na pewno nie jest jeszcze idealny, ale jest najbardziej realistyczny, jaki do tej pory spotkałem w grach komputerowych/konsolowych.)
To jest, dla mnie, pierwsza i najważniejsza sprawa (realistyczny model jazdy). Po drugie, abym grę nazywał 'realistyczną', grafika musi odzwierciedlać rzeczywistość (np proporcje samochodu w stosunku do toru muszą być odpowiednie, wygląd samochodów, wygląd toru, etc.). To są podstawy, bez tego
żadna gra wyścigowa nie może być nazwana 'realistyczną' (wg mnie). Gdy te dwa punkty są spełnione, moża przejść do dalszych rzeczy, takich jak: zniszczenia, AI, pogoda itd. Są to również ważne rzeczy (niektóre ważniejsze, niż inne), ale nie są (
dla mnie) aż tak ważne, jak wcześniej wymienione.
Nie chce się zbytnio rozwodzić, bo zauważyłem, że staję się łatwym celem do ataków, gdy wyrażam swoje zdanie
Poza tym, jak już pisałem, nie jest to wątek o GT5P, ani o realizmie w grach.
Pozdrawiam