Czy ktos z czytelnikow mial do czynienia, lub czytal na temat uzycia na surroundy, glosnikow z bass refleksami oraz dodatkowym twiterem skierowanymi w dol, optymalizujacymi odbior pelnego pasma czestotliwosci w zakresie 90 stopni (znany z konstrukcji Warfedale, aka Baker Effect) Zbieram sie powoli do przeorientowania HT i zastanawiam sie, nad sensem takiego zastosowania. Z jednej strony wydaje sie miec ono sens z uwagi na lepsza sytuacje osob siedzacych blizej gkisnika bocznego, ktorego os centralna jest ok metra nad glowa, wiec grajacy w dol twiter i bass porty, moglyby zapewnic lepsza recepcje widzom siedzacym najblizej glosnika (w moim przypadku 1,5 m) ), zwlaszcza ze pojawiaja sie kolejne 2 ( 4x Atmos) glosniki sufitowe, grajace w dol . Z drugiej strony obawiam sie troche potencjalnych interferencji,czy innych znieksztalcen.
Czy ktos z Was w tej materii posiada wiedze praktyczna lub teoretyczna.
Dotyczczasowy uklad gra mi dobrze, ale chcialbym, aby bylo lepiej. Poza tym i tak najprawdopodobniej czeka mnie wymiana glosnikow, a przynajmniej bocznych surroundow (chce aby graly nizsze czestotliwosci).
Nie zetknalem sie z takim rozwiazaniem w HT, nie wiem, czy z powodu oczywistych lub mniej oczywistych jego wad? Pytam wiec, o Wasze zdanie, bo nie chcialbym marnowac czasu na niepotrzebny research.
Czy ktos z Was w tej materii posiada wiedze praktyczna lub teoretyczna.
Dotyczczasowy uklad gra mi dobrze, ale chcialbym, aby bylo lepiej. Poza tym i tak najprawdopodobniej czeka mnie wymiana glosnikow, a przynajmniej bocznych surroundow (chce aby graly nizsze czestotliwosci).
Nie zetknalem sie z takim rozwiazaniem w HT, nie wiem, czy z powodu oczywistych lub mniej oczywistych jego wad? Pytam wiec, o Wasze zdanie, bo nie chcialbym marnowac czasu na niepotrzebny research.
Ostatnia edycja: