Kalibracja kina domowego - dyskusja.

werf

Active member
Bez reklam
Nie kupił bym samochodu nowego za 250 tyś czy więcej wole kilkuletni Chciałem ci tylko uświadomić szkołę robienia samochodów niemieckich vs japońskich
Niemiecki jedzie momentem a nie obrotami czujesz różnice ?
 

Pawel_Sz85

Klub HDTV.com.pl
VIP
Hondy fajne auta. Moja, żona jeździ sobie VI generacja Civic 95r. i jak patrze jak to auto jest spasowane w środku to jestem pod wrażeniem. Mimo tylu lat nic nie trzeszczy nie stuka. Ja jeżdżę rocznym golfem, który ma sporo elektroniki na pokładzie, jest wygodniejszy, ale nie daje tyle frajdy z jazdy do prawie 20 letnia Honda. Plusem dla golfa jest to, że jest służbowy i benzyna za free:D
 

Whiplash

New member
Bez reklam
Czuje bo troche w tym siedze akurat. Ale nie wiem czy zdajesz sobie sprawe z tego ze niemiec jedzie momentem nie dlatego ze jest niemcem tylko dlatego ze jest uturbiony. I takie zestawienie wolnossacego silnika z turbinowym jest pozbawione sensu, kazdy wolnossacy silnik R4 ma taka charakterystyke i czy to bedzie BMW czy Honda to nie ma zadnej roznicy. Poczekaj na Civica Type R Turbo a zobaczysz jak ona bedzie jechala. Inna kwestia jest jeszcze ta ze te wysilone silniki turbo ktorymi sie tak zachwycasz w technologi down sizeingu wytrzymaja 1/3 tego co wolnossaca Honda czy inny silnik ktory moc ma z pojemnosci a nie z turbiny. Honda 15 lat temu robila silniki 1,6 bez turba ktore osiagaly 160km..
 

Henry

Active member
Bez reklam
Nie kupił bym samochodu nowego za 250 tyś czy więcej wole kilkuletni Chciałem ci tylko uświadomić szkołę robienia samochodów niemieckich vs japońskich
Niemiecki jedzie momentem a nie obrotami czujesz różnice ?

werf, z całym szacunkiem ale za 250 tyś to też kupisz niemieckie nowe, ale z różnicą w obrotach. Jak chcesz, coś co robi różnicę momentem, a nie jest to diesel, to dorzuć jeszcze z 200 tyś.
Tak na marginesie, to zobaczyć czasem minę gościa w zajebistej mocnej beemce, wydymanej przez jakieś "tanie" zacofane autko- bezcenne:D
Jak mawiali starożytnie rzymianie- lokomotywa nie gwizda, jak maszynista pi..da

Tak na marginesie, to nie mam nic do BMW, ani nikogo nie oceniam...

I jeszcze jedno- ciekawe jak się ma ta wyższość "niemców" jeśli chodzi o silnik wankla w mazdach (raz miałem wielką przyjemność to prowadzić) i silników hondy, które można kręcić, do obrotów, o których w wiekszości samochodów jest to nieosiągalne.
Może porównajmy auta, w tej samej klasie, a nie tzw. popularne kontra premium. Takie BMW czy Merc to pikuś przy Lambo czy Bugatti
pzdr
 
Ostatnia edycja:

werf

Active member
Bez reklam
Czuje bo troche w tym siedze akurat. Ale nie wiem czy zdajesz sobie sprawe z tego ze niemiec jedzie momentem nie dlatego ze jest niemcem tylko dlatego ze jest uturbiony. I takie zestawienie wolnossacego silnika z turbinowym jest pozbawione sensu, kazdy wolnossacy silnik R4 ma taka charakterystyke i czy to bedzie BMW czy Honda to nie ma zadnej roznicy. Poczekaj na Civica Type R Turbo a zobaczysz jak ona bedzie jechala. Inna kwestia jest jeszcze ta ze te wysilone silniki turbo ktorymi sie tak zachwycasz w technologi down sizeingu wytrzymaja 1/3 tego co wolnossaca Honda czy inny silnik ktory moc ma z pojemnosci a nie z turbiny. Honda 15 lat temu robila silniki 1,6 bez turba ktore osiagaly 160km..

To cofnij się 5 lat wstecz jak podstawową jednostką u niemca było 6 cylindrów a nie 4 nie było mowy o turbo czysta moc i moment
Teraz owszem turbo wszechobecne nawet twin turbo takie czasy euro 5 euro 6 waga itd A wiesz jaka będzie odpowiedz Japończyków 2 cylindry wcześniej niż się spodziewasz oczywiście
turbodoładowane
Type R kiedyś się bawiłem nic tam ciekawego nie było do dziś nie rozumiem fenomenu tego pojazdu i tego co ludzie w nim widzą
 
Ostatnia edycja:

Pawel_Sz85

Klub HDTV.com.pl
VIP
Werf podstawową jednostką 6 cylindrów? Tak, ale chyba właśnie w BMW, Mercedesach. Nie powinno się porównywać tych marek do Hondy Civic czy Accord. Tu lepiej porównujmy niemieckie VW, Fordy, Ople.
 

Henry

Active member
Bez reklam
A co złego jest w VW, Fordach, Oplach, a lepszego w "japońcach". Wszystko na jedno kopyto robione, jakość i trwałość ta sama, jedynie przyjęły się takie opinie.
Ostatnio przez parę ładnych tygodni jeździłem nowiutkim salonowym avensisem, full opcja (szklany dach, generalnie wszystko co toyota oferuje w avensisie), przejechałem tym autem jakieś 5 tyś km i do dzisiaj nie mogę zrozumieć "fenomenu" zachwytów nad toyotą, moje wrażenia- komfort gorszy niż choćby w moich mondkach, wykonanie bez rewelacji, porownywalne...
wniosek jest jeden- INDYWIDUALNE PREFERENCJE I PRZYZWYCZAJENIA
To tak jak fan Yamahy nie kupi Denona czy Marantza i odwrotnie, a fan "japończyków" nie kupi "niemca"
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Pawel_Sz85

Klub HDTV.com.pl
VIP
A gdzie ja napisałem, że jest coś lepszego? Tylko napisałem, że to jest konkurencja dla np. Hondy. Bo wcześniej było porównanie do BMW, a moim zdaniem takie porównanie nie ma sensu. Nic nie mam do niemieckich aut. Od dawna myślę o BMW E60 tylko w moim przypadku więcej by auto stało pod blokiem więc szkoda kasy. Mam auto służbowe więc na razie inne nie jest mi potrzebne.

Nie ja zacząłem to porównanie
spoko. Fajna się dyskusja się wywiązała. Jak to zwykle bywa każdy broni swojego zdania. I dobrze. Jest tyle marek na rynku, ze każdy znajdzie coś dla siebie.
 
Ostatnia edycja:

Henry

Active member
Bez reklam
looz panowie:)
Paweł, masz rację, ja też o tym pisałem, a wracając do forum, to tak jak porównywać np. Yamahę 3... z Marantzem 7... ;)
Na szczęście wszystko ma swoje "plusy dodatnie i plusy ujemne" i każdy może znaleźć coś dla siebie.
Pozdrawiam wszystkich posiadaczy BMW, Merców, Fordów, Hond, Yamahy, Marantza, Pioneera... i życzę zadowolenia z użytkowania :cool:
 

Whiplash

New member
Bez reklam
Wlasnie ale kolega Werf porownuje klase premium do aut klasy sredniej. Honde mozna zestawiac z Fordem, mazda toyota a nie z BMW czy Mercedesem, choc podstawowe modele choc kosztuja sporo sa gole i niczym nie zachwycaja. Werf gdzie ty miales u niemca podstawowy silnik 6 cylindrowy? E46 miala zwykle R4..
No widzisz ty nie doceniasz wiertarek type r, bo dla ciebie liczy sie tylko lans w marce premium, jakbys mial jakis kompleks ale to juz nie moja sprawa. Ja troszke siedze w towarzystwie wyscigowym, sam jezdze na moto sportowym. Miales okazje jezdzic po torze motocyklem czy sportowym autem? Wtedy czuje sie zalety wysokoobrotowych type R a nie na miescie czy w trasie bo nie do tego byly budowane. Co wiecej silnik K20 z type r seryjnie ma 200km i jest bardzo dobra baza do modyfikacji. 400-500km kreci sie spokojnie. Ja nie jestem fanatykiem Hondy ale oferuje wmiare fajne auta w rozsadnych pieniadzach. Oczywiscie ze wolalbym C klase AMG ale niestety mnie nie stac.

Co znaczy stary VTEC :http://www.youtube.com/watch?v=1pK6JE0M0AY
 
Ostatnia edycja:

WiTT

New member
Bez reklam
Ale co by nie pisac, to czy to Honda czy Mercedes to bez kalibracji i konfekcji sie nie obejdzie ;).
Ja bym brał bez konfekcji i bez kalibracji :D :mrgreen:
z12358827Q,Olga-Kaminska---Mercedes-SLS-AMG.jpg
 

gerus6

Active member
Bez reklam
Z pewną dozą nieśmiałości, chciałem się zapytać, gdzie można coś znaleźć na temat kalibracji kina domowego? ;)
 

marstef

Member
Bez reklam
Panowie :)
Skoda, Skoda to jest to. Mój dziadek miał Skodę, mój ojciec miał Skodę, a teraz ja jeżdżę Skodą. Podobnie jest z Pioneerem :)
 
Do góry