HD w UPC

szewol

New member
Bez reklam
Zastanawiałem się nad przejsciem z Aster do UPC, ale przedstawione propozycje są na razie mało ciekawe.
Ile płacicie za pakiet internet 30 MB z TV MaxHD z nagrywarką ?

Nie daj się robić w konia. Wszystkie promocje UPC masz pod adresem: EasyWWW.pl - hosting, domeny. Niestety UPC traktuje stałych klientów jak wielkie gówno i nie pozwala skorzystać z promocji, które sa na stronie twierdząc, że to dla nowych. Oczywiście możesz skorzystac, ale jak rachunek będzie wiekszy niz płacisz obecnie. Ale zawsze w takim przypadku pomaga wysłanie wypowiedzenia (jeśli kończy ci się umowa, wyłączają kanał, wprowadzają podwyżkę), bo wtedy tańsza jak im zagrasz.

Co do promocji nie ma takiej na dwie usługi. Jest obecnie taka:
Max HD + 30 Mb/s + 240 minut za 130 zł + 20 zł na nagrywarkę = 150 zł

Polecam też zaczekać chwilkę, bo wkrótce mogą pojawić sie nowe promocje. Na stronie pisze, że np. 50 proc. raba tylko do 6-ego maja, więc może to zapowiedź nowych ofert. Zobaczymy.

Panowie czyli co? Mozna rozwiazac umowe w zwiazku z informacja o zmianie oferty programowej w przypadku lojalki "promocyjnej" na 2lata podpisanej pod koniec 2011r?

Jesli dotarło do Ciebie pismo o zmianach to rozwiązać CAŁĄ umowę bez ponoszenia kary.

O co chodzi z SuperHD i MaxHD? Nadal mam płacić 26zł podczas gdy teraz cały pakiet wejdzie do MaxHD z drobną podwyżką? SuperHD to umowa na 7 miesięcy, mi już minął ten okres, czyli co mogę zrezygnować, a kanały z pakietu powinienem mieć wtedy w ofercie MaxHD z podwyżką 6zł?

Jak to co? UPC dyma klientów.
Zgodnie z zapowiedzią abonenci Maxa HD, którzy do tej pory nie płacili za Super HD, wszystkie te kanały otrzymają za 6 zł. A ci co mają wykupione Super HD nadal są dymani od 10 do 26 zł (w zależności od promocji). Aaaaaaaaaa. I podobno - tak mówią na infolinii - że jeśli masz wykupione Super HD i zrezygnujesz, to zmiana z dołączeniem Super HD Cie nie obejmie.
 
Ostatnia edycja:

gemini4all

New member
Hmm, dobra będzie czerwiec to zobaczę jak to wygląda. Mam MaxHD i SuperHD, zrezygnuję z SuperHD i powinni mi zmienić MaxHD na ten z kanałami z pakietu... Tak jak reszcie użytkowników.
 

czester35

Member
a jak skorzystasz teraz z rezygnacji, to nie robią problemów jak za 3dni będziesz chciał podpisać nową umowę??:niewiem:
 

sapin

New member
Hmm a jeśli ja dostaję e-fakturę to w sumie też mi powinni przysłać, że zmieniają warunki. Bo płacenie 200zł [net + full pakiet z nagrywarką + c+] trochę mnie już przestaje bawić...
 

OSKAR1971

New member
Ja mam Fiber power 30 za 60,5 zł a Max HD z nagrywarką za 75,7.(bezterminowo). Razem 136,2.


Polecam dzwonić bezpośrednio do działu utrzymania klienta tel 32 49-49-937
Mozna sobie wynegocjować ciekawe upusty czy dodatki.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
^^^
Nie zawsze dzwonia i sie przejmuja ze rezygnujesz. Ja tak kiedys zrobilem z nadzieja na lepsze warunki, a Pani ladnie podziekowala i pa pa. Na pytanie w miedzy czasie czy nic nie zaproponuja skoro odchodze, dostalem odpowiedz ze NIE. :)

sapin:
Ja tez dostaje efakture, ale dostalem pismo informujace o zmianach programowych a co za tym idzie mozliwosc rezygnacji.
 

brodacz

Active member
Bez reklam
Od wczoraj pakiety powiększono o nowe kanały. I to jakie ! HBO !!! Problem w tym, że tylko nowym klientom i tylko na 6 m-cy...
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Brakuje tutaj C+ HD i HBO HD, w razsadnej cenie, przeciez dokupywanie tego do kompletu to jakas paranoja w miesiacznym rachunku. Do tego trzeba najpierw dokupic SD i dopiero doplacic do HD - z tego co pamietam, bo juz nie mialem sily daje sluchac o tych wszystkich kosztach. W Aster za jakies 170zl mialem wszystko bez dekodera z nagrywarka co prawda i net nie 50mb a cos 20mb ale bylo wszystko w zasadzie.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Noo.. Panowie, wczoraj rano mi odlaczyli neta - chyba przeczytali moje niezadowolenie, zapomnialem zaplacic.. nie wiem moze tydzien opoznienia. Pierwszy raz mi sie to zdarzylo chyba od 10 lat aby ktos cos zablokowal przy tak niewielkim opoznieniu. Takze nie mam do dzis mimo ze odrazu zaplacilem, procedura uruchomienia "trwa". Takze miejcie sie na bacznosci z platnosciami bo nie ma w UPC zmiluj :)
 
Ostatnia edycja:

dandy

New member
Od wczoraj pakiety powiększono o nowe kanały. I to jakie ! HBO !!! Problem w tym, że tylko nowym klientom...

Nie tylko nowym klientom.. Także tym obecnym,których dotychczasowy abonament miesięczny za usługi podstawowe (Telewizja, Internet, Telefon) jest nie wyższy niż abonament za zamawiany pakiet.
 

dlugasek79

New member
A to ciekawe armanig mi parę razy zdarzyło się spóźnić z zapłata prawie miesiąc i nic mi nie odłączyli po ok 3 tygodniach dostałem sms że jak nie zapłacę w ciągu parę tam dni to mi wyłączą
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
A to ciekawe armanig mi parę razy zdarzyło się spóźnić z zapłata prawie miesiąc i nic mi nie odłączyli po ok 3 tygodniach dostałem sms że jak nie zapłacę w ciągu parę tam dni to mi wyłączą

Wlasnie, ciekawe. Dzis sie dowiedzialem na infolini windykacji ze wylaczaja po 7 dniach od braku wplaty na konto, no i wylaczyli... (tv zostala, net juz nie)
Wczoraj, dzwoniac z zapytaniem kiedy mi wlacza bo wlasnie wplacam, "mily" pan stwierdzi ze przelewem bankowym jak wplace to powinien byc dzis w poludnie. Dzwonie dzis z ciekawosci o 12.00 odebral wredny babsztyl ktory stwierdzil ze do 3 dni maja czas ale juz widzi zaksiegowana kwote, wiec pytam dlaczego w takim razie mam tyle czekac, stwierdzila ze system dane musi "przetworzyc". pytam wiec co takiego 3 dni bedzie przetwarzac, w dobie komputeryzacji, obslugi kart kedytowych itp. takie rzeczy powinny dziac sie blyskawicznie, co tam jest do przetwarzania aby czekac tyle czasu, kobitka stwierdzila ze "system bedzie przetwarzal dane" no i pogadali, ale na szczescie wlaczyli popoludniu.
Placic trzeba, ale tym razem przegieli troche z tym odcieciem.
 
Ostatnia edycja:

komar12

New member
Teraz juz po 7 dniach odcinają net.....Kiedyś było ,że jak minął termin drugiej faktury.I już nie dzwonią , że odcinają.
Nawet było tak,że jak zadzwonili z info o odcięciu ,to jak się dało przyrzeczenie zapłaty w ciągu 3 dni to nie odłączali.Stare czasy .....
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Tzn. wysylaja czasem sms z informacja ze fv jest nieuregulowana, w moim przypadku juz nie wyslali.
 

kayu

New member
Wracając do wypowiedzenia - mam umowę na TV i internet na firmę w ramach jakiejś zeszłorocznej promocji. Otrzymałem mailem pismo o mozliwosci wypowiedzenia umowy. Nigdzie niestety nie jest napisane czy możliwość rozwiązania umowy dotyczy wyłącznie usług TV, czy również internetu...

Pytanie 2 - czy jest jakakolwiek szansa, aby UPC unowocześniło całe EPG w Philipsach z nagrywarką ? Czcionka jest tak duża (szeroka), że tytuły programów nie mieszczą się na ekranie...
 
Ostatnia edycja:

szewol

New member
Bez reklam
Wracając do wypowiedzenia - mam umowę na TV i internet na firmę w ramach jakiejś zeszłorocznej promocji. Otrzymałem mailem pismo o mozliwosci wypowiedzenia umowy. Nigdzie niestety nie jest napisane czy możliwość rozwiązania umowy dotyczy wyłącznie usług TV, czy również internetu....

Pomyślmy...

Zapewne podpisywałeś JEDNĄ UMOWĘ od razu na DWIE USŁUGI. Dlatego korzystałeś z promocji i zniżek. Jeśli nawet odłączysz tylko jedną usługę (TV) to - logicznie rzec biorąc - automatycznie umowa przestaje obowiązywać, bo promocja obejmowała dwie usługi.

Reasumując. Jak będziesz pisał rezygnację to pisz, że w związku z z tym a tamtym rozwiązujesz CAŁĄ UMOWĘ numer taki i taki. I wtedy masz prawo do rezygnacji z wszystkich usług, które obejmowała umowa, która rozwiązujesz.

Co do pakietów premium (Canal+, HBO itd.). Aby je odbierać musisz mieć telewizję cyfrową. Jeśli rezygnujesz z tv cyfrowej - nie możesz ich odbierać. WIęc i na ta pakiety jest automatycznie rozwiązywana umowa.

Amen!
 
Ostatnia edycja:
Do góry