HD w UPC

biopal123

New member
Z twoich wypowiedzi ich sprawdzalności można wnioskować,iż masz bliskie wtyczki z osobami odpowiedzialnymi za rozwój ofert programowej UPC.Więc może te osoby niech bardziej przyjrzą się jakie są oczekiwania programowe abonentów w postach na facebook UPC .Mi osobiście poza wspomnianym FOX HD najbardziej brakuje w ofercie jeszcze kilku kanałów HD jak :AXN HD,AXN SPIN HD,NEXT MUSIC HD,uzupełnienia pakietu Canal + o pozostałe 2 kanały w HD ,a także resztę kanałów nadających też w naziemnej tv cyfrowej.
 
Ostatnia edycja:

litan1

New member
pytanko,
w chwili obecnej mam max HD + super HD + internet 10mb/s od ok 2 lat płacę za to wszystko 139pln. Próbowałem negocjować warunki umowy niestety niestety chcieli żebym płacił więcej ( oczywiście zwiększyliby transfer). Złożyłem wypowiedzenie umowy do UPC i zaproponowano mi ( po dłuuugich rozmowach) zmniejszenie abonamentu do 110pln za wszystkie te usługi! Ktoś ma może doświadczenie/ słyszał czy po złożeniu wypowiedzenia UPC dzwoni tylko z jedna ofertą czy np 2-3 dni przed końcem umowy dzwonią z kolejną...? Z góry dzięki za odp.
 

gothblack

New member
Ja jestem najbardziej ciekawy kiedy włączą i czy to zrobią 2 dodatkowe kanały C+ HD czyli sport gol i sport weekend...w rozmowie telefonicznej Panie telefonistki są bardzo enigmatyczne...n o w sumie je rozumiem pewnie wiedzą tyle co i my....szlag mnie trafia,że za premium każą płacić i się migają od tego co w cyfrze za te same pieniądze jest bez problemu...reszta ok. tylko ten C+.....ech...na marginesie cieszę się z Eurosportu HD i super,że zdążyłem się załapać za pakiet HD za 10 zyla...:)
 

brodacz

Active member
Bez reklam
Od dziś przyspieszenie netu i dodatkowe 100 min na rozmowy w upc. Swoją drogą co takiego ciekawego jest na Fox, że tylu z Was go pragnie ?
 
Ostatnia edycja:

wysio

Member
Bez reklam
A no właśnie... UPC idzie w mało atrakcyjne oferty, takie jak zwiększanie prędkości internetu czy atrakcyjniejsze połączenia telefoniczne. Tylko że na co komu telefon, jak w sieciach komórkowych jest już i tak wystarczająco dużo minut, na co komu 50 mb lub większy internet, jak już 25 mb nie mogę wykorzystać przez zapchane serwery... Lepiej jak by dali atrakcyjniejsze warunki pakietów telewizyjnych czy dekoderów, bo w tym temacie nie jest tanio...
 

_BOSS_

New member
Czemu w Maju bedzie znikał kanał Polsat Fudboll ? Why ?
Chyba zrezygnuje z UPC i przerzuce się na N'ke (Lepsza oferta, więcej kanałów HD, lepsze ceny, a internet z TP).
UPC schodzi na PSY
 

szewol

New member
Bez reklam
Panowie,

Na FOX leca dobre seriale, po raz pierwszy w Polsce i często "tuż" po premierze w USA. Więc kanał jest ciekawy.

A po drugie telewizja kablowa ma dawać wybór kanałów, które abonent chce oglądać. Nie mówię, by UPC miało wszystkie kanały świata, ale - nie czarujmy się - UPC musi trochę nadrobić zmiany. Są kanały, które "trzeba" mieć w ofercie, a klient sam zdecyduje co wybrać ;).
 

martin777

New member
zresztą nie tylko na FOXie
również na AXN Spin lecą dobre seriale
poza tym te kanały są o wiele bardziej ciekawsze niż:
PTP Planeta, Russia Today, DW TV Monde, Mango TV Trwam, ITV czy Polonia 1, zresztą na satelicie za free jest o wiele więcej lepszych kanałów np RebelTV
a do tego skoro Posat Futbol kończy działalność to jedyny kanał o podobnej tematycznie to Nsport (LM Liga Europy), a znając UPC i idąc za głosem klienta nie dodadzą nic.
 

Robs80

New member
Witajcie
Wczoraj w nocy po włączeniu dekodera włączyło mi się początkowe menu. To ja wprowadziłem 3 cyfrowy numer dla mojego regionu i później ok,ok,ok.
Zauważyłem że sygnał ciut się pogorszył (zaczęły się minimalne ząbki, na kanałach HD widać, ale nie tylko ).
Pytanie do was. Czy ktoś się z czymś takim spotkał. Czy w Lublinie UPC prowadziła jakąś konserwację? Czy wgrywała update dekodera?
 

Bobb

New member
Pytanie z innej beczki - czy działa Wam usługa zdalnego nagrywania, ustawiana za pomocą strony nagrywanie.upc.pl? Pytam, bo u mnie od początku ta usługa nie działa tzn. mogę się zalogować, wybrać kanał do nagrania i jak kliknę "nagraj" to otrzymuję komunikat mniej więcej tej treści: "musisz być abonentem platformy... Naciśnij OK w celu wybrania oferty".
Błąd zgłoszony w lipcu ub. roku - do dziś technicy nie potrafią się z nim uporać.
 

zen28

New member
Mnie bardzo denerwują dwie rzeczy. Przycinanie nagrań odtwarzanych z nagrywarki. Kiedyś ten problem dotyczył tylko TVN HD, teraz dotyczy wszystkich kanałów. Czasem jest to tak uciążliwe, że nie da się oglądać.
Drugi problem dotyczy dźwięku na kanałach HD, w których dźwięk leci w DD. Kanały te są bardzo głośne i nie ma regulacji z poziomu dekodera (tylko telewizora).
Napisałem reklamację. Napisałem, że to nie wina dekodera (bo był wymieniany), a wina oprogramowania. Żądałem wstrzymania naliczania abonamentu do chwili usunięcia usterek. Odpisali, że regulamin mówi o nie naliczaniu abonamentu tylko w momencie gdy nie będzie w ogóle sygnału. Wiedzą, że to wina oprogramowania i trzeba czekać.
Z tego co wiem, to problemy te występują już od ponad roku. Gratulacje dla UPC! Płacę 180 zł za samą telewizję i otrzymuję gówniany produkt.
 

wysio

Member
Bez reklam
180 zeta za samą telewizję i jeszcze mieć takie problemy?! To faktycznie... No comments.
A w ogóle apro po nagrywarek, to są dwie do wyboru, czy tak? Kolega ma tą szerszą i narzeka, że cały czas mu szumi - nawet gdy jest wyłączona. To tak, jak by cały czas pracował dysk lub wiatrak. Jak to z tym jest?
 

zen28

New member
Ta gówniana nagrywarka jest w dekoderze cisco. Z tego co wiem to UPC już tylko takie daje, a ten starszy (bodajże philips) też miał swoje wady
 
Do góry