HD w UPC

Alan83

New member
Chcialbym ich nekac ale nie wiem na jakis adres e-mailowy do nich najlepiej pisac. Mam pare pomyslow i doszukalem sie paru rzeczy ktore wyamgaja usprawnienia. O wiekszosci napisalem pare postow wczesniej.


Powiem Wam ze dzisiaj troche z ojcem bylismy poirtowani bo babka ktora przez telefon przyjmowala zamowienie i zawodowo nakreca klientow (jej nazwisko wymienie jutro jak tylko sie dowiem bo zapomnialem) wprowadza klientow w blad.

Po pierwsze, w cale nie trzeba od razu korzystac z pakietu HBO i Canal+ od razu przy aktywacji telewizji cyfrowej. Promocja jest aktualna do konca roku i mozna sobie wlaczyc te kanaly premium na grudzien keidy sa swieta i czlowiek ma wiecej wolnego czasu a wiadomo ze telewizja szczegolnie panstwowa i prywatna nie rozpeszcza nas w tym okresie.

Po drugie, mozna tez skorzystac z promocji kanalu Cinemax. NA szczescie mi nie wlaczyli wiec Cinemax zostawie sobie na koniec roku.

Po trzecie, zrezygnowac nalezy na 2 tyogdnie przed koncem miesiaca. Ta informacja pochodzi od innej konsultantki UPC ktora miala odwage wyjasnic ze skaldajac rezygnacje dzien przed koncem miesiaca to bedzie za pozno i bede musial przyjac na siebie zobowiazania calorocznego placenia za kanaly premium!
 

cymess

New member
Stalo sie, wczoraj odwiedzili mnie panowie instalatorzy z upc i przystapili do instalacji netu i tv (max + hd), wszystko sprawnie poszlo i juz po ok 15 minutach moglem cieszyc sie cyfrowa jakoscia tv na koncu podpisanie cyrografu ;) i zostalem sam na sam z nowa skrzyneczka pod tv.

Zaczalem przegladac programy i co mnie na poczatku wkurzylo to te cholerne kwadraciki co jakis czas na kazdym programie hd i prawie polowie programow sd, pamietam ze poziom sygnalu i jego jakosc byly cos w granicach 80 % wiec nie wiedzialem co moglo powodowac te zaklocenia, usiadlem zaczalem myslec co moze byc nie tak i przypomnialo mi sie z forum jak czytalem o autoaktualizacji softu, wylaczylem z pilota w tryb czuwania i zaczalem czekac.
Czekalem moze z dwie, trzy minuty i zaczelo sie, liczba wskazujaca procenty zaczela przeskakiwac co 10 (chyba % ;) restart, pierwsze uruchomienie i problem kwadratow na ekranie sam sie rozwiazal.

Wszystko ladnie smiga, jestem zadowolony z tego co otrzymalem, kanaly sd bardzo ladnie sie prezentuja, oczywiscie nie wszystkie na tym samym poziomie ale ok (najslabiej jezeli dobrze pamietam "dwojka").
Kanaly HD miodzio, denerwuje mnie tylko tvn hd, nie wiem moze to kwestia ustawien ale jak sa reklamy, czy np "Fakty" to obraz jest w formacie 4:3 (sam sie przelacza) i lepiej ogladac wtedy zwykly tvn tzn. sd. ktory leci w formacie 16:9, czy da sie to zmienic ?
 

lepp

New member
Bez reklam
Alan nie słuchaj konsultantek tylko przeczytaj umowę. Ja rezygnowałem na kilka dni przed końcem promocji i wszystko było ok. Jeśli zrezygnowałbym dwa tygodnie wcześniej to nie oglądałbym już w tym czasie HBO i Cinemax.
Możliwe, że w innych miastach jest inaczej, dlatego trzeba doczytać.
 

pjurek02

New member
canal

lepp napisał:
Alan nie słuchaj konsultantek tylko przeczytaj umowę. Ja rezygnowałem na kilka dni przed końcem promocji i wszystko było ok. Jeśli zrezygnowałbym dwa tygodnie wcześniej to nie oglądałbym już w tym czasie HBO i Cinemax.
Możliwe, że w innych miastach jest inaczej, dlatego trzeba doczytać.


nie wprowadzaj ludzi w bład.

W regulaminie jest zapis że z promocji trzeba zrezygnować na minimum 2 tygodnie przed końcem promocyjnego miesiąca za free.

Rezygnacaj nie oznacza wyłacznia sygnału Cplus, sygnała zostanie wyłaczony na koniec promocyjnego miesiąca - 31 dni od daty włacznia Cplus.

w tym momencie nie ma żadnych opłat za miesiąc Cplus.

Jezeli któś faktycznie zrezygnuje na np: 5 dni przdd koncem miesiąca UPC ma prawo nie przyjąć takiej rezyganacji i możemy zostać z kochanym Cplus na kolejne 12 miechów.:(

Jak któś chce ryzykować i sprawdzić jak zachowa sie UPC to zapraszam.
 

lepp

New member
Bez reklam
Czym wprowadziłem kogoś w błąd zachęcając do czytania umowy.

W mojej był zapis, że mogę zrezygnować w dowolnym momencie oczywiście w czasie trwania promocyjnego miesiąca. Zrezygnowałem kilka dni przed zakończeniem okresu i odłączyli mi następnego dnia.
 

happyface

New member
witam, czy mial ktos problem z wieszajacym sie dekoderem (HD z nagrywarka) i byc moze rozwiazal go inaczej, niz wzywajac serwis?

objaw jest taki, ze zegarek zatrzymuje sie na jakiejs godzinie i beton, pomaga juz tylko wylaczenie z pradu dekodera i wlaczenie z powrotem, a potem i tak jest nieciekawie, bo przez jakis czas pilot ma opoznione reakcje... ogolnie jest tak, ze przez pare godzin bezczynnosci, potem albo juz jest zwis na amen, albo pilot znowu sie buntuje...

pociagneli mi nowe kable po domu, bo najpierw stwierdzili, ze to moze sygnal za slaby itp... ale problem jest dalej, test polaczenia pokazuje wszystko ok, oprogramowanie jest zaktualizowane...
 

pawel-krk

New member
Alan83 napisał:
Po trzecie, zrezygnowac nalezy na 2 tyogdnie przed koncem miesiaca.

Chciałbym sprostowac informacje na temat pakietu C+ i HBO w promocji na miesiac. Poniewaz to ja rozpoczalem problematyczny watek, postanowilem to wyjasnic i podzwonic w pare miejsc... Wszystkie znaki na niebie i ziemi mowia jedno:

1. Z promocyjnego pakietu C+ i HBO nalezy zrezygnowac przynajmniej JEDEN DZIEN przed koncem miesiaca "darmowego" czyli jesli na przyklad wlaczono nam owe pakiety 15.10 to promocja trwa do 14.11, wiec chęc rezygnacji trzeba zglosic do 13.11.
2. Jesli ktos zdecyduje sie pozostac przy opcji "canal+" to zobowiazuje sie korzystac z tego kanalu przez kolejne 12 miesiecy na warunkach: pierwsze 6 miesiecy 19,99zl./mies, a drugie pol roku 29,99zl./mies - co uwazam za nawet atrakcyjne :) Odnosnie HBO... stala stawka przez 12 miesiecy (25zl/mies)
3. Jezeli posiadamy umowe na telewizje cyfrowa do np. 20 sierpnia 2009, a skorzystamy z kanalu premium na 12 miesiecy to umowa ta zostaje automatycznie przedluzona do konca obowiazywanie umowy na kanal premium.
4. Najlepszym przykladem tego, iz opisane 2 tygodnie to bzdura jest użytkownik lepp, ktory (jak sam pisal) zrzygnowal na kilka dni przed koncem "promocyjnego miesiaca" i wylaczyli mu bez problemu.
 
Ostatnia edycja:

misiaczekmarek

Member
Bez reklam
@happyface,

sprawdź czy masz najnowsze oprogramowanie, ale na mój gust żądaj wymiany dekodera. mój pierwszy nie chciał startować po ok 4-5 godzinach przebywania w stanie standby.
 

NiEb0

New member
To ja tylko dodam skąd wzięło się owe 2 tygodnie. Powołuje się tu na regulamin promocji "Promocja cyfrowych pakietów premium w UPC - 2008 - 1" gdzie w paragrafie 5 napisano:
(...) Złożenie rezygnacji uznane jest za skuteczne, jeśli Uczestnik Promocji najpóźniej na 14 dni przed upływem Okresu Próby złoży rezygnację w lokalnym Biurze Obsługi Klienta Organizatora Promocji lub telefonicznie (...)
Taki zapis widniał w regulaminie na który umowe podpisywałem koło 5 miesięcy temu. Teraz oczywiście regulamin mógł ulec zmianie i zapis o 14 dniach zniknął, czego nie mogę potwierdzić gdyż dostep mam tylko do treści regulaminu na który podpisywałem umowę. Na infolinii nadal mogą powoływać się na zapis który zacytowałem, nawet jeśli regulamin uległ zmianie, co najpewniej wynika po prostu z niedoinformowania konsultantów. Jedyna rada to zapoznać się dokładnie z treścią regulaminu promocji na którą zawiera się umowę, a nie słuchać tego co mówią na infolinii - bo tam jak widać co konsultant to inna opinia na dany temat.

A jeśli chodzi o odłączenie sygnału kanałów premium to ja sprawę załatwiłem tak, że zrezygnowałem z nich parę dni po zawarciu umowy z zaznaczeniem, że proszę o odłączenie sygnału na dzień przed końcem promocyjnego darmowego miesiąca. Zlecenie zostało przyjęte i kanały odłączono wtedy kiedy prosiłem.
 

brodacz

Active member
Bez reklam
pjurek02 napisał:
nie wprowadzaj ludzi w bład.

W regulaminie jest zapis że z promocji trzeba zrezygnować na minimum 2 tygodnie przed końcem promocyjnego miesiąca za free.

Rezygnacaj nie oznacza wyłacznia sygnału Cplus, sygnała zostanie wyłaczony na koniec promocyjnego miesiąca - 31 dni od daty włacznia Cplus.

w tym momencie nie ma żadnych opłat za miesiąc Cplus.

Jezeli któś faktycznie zrezygnuje na np: 5 dni przdd koncem miesiąca UPC ma prawo nie przyjąć takiej rezyganacji i możemy zostać z kochanym Cplus na kolejne 12 miechów.:(

Jak któś chce ryzykować i sprawdzić jak zachowa sie UPC to zapraszam.
To Ty nie wprowadzaj w błąd. 2. tygodnie to było we wrześniu, teraz jest 30 dni. Żałosne, że ci na infolinii nie mają o tym pojęcia.
 

brodacz

Active member
Bez reklam
handlowiecupc zbannowany

Poniewaz mój znajomy został zbannowany na zawsze to ja będę odpowiadał na Wasze pytania po konsultacji z nim. W związku z faktem, iż oferta na cyfrę może być lekko inna dla różnych miast mam informacje jedynie dotyczące W-wy. Co do nowych pozycji HD to jest szansa na BBC HD w Maxie (może nawet od dzisiaj) o innych nic nie wie.
 

pawel-krk

New member
NiEb0 napisał:
Taki zapis widniał w regulaminie na który umowe podpisywałem koło 5 miesięcy temu. Teraz oczywiście regulamin mógł ulec zmianie....

Teraz sie przede wszystkim nic nie podpisuje. Wszystko przebiegło telefonicznie.
Proponuje zakonczyc watek C+ i HBO. Kazdy ma inne zdanie, od "kilku dni" przez "14 dni" a teraz jeszcze sie pojawilo "30 dni" wiec kazdy zrezygnuje wtedy, kiedy uzna za stosowne.
 

4pac

New member
brodacz napisał:
to jest szansa na BBC HD w Maxie (może nawet od dzisiaj) o innych nic nie wie.
No to jak jego wiedza jest taka że BBC HD moze nawet od dzisiaj to znaczy że niewiele wie ten kolega. BBC HD wg doniesień ma wystartować od grudnia
 

brodacz

Active member
Bez reklam
ROMI64 napisał:
Jaki dysk ma nagrywarka UPC 160 czy 250Gb
Ile nagrań zmieści się na niej:confused:
Wersja HD (Philips) ma 250 GB a sd (Thomson) 160 GB. Jesli na 250 nagrywasz sd to wystarczy na ok 65 godz w hd odpowiednio mniej.
 
Do góry