HD w UPC

MPEG-4

New member
Mam pytanie czy horizon bez nagrywarki jest sprzętowo taki sam jak ten z nagrywarką ? pytam bo ktoś mi powiedział że nagrywarka w modelach bez nagrywarki jest zblokowana softem.
 

wysio

Member
Bez reklam
@armanig, źle mnie zrozumiałeś. Po prostu niektórzy po wypowiedzeniu umowy potrafią nie przyjąć pierwszej oferty, którą otrzymują w pierwszym kontakcie. Potem dzwonią z DUK kolejny raz i jest jakieś targowanie... O to mi chodziło. Osobiście nie chciało mi się już robić takich rzeczy i jestem zadowolony z oferty, którą dostałem.
Taką ciekawostką jest to, że sporo osób wybiera szybki Internet nie wiedząc, że nie będą mogli skorzystać z takiej prędkości. Chodzi mi o oferty netu 120 Mb, gdzie w domu nie ma urządzeń Wi-Fi pracujących w częstotliwości 5 Ghz, które to dopiero mogą wykorzystać taką prędkość. Piszę to na przykładzie dwóch moich znajomych, którzy po przejściu z 60 Mb łącza, nie zauważyli zmiany prędkości - jedynie przy wysyłaniu... :)

Wysłane poprzez Tapatalk
 

Dronex

New member
Dzień dobry,

mam nowy telewizor nowy LG 43LH510V. Przy ustawieniu w dekoderze UPC tak jak tutaj: pytania-klienci-biznesowi.upc.pl/?q=fact_1007032 jakości 1080i lub AUTO obraz na kanałach HD jest czarny, czasem tylko na pół sekundy pojawia się dźwięk i nic więcej. Wygląda jakby telewizor nie mógł się zdecydować czy jest sygnał czy nie. Za to na AUTO działa na kanałach SD, a na FHD (np: tvn24 HD/tvp1 HD i inne) świeci w dekoderze dioda HD jednak obrazu brak.

Resetowałem dekoder jak i również przywracałem do ustawień fabrycznych i nic nie pomogło. Kabel i port HDMI telewizora jest raczej dobry ponieważ z laptopa po nim na 1920x1080p idzie obraz poprawie. A może musi być specjalny kabel, bo ten co mam jest od minitora (ale 720p działa na tv i FULL HD w monitor+laptop też).

Czy to normalne że działa tylko na 720p? Wzywać technika? Poprzedni TV był zwykłym kineskopowym.
 

wysio

Member
Bez reklam
Skoro Ci działa na 720p, to tak zostaw, albo pożycz od kogoś inny przewód HDMI dla sprawdzenia i jeśli dalej będzie to samo, to dzwoń po serwis. Obraz w 1020i nie jest zauważalnie lepszy od 720p.
Ps. Ja znów mam problem, a raczej zagłostkę, jak w dekoderze Horizon zaprogramować nagranie. Chcę nagrać program, który będzie emitowany za kilka dni. Jak mam to zrobić? W instrukcji jest napisane, że trzeba wybrać przycisk nagrane, później na boki i ma być jakiś kalendarz nagrań. Ja nic takiego u siebie nie mam. Z poziomu przycisku program tv też nie widzę możliwości wybrania konkretnego dnia. Jak to się robi?
Edit. Ok, znalazłem ten kalendarz. Jest zupełnie gdzie indziej, niż napisali w instrukcji. Ale programowanie nagrania to jakaś porażka. Nie dość, że trzeba przewijać po kolei, żeby dojść do wybranego kanału, to jeszcze trzeba pamiętać godzinę emisji programu, bo nie pokazuje programu tv na cały wybrany dzień. To jest wielki minus.

Wysłane poprzez Tapatalk
 
Ostatnia edycja:

wysio

Member
Bez reklam
Jak mam to zrobić? Teraz też mam w ustawieniach 1080p.
Widziałem, że jest jakiś Soft testowany. Ale chyba nie jego masz na myśli?

Wysłane poprzez Tapatalk
 

brodacz

Active member
Bez reklam
FPO5ZF.jpg
Tak to teraz wygląda.
 
Dziś miałem telefon z działu utrzymania klienta i zaproponowano mi takie oto ceny. Telewizja max extra HD z Horizon, net 120Mb i telefon 240min za 96zł, to samo, ale net 250Mb 10 zł więcej. Dobrałem pakiet eleven i wyszło 125zł oraz rozmowy na stacjonarne i komórki bez limitu nawet za granicę!! Wiem, że można się jeszcze targować, ale nie będę zrzędził o 10 zł jak niektórzy z forum z linku wyżej.
Koledze też kończy się umowa, ale nie wypowiedział umowy, a jedynie zadzwonił do działu utrzymania klienta i dostał pierwszą wersję, którą wymieniłem za 106zł, czyli 10zł więcej, niż mi zaproponowano.
Do tego oczywiście router Compal connect box, który jest dużo lepszy niż te wszystkie inne routery z UPC.
Wniosek z tego taki, że warto wypowiedzieć umowę - zwłaszcza, że można to zrobić przez internet.

Ja przedwczoraj przedłużyłem umowę na Max HD + internet 120 Mb + tel 240 min za 89 zł miesięcznie, gratis dostałem nowy router connect box :)
A odnośnie targowania, to mnie też się nie chciało wypowiedzenia pisać, ale wiem, że można w przypadku tego pakietu zejść do 79zł (polecam regulamin oferty Rewia) :)

mam TV max HD (mediabox HD) + net 30 Mb, umowa do grudnia 2017, chciałem przyspieszyć net do 120 MB, konsultant infolinii zaproponował TV max HD (Horizon) + net 120 Mb za 119 zł, zobowiązanie 24 mieś.:D:D:D. Powiedziałem mu o tym, że ludzie dostają takie oferty z UPC w granicach 80 zł a nawet mniej (były takie akcje promocyjne), stwierdził na to, że na infolinii dostaję cyt. najlepsze warunki i najniższa cenę, której nawet nie dostanę u konkurencji. Stwierdził że wpisy na forach w internecie to gra konkurencji a infolinia podaje realne ceny.
Mam pytanie do @wysia i @zochu91. Czy tam gdzie macie usługi jest jakaś konkurencja?
Do mnie jakoś przez kilkanaście lat nikt z DUK UPC nie zadzwonił ???:x:x:x
 

brodacz

Active member
Bez reklam
Smoku ogarnij się. Jesteś na jeszcze rocznej lojalce i fikasz? Chcesz więcej i szybciej to płać albo czekaj do zakończenia umowy i wtedy negocjuj. Teraz to oni mają cie w garści i to oni stawiają warunki.
 

wysio

Member
Bez reklam
To jest tak, że UPC nie jest w stanie zaproponować dobrej oferty, do póki nie złoży się wymówienia. Wtedy automatycznie otwiera się furtka do dużo bardziej atrakcyjnych ofert cenowych. Jak trafi się na przyjemnego konsultanta, to sam to powie, albo da do zrozumienia. Pozostali nic na ten temat nie mówią. Max Horizon, 120 Mb net + telefon jest wtedy bez problemu do wyciągnięcia za 96 zł.
I nie ma co się powoływać na jakieś wpisy na forach, bo to nic nie da. Kiedyś się powołałem na ofertę, którą dostał kolega. Zapytali mnie o jego dane i wtedy dostałem takie same warunki.

Wysłane poprzez Tapatalk
 

brodacz

Active member
Bez reklam
Z ciekawostek technicznych zauważyłem, że nowy soft przywrócił funkcje z pierwszych Philipsów, czyli nagrywa program od początku jego oglądania a nie od momentu naciśnięcia rec. Jest jeszcze coś lepszego ale muszę potestować zanim opiszę.
 

wysio

Member
Bez reklam
Wszystko działa ok? Nie zawiesza się? Cały czas nie wiem, jak dostać ten Soft, ale domyślam się, że trzeba się zgłosić do UPC jako beta tester?

Wysłane poprzez Tapatalk
 
Smoku ogarnij się. Jesteś na jeszcze rocznej lojalce i fikasz? Chcesz więcej i szybciej to płać albo czekaj do zakończenia umowy i wtedy negocjuj. Teraz to oni mają cie w garści i to oni stawiają warunki.

Do Administratora Forum HDTV.com.pl.
Na podstawie pkt.4 i pkt. 5 ust. 1 regulaminu forum hdtv.com.pl, zwracam się o zastosowanie procedury określonej w pkt. 25 przywołanego regulaminu w stosunku do postu zacytowanego powyżej.
 
To jest tak, że UPC nie jest w stanie zaproponować dobrej oferty, do póki nie złoży się wymówienia. Wtedy automatycznie otwiera się furtka do dużo bardziej atrakcyjnych ofert cenowych. Jak trafi się na przyjemnego konsultanta, to sam to powie, albo da do zrozumienia. Pozostali nic na ten temat nie mówią. Max Horizon, 120 Mb net + telefon jest wtedy bez problemu do wyciągnięcia za 96 zł.
I nie ma co się powoływać na jakieś wpisy na forach, bo to nic nie da. Kiedyś się powołałem na ofertę, którą dostał kolega. Zapytali mnie o jego dane i wtedy dostałem takie same warunki.

Wysłane poprzez Tapatalk

Dzięki za odpowiedź. W dalszym ciągu nie mam informacji, czy w Twojej lokalizacji usług UPC jest konkurencja?
 
Do góry