Nie chcę nikomu wylewać wiadra zimnej wody na głowę , ale dla UPC te "pokrzykiwania" na forum znaczą tyle, co zeszłoroczny śnieg. Kilka postów wyżej ktos przytoczył statystyki... coś tam trochę ponad 10 tyś abonentów cyfrowych w UPC. Tak sobie myślę, że UPC jak dostanie listy od 10 - 20 użytkowników forum, to na pewno na kolejnej naradzie zarządu postanowi, że juz dłużej nie może tak traktowac klientów . Trudno mi w to uwierzyć. Myślę, że odruchowo czasami uosobiamy sobie to UPC i myślimy, że może się zawstydzi, albo puknie w głowę. Tylko, że UPC to twór, a nie osoba... działa swoimi metodami. Z racji pozycji na rynku i monopolu w większości instalacji może sobie bez problemu pozwolić na utratę kilkudziesięciu niezadowolonych klientów. Celem jest maksymalizacja zysków, a nie zadowolenie klientów i to jest chyba najlepsze wytłumaczenie obecnej sytuacji. Ja więc jak widać upadam na duchu i nie widzę większych możliwości wpływania na operatora .
A... i bardzo chętnie dam się wyprowadzić z błędu jeśli ktoś miałby jakiś realny pomysł na jakikolwiek dialog z UPC.
A... i bardzo chętnie dam się wyprowadzić z błędu jeśli ktoś miałby jakiś realny pomysł na jakikolwiek dialog z UPC.