jednego moglibysmy sie dowiedziec, gdyby dziennikarze wykonywali swoja prace solidnie - a nie tylko publikowali jak małpka informacje prasowe. jezeli rzeczcniczka UPC sprzedaje informacje, ktora po dwoch tygodniach okazala sie paplaniną, to wypadaloby drazyc temat i nie popuscic, skoro publikowalo sie ta informacje dla swoich czytelnikow. portale zajmujace sie mediami pownny sie tym zajmowac, miec swoje zrodla informacji, dzwonic, pisac,faksowac - i nie popuszczac. tym samym w naszym imieniu wpływałyby na ksztalt mediow w jakims stopniu.
nawet jak nie zawsze odnosilo by to skutek - to przynajmniej czytelnicy mieliby szerszy obraz dzialan tej czy innej firmy i podejmowali swiadomy wybor przy wiazaniu sie z jakas - w tym przypadku - platofrma tv hd.
po cholere jest rzecznik firmy ktory gada co chce lub co mu kaza - sami mozemy sobie take informacje produkowac i oprawiac w ramki, wieszajac nad łozkiem.
oczywiscie zgadzam sie, ze w perspektywie czasu takie dzialania nie maja sensu - mamy konkurencje i mozemy po jakimsc czasie dokonac wyboru. pozostane w UPC czy przejde np. do N - mam na to chwile czasu i ten czas daje tez UPC. ale jezeli oferta nie bedzie sie rozszerzac i w dalszym ciagu beda takie dezinformacje - za rok jestem w innej platformie (mam szeroki wybor). mysle, ze podobniez mysli wielu z nas,