HD w UPC

voyagerPit

New member
to co jednym dają a drugim nie bo ja nie mam HBO

Teraz sprawdziłem dokładnie i dziwna sprawa... mam cały pakiet HBO na multiroomie a na głównym dekoderze wszystko zakodowane. Nie wiem co o tym myśleć
icon_idea.gif
 

ROMI64

New member
UPC to jedna wielka bzdura!!! w Krakowie Ale Kino+ na życzenie nie działa...
Oprócz tego UPC zawyża rachunki.
Oferta dla nowych klientów jest o więcej niż połowę niższa niż dla stałych klientów.
Z UPC jestem "związany" grubo ponad 15 lat.
Potraktowali mnie jak śmiecia i odesłali do działu utrzymania klienta...
A miła pani powiedziała mi że faktycznie płacę dużo...
Mam Max HD z nagrywarką+Internet 120Mb+ Multiroom+Canal+HD+HBOHD+rozmowy Europa i świat
i rachunek oscyluje w granicach 300PLN- skandal!!!
 
Ostatnia edycja:

Kleofas11

Active member
Bez reklam
Trzeba być mocno niewyspanym by świadomie płacić o połowę więcej niż trzeba i nic z tym nie zrobić.

Brodaczu, stary druhu ...
Jesteś w biznesie od lat, więc chyba wiesz, że przeważnie tylko przedstawiciele handlowi danej korporacji (ostatnie, najbardziej zdesperowane ogniwo w naganianiu klientów) oferują najtańsze ceny dla klienta.
Często (choć nie zawsze) trzeba w ogóle zrezygnować ze wszystkich usług jednocześnie, żeby stać się "nowym klientem" i dostać ofertę o 50 - 60 % niższą od standardowej oferty (widniejącej w cenniku na stronie internetowej operatora).
No i ta oferta jest najlepsza w przypadku wzięcia od razu 2 (a najlepiej 3) usług jednocześnie.

Idealne wyjście z sytuacji to branie kompleksowej oferty (3 usługi) i po zakończeniu umowy przechodzenie do konkurencji.
I takie lawirowanie non stop (między jednym, a drugim operatorem).


Pod warunkiem, że jest możliwość techniczna (w jednej lokalizacji co najmniej dwóch konkurencyjnych operatorów kablowych). :grin:

Jakieś tam wyjście (w przypadku UPC) to tzw. "rewelacyjna kombinacja usług" ... niższy cennik dla "starego klienta" (chociaż jednocześnie wyższy niż oferta u przedstawiciela handlowego).
Ale o tym UPC oczywiście nie informuje na swojej stronie www.
 
Ostatnia edycja:

Rafal_Hags

New member
Dziwne.... ja nie miałem takich rachunków w UPC, a jedynie długi staż. Zadzwoniłem do biura UPC z zamiarem rezygnacji (szukałem czegoś bardzo taniego, znalazłem N za 20 w "prepaidzie") i powiedziałem, że nie potrzebuję stu jedenastu kanałów, z czego oglądam kilka, więc chcę zakończyć współpracę. Od strzała dostałem ofertę dla "uciekinierów".
 

ROMI64

New member
Przeanalizuj jego posty a przekonasz się, że jednak nie wysypia się. Trzeba być mocno niewyspanym by świadomie płacić o połowę więcej niż trzeba i nic z tym nie zrobić.

Cwaniaku z Warszawy - wolę być nie wyspanym niż nieogolonym...
A poza tym, spadaj ze swoimi żałosnymi komentarzami na inne fora.
Przeanalizuj sobie swoje durne wpisy zanim zaczniesz kogoś oceniać.
Ilość twoich postów na forum HD = 98% idiotyzmy, pozostałe 2 % nie nadają się
do skomentowania. Zapamiętaj to sobie cwaniaku.
Inni na szczęście też widzą twoje mizerne wypociny i obrażanie innych.
Spadaj
:fool::fool::fool::fool::fool:
 

brodacz

Active member
Bez reklam
Ach te krakowskie kompleksy.
Gdybym miał cię obrazić to nazwałbym po imieniu takie zachowanie i nie zwalałbym na niewyspanie. Powtarzam po raz kolejny, że trzeba być co najmniej niewyspanym by czytając to forum nie zauważyć, że już dziesiątki osób złożyło wypowiedzenia i po chwili otrzymało z działu utrzymania klienta ofertę "stop" czyli nie do odrzucenia. Ty zamiast z tego skorzystać wolisz jątrzyć przeciw tej firmie bo po komuszemu uważasz, że to inni powinni zrobić coś za ciebie. Czekaj zatem dalej aż ci obniżą opłaty...
 

bzyq

Member
Jak tak z innej beczki. Czy też macie od kilku dni straszną pikselozę pojawiąjącą się tylko na kanałach HD i źle na nich działające EPG? Bo u mnie ostatnio brakuję kilku godzin w epg ale tylko na kanałach hd.
 

wojto1

New member
Czy ktoś posiada jakieś info kiedy UPC zamierza zaktualizować soft (interfejs) w Mediaboxach do standardów HD (jak to ma Vectra czy nka od dawna)?

Nie wydaje mi się żeby nastąpiło to szybko, skoro UPC ciągle nie potrafi rozdzielić listy programów na dekodery SD i HD... Pewnie chodzą na tym samym sofcie ;) dlatego zawsze równamy w dół do SD.
 

brodacz

Active member
Bez reklam
Szczerze mówiąc to brak możliwości ustawienia kolejności programów w dekoderach UPC jest jedynym powodem dla którego pozostaję w Vectrze.
 

ROMI64

New member
Szczerze mówiąc to brak możliwości ustawienia kolejności programów w dekoderach UPC jest jedynym powodem dla którego pozostaję w Vectrze.

BRODACZ to co Ty robisz na forum UPC???
V-ta kolumna... Teraz wszystko jasne, chyba, że BRODACZ jak zwykle buja w obłokach :-(
dla podniesienia swoich statystyk...:x
 
Do góry