Gwarancja Toshiba

kklocek

New member
Cytat:
Napisał baxter1
Myslisz ,że jest z czego sie cieszyć skoro kupowałeś przed ofilcjalna dystrybucją to pewnie tak jak ja płaciłeś za Zf'a z 9 tys. i był to topowy model toski, a teraz daja ci jakis drugorzedny lcd. zamiast Sv. Ja wolałbym wymiane matrycy,jednak jak mi zaproponują Zv to odmówie przyjecia tego modelu ,pozdrawiam wszystkich.
pisząc tą wiadomość właśnie otrzymałem tel od serwisu centralnego ze mój Zf wymienią mi na nowy Zv odpowiedziałem im tak jak napisałem wyżej..


No i pewnie będziesz pionierem.. Ja zastrzegłem sobie ewentualną reklamację w sytuacji gdyby kąty lub szyba mi przeszkadzały... Kiki sugerował, że powinni wymienić na model w tej samej kategorii cenowej - w rozmowie ze mną pan Wolski z Toshiby oznajmił, że otrzymuje się następcę a oni uważają, że następcą modelu ZF jest ZV
Cena nie ma tu nic do rzeczy, dostajesz sprzęt o takim samym lub większym zaawansowaniu technologicznym i parametrach a tak jest w przypadku ZV (w sumie SV też:)). Obyś dostał SV choć mogą Co wymienić matrycę...Też się powoływałem na wartość nowego telewizora i do tego złotówka była wtedy silniejsza... Nie mówiłem, że się cieszę tylko stwierdziłem fakt wymiany telewizora a nie matrycy...
 

baxter1

New member
kklocek napisał:
Cytat:
Napisał baxter1
Myslisz ,że jest z czego sie cieszyć skoro kupowałeś przed ofilcjalna dystrybucją to pewnie tak jak ja płaciłeś za Zf'a z 9 tys. i był to topowy model toski, a teraz daja ci jakis drugorzedny lcd. zamiast Sv. Ja wolałbym wymiane matrycy,jednak jak mi zaproponują Zv to odmówie przyjecia tego modelu ,pozdrawiam wszystkich.
pisząc tą wiadomość właśnie otrzymałem tel od serwisu centralnego ze mój Zf wymienią mi na nowy Zv odpowiedziałem im tak jak napisałem wyżej..


No i pewnie będziesz pionierem.. Ja zastrzegłem sobie ewentualną reklamację w sytuacji gdyby kąty lub szyba mi przeszkadzały... Kiki sugerował, że powinni wymienić na model w tej samej kategorii cenowej - w rozmowie ze mną pan Wolski z Toshiby oznajmił, że otrzymuje się następcę a oni uważają, że następcą modelu ZF jest ZV
Cena nie ma tu nic do rzeczy, dostajesz sprzęt o takim samym lub większym zaawansowaniu technologicznym i parametrach a tak jest w przypadku ZV (w sumie SV też:)). Obyś dostał SV choć mogą Co wymienić matrycę...Też się powoływałem na wartość nowego telewizora i do tego złotówka była wtedy silniejsza... Nie mówiłem, że się cieszę tylko stwierdziłem fakt wymiany telewizora a nie matrycy...
Wole oczywiście wymianę matrycy zf to fajny elcedek.
Widzisz mogę nie mieć racji w moich założeniach ja powołuje sie na fakt że mój Zf był topowym modelem firmy wyciągam wnioski ze Zv jest nastepcą Z model Z był w tej samej klasie co Zf tylko miał inną matrycę i deseń i 47 cali podobna sytuacja jest z Zv i Sv. Zobaczymy jaki bedzie ciąg dalszy .
 

kklocek

New member
Też bym pewnie wolał gdyby nie ich wada - nie wierzę, że teraz nagle zaczęli robić dobre matryce...Sama kreska mi nie przeszkadzała ile proces naprawy/wymiany. W ciągu roku przez ponad 2 miesiące sprzęt w serwisie. Już za komuny było lepiej.. Na osłodę pozostaje fakt iż mimo wszystko chłopaki z forum wyżej oceniają ZV niż ZF... W rozmowie z panem W. też przytaczałem podobne argumenty jak Ty i może przed sądem albo po długim użeraniu się bym wygrał, ale trzeba by wtedy zainwestować w nowy sprzęt żeby mieć czas i ochotę walczyć o stary :)Gilek walczył kilka miesięcy a i tak wylądował z....JVC:) Toshiba chciała wszystkie reklamacje zamknąć przed świętami dlatego pewnie wymieniają telewizory na nowe..Może na Gwiazdkę dadzą Ci prezent?:D
 

kklocek

New member
ja oddałem 17 listopada i jutro mam mieć w domu(szedł przez serwis lokalny) a pan Wolski z Toshiby stwierdził,że oni pracują tylko do piątku i wszystkie dotychczas złożone reklamacje chcą załatwić aby ludzie mieli sprzęt na święta..Zapytaj w sklepie lub serwisie (nie wiem gdzie reklamowałeś) o status naprawy...
 

baxter1

New member
kklocek napisał:
ja oddałem 17 listopada i jutro mam mieć w domu(szedł przez serwis lokalny) a pan Wolski z Toshiby stwierdził,że oni pracują tylko do piątku i wszystkie dotychczas złożone reklamacje chcą załatwić aby ludzie mieli sprzęt na święta..Zapytaj w sklepie lub serwisie (nie wiem gdzie reklamowałeś) o status naprawy...

Kto to jest pan Wolski z Toshiby , czy serwisu centralnego.Ze mną kontaktował sie ktoś nie podając nazwiska nr Tel 226427779, ale to był chyba ktoś ze serwisu jeśli to osoba z Toshiby odpowiedzialna za sprzęt to podaj mi jego namiary.
 

baxter1

New member
kklocek napisał:
ja oddałem 17 listopada i jutro mam mieć w domu(szedł przez serwis lokalny) a pan Wolski z Toshiby stwierdził,że oni pracują tylko do piątku i wszystkie dotychczas złożone reklamacje chcą załatwić aby ludzie mieli sprzęt na święta..Zapytaj w sklepie lub serwisie (nie wiem gdzie reklamowałeś) o status naprawy...
Nie ma pana na forum ,panie kklocek ,czy nie potrafi mi pan odpowiedzieć na zadane wcześniej pytanie?
 

kklocek

New member
baxter1 napisał:
Kto to jest pan Wolski z Toshiby , czy serwisu centralnego.Ze mną kontaktował sie ktoś nie podając nazwiska nr Tel 226427779, ale to był chyba ktoś ze serwisu jeśli to osoba z Toshiby odpowiedzialna za sprzęt to podaj mi jego namiary.
sadząc po numerze telefonu to był serwis centralny. P. Wolski załatwia reklamacje już bezpośrednio w Toshibie gdzie trafia opis usterki z SC...jego numer 717969505... Na forum kilka osób załatwiało przez niego reklamacje - było już wcześniej to nazwisko...
 

baxter1

New member
zf

Wczoraj zostałem mile zaskoczony w drzwiach stanął kurier i oznajmił mi ,ż e przywiózł lcd

w pierwszej chwili pomyślałem ,że chcą mi wcisnąć model Zv bo kiedy rozmawiałem z gościem z serwisu mówił ze wymiana matrycy trochę potrwa i raczej w tym roku nie ma szans ,abym otrzymał lcdka jakież było moje zdziwienie kiedy zszedłem do samochodu i zobaczyłem karton mojego Zf'a podłączyłem go i miłe zaskoczenie
ma chyba jaką lepszą matrycę lepiej świeci nie ma w rogach poświaty jest równomierna czerń dla mnie rewelacja od nowa zaczynam poznawać jakość obrazu jestem pewny ze dobrze zrobiłem nie godząc sie na model Zv to tyle oby już się nie zepsuł Pozdrawiam wszystkich i życzę uśmiechniętych świąt
 

Marek-Browarek6

New member
U mnie po wymianie matrycy też obraz jest trochę inny. Ale dla jasności mój pierwszy ZF też miał trochę inny obraz. Mialem go tylko kilka dni i został wymieniony przez Kikiego na nowy egzemplarz z powodu wady głośnika (brzęczenie)
Teraz te ustawienia obrazu które mialem wcześniej minimalnie nie przystają do tej matrycy i cały czas szukam nowych rozwiązań.
Wasciwie to ten LCD traktuję b. przejściowo po zapowiedziach nowości ktore mają być przedstawione na najblizszych wystawach.
47ZV jest dla mnie nie do przyjecia.
 
Ostatnia edycja:

jędrzejj 1957

Active member
Bez reklam
Jak wygląda sprawa z tymi ; nowymi; matrycami odnośnie przedłużenia gwarancji , czy wiadomo od jakiego producenta i jaki typ jest wymienianej matrycy?
 

Marek-Browarek6

New member
Przede wszystkim to wcale nie mamy pewności czy są to jakieś nowe matryce , nikt oficjalnie się w tym temacie nie wypowiedzial. Gwarancja została przedłuzona tylko o czas pobytu TV w serwisie. Myslałem o próbie wyegzekwowania przedłuzenia gwarancji na matrycę ale jednak doszedłem do wniosku , że szkoda nerwów i mam to po prostu gdzieś. I tak ten model za rok będzie uznawany za prehistoryczną "skamielinę".
 

jędrzejj 1957

Active member
Bez reklam
Zgadzam się z Tobą że ten model przejdzie do historii , ale skoro zaczeli coś w tym temacie robic to niech to ma ręce i nogi:p, bo trzeba pamiętac że sama Toshiba robiła problemy z wymianą matryc ( nie którym przez parę miesięcy skracali gwarancję ) . Jeżeli teraz chcą poprawic swój wizerunek to moim zdaniem powinni gwarancję na samą matrycę przedłużac.
 

Marek-Browarek6

New member
Zgadzam się z Tobą że ten model przejdzie do historii , ale skoro zaczeli coś w tym temacie robic to niech to ma ręce i nogi:p, bo trzeba pamiętac że sama Toshiba robiła problemy z wymianą matryc ( nie którym przez parę miesięcy skracali gwarancję ) . Jeżeli teraz chcą poprawic swój wizerunek to moim zdaniem powinni gwarancję na samą matrycę przedłużac.

Powiem Ci jedno , oni nie dbają o żaden wizerunek. Serwis Toshiby to największe dziadostwo o jakim słyszalem i z jakim miałem do czynienia. W trakcie trwania naprawy wielokrotnie dzwoniłem do nich i podawano mi tak sprzeczne wersje , że w ogóle nie wiedziałem o co chodzi. TV oddałem do serwisu lokalnego , który następnie dostarczył Tośkę do serwisu centralnego. I tam to już był kompletny bałagan. Nie mieli o niczym pojęcia , podawali mi jakieś terminy kiedy będzie wydana decyzja o wymianie matrycy lub telewizora a późniejj okazało się , że TV z wymienioną matrycą od tygodnia jest już w serwisie lokalnym. Żeby było weselej to serwis lokalny wmawiał mi przez ten tydzień ,że TV nadal czeka w serwisie centralnym na decyzje . Po prostu KOMPROMITACJA tej firmy i ich beznadziejnego serwisu. Mam też duże pretensje do KIKIEGO , że mnie tam skierował a nie wziąl sprawy w swoje ręce - w końcu to u niego zostawiłem kupę kasy i to on przestrzegał , żeby nie kupować w innych miejscach bo w razie awarii nabywca bedzie miał kłopoty. Wyszło na to , że lepiej wyszli na tym ci co kupowali w DIGITALO gdyż po wymianie na nowy model mogli jeszcze zamienić na coś innego u KIKIEGO - ja niestety nie. Ale chrzanię to , nastepnym razem zakupów dokonam na miejscu w Warszawie i nie będzie to nic tej firmy której z powyższych względów nie polecam nikomu a sam też nigdy nie zakupię ich zadnego produktu.
 

jędrzejj 1957

Active member
Bez reklam
@Marek-Browarek6 trochę moim zdaniem żle postąpiłeś oddając tv do tego serwisu, przecież dużo na forum (i na sąsiednim również) pisano o kłopotach z uznaniem gwarancji , nie solidności , ogólnie że ; olewają; klienta. Osobiście gdybym miał taką wiedzę najpierw bym oddał tv do sklepu w którym bym dokonał zakupu ( i nie chodzi tu o to że zakupiłeś u Kikiego) , no ale jak to mówi przysłowie Polak uczy się na błędach. Przykre to , ale prawdziwe;).
 

Marek-Browarek6

New member
To wyglądało troche inaczej , gdyż całą sprawę zgłosiłem do KIKIEGO i najpierw odpisał że albo mam wysłać TV do niego albo bezpośrednio do serwisu ale dokładnie poinformuje mnie za kilka dni jak ustali z Toshibą . Po kilku dniach napisał , ze mam reklamację skladać bezpośrednio do serwisu bo oni wszystkie ZFwymieniaja na nowy model ZV.
I w ten trochę głupi sposób miałem okazję dowiedzieć się jak beznadziejnie działa serwis TOSHIBY.
Oczywiście masz rację , że jestem mądrzejszy po szkodzie i dlatego już nigdy nie dokonam zakupu daleko od miejsca zamieszkania (choćby dlatego , żeby ew. reklamowany TV dowieść samemu bez żadnych dodatkowych uszkodzeń do sprzedawcy gdyz ten zawsze może powiedzieć , że usterki nie bylo lub powstała w transporcie podczas przewozu np. przez kuriera ( były już takie przypadki!!!!)
Reasumując -Nie polecam TOSHIBY i nie polecam zakupów w sklepach które są zbyt oddalone od miejsca zamieszkania. I tyle!!!
A w całej tej sprawie mylisz się pisząc , że nie ważne gdzie kupiłem czy u KIKIEGO czy w innym miejscu - w moim przypadku dla mnie b. niespodziewanie okazalo sie to bardzo istotne - po prostu zrozumialem czemu służy to forum!!!!!
Żeby dodać pikanterii tej całej sprawie to po wymianie matrycy prosiłem KIKIEGO o ew. wskazówki na temat ustawienia kolorów itd. gdyż trochę się różniły od tych na poprzednieji matrycy i chciałem popróbować różnych ustawień , żeby jakoś to dopasować. KIKI mimo wcześniejszych obietnic że da mi te namiary ma chyba jednak zbyt zajętą pamięć i mnie olewa. Przykre bo się tego nie spodziewalem ale jednak prawdziwe!!!!
Początek współpracy był b. obiecujący a dalej sami widzicie....Pomyślcie zanim nie będzie za późno. A sądząc po usterkach wielu innych modeli TOSHIBY to chyba lepiej wybrać innego producenta żeby później nie było takich rozczarowań!
 
Ostatnia edycja:

Marek-Browarek6

New member
Nie dam sie juz złapać na pieprzenie o polskiej gwarancji - teraz po prostu kupię tam gdzie będzie najkorzystniejsza cena i blisko miejsca zamieszkania.. Z tego co mi wiadomo to w końcu każdemu uznano gwarancję mimo , że TV był wyjątkowo tani i pochodzil z innego kraju. A swoją drogą jak to mozliwe , że w Anglii czy Niemczech ten sam TV potrafi kosztować dużo mniej niż u nas. Ktos tu po prostu robi na nas niezłą kasę!!!!!
 
Do góry