Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

adam80

Member

czarek46

Banned
No i panel wymieniony i to razem z ramką (miałem czarną mam srebrną) u mnie serwis spisał się na medal, na panel jest ponoć 12 miesięcy gwarancji, ale wyśle jeszcze w tej sprawie zapytanie do samsunga.
Dzwoniłem na infolinie i chłopaszek powiedział że 24 miechy na matryce.... Ja czekam , w poniedziałek gość ma przyjechać .... jaki masz model TV ??? Jak oni ten panel wymieniają ?? bo wszędzie na YouTubie wymieniają na filmach paski z diodami lub zmieniają pojedyńcza diode ..... Obraz rozumiem czyściutki teraz ??
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Panel znaczy matryca tak? :) No ciekawy jestem jak to w końcu jest z tą gwarancją. Jedni piszą 2 lata, inni, że pół roku, a tu kolejne info, że tylko rok. Koniecznie daj znać co Ci odpowie Samsung. Ja dzisiaj idę pismo składać.
 

czarek46

Banned
Panel znaczy matryca tak? :) No ciekawy jestem jak to w końcu jest z tą gwarancją. Jedni piszą 2 lata, inni, że pół roku, a tu kolejne info, że tylko rok. Koniecznie daj znać co Ci odpowie Samsung. Ja dzisiaj idę pismo składać.
Zadzwon na infolinie i ci powie ... mówił że jeśli tv był kupowany po 2014 ?? czy jakos tak, to jest 24 miesiące na panel czyli matryce .... Chyba jakaś ustawa w tedy weszła ,,,, chyba rekojmia i dlatego tak mówił i tego się trzymam ....
 

czarek46

Banned

kosimazaki12

New member
Nie ma ustawowego terminu.
Nie jestem też wcale przekonany o przedłużeniu tej gwarancji. Przeczytaj warunki gwarancji.
Jak w moim Sony Z3 wymienili mi ekran z obudową dwa razy to ani razu nie przedłużyli, mimo mojego żądania jej trwania i telefon poszedł do kosza po jej zakończeniu.
Samsung udziela 2 letniej gwarancji na wymienioną matrycę oraz na wykonaną usługę. Koniec i kropka. Przerobione dwukrotnie w moim poprzednim tv.
 

adam80

Member
Dzwoniłem na infolinie i chłopaszek powiedział że 24 miechy na matryce.... Ja czekam , w poniedziałek gość ma przyjechać .... jaki masz model TV ??? Jak oni ten panel wymieniają ?? bo wszędzie na YouTubie wymieniają na filmach paski z diodami lub zmieniają pojedyńcza diode ..... Obraz rozumiem czyściutki teraz ??

Mam 49KU6400, wymienili razem z przednią ramką (mam tu na myśli całą ramkę z napisem samsung) został tylko tył, dwie płytki z układami i głośniki. Matryca super i poprawiła mi się czerń, jest prawie jak na matrycy VA. Co do gwarancji to zapytam przez kontakt - jak odpowiedzą że 24 mc. to będzie jakieś potwierdzenie.
 
Ostatnia edycja:

czarek46

Banned
A ktoś z was w ramach rękojmi przy DRUGIEJ jakiejś awarii oddał sprzęt i dostał zwrot kasy ?? lub dostał nowy Telewizor ??
 

Intenso

Banned
Mam 49KU6400, wymienili razem z przednią ramką (mam tu na myśli całą ramkę z napisem samsung) został tylko tył, dwie płytki z układami i głośniki. Matryca super i poprawiła mi się czerń, jest prawie jak na matrycy VA. Co do gwarancji to zapytam przez kontakt - jak odpowiedzą że 24 mc. to będzie jakieś potwierdzenie.
Juz ze dwa razy pisałem o tym ze wymieniają cały panel
Serwis się nie bawi w wymiany pasków z diodami.
Po wymianie takiego panelu, mamy praktycznie nowy tv.
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Zgłosiłem rękojmię :) trzymajcie kciuki :) Zdziwiło mnie jedno - facet ze stoickim spokojem powiedział, że kasy na konto nie zwracają (tak było w piśmie) i że będę się musiał do nich pofatygować. Jakby już z góry zakładał, że tak się to skończy.
 

Intenso

Banned
Nie ważne jak, nie ważne gdzie, ważne aby kasa się zgadzała.
Zawsze można dołożyć dwa trzy klocki i kupić większy model.
Przynajmniej ja tak zrobię w przyszłości :)
 

czarek46

Banned
A ktoś z was w ramach rękojmi przy DRUGIEJ jakiejś awarii oddał sprzęt i dostał zwrot kasy ?? lub dostał nowy Telewizor ??
 

czarek46

Banned
Masz zawsze do wyboru, pieniądze, tv w tych samych pieniądzach, lub dokładka do droższego tv.
Ja o tym wiem ,,,,Ale Jeśli ktoś zgłasza w ramach rękojmi 1 raz tv to watpie by tak szybko oddawali kase lub wymieniali sprzęt .... natomiast 2 raz to co innego i dlatego licze ze plamy na nowej matrycy wyjda i tak ....i w tedy będę zadał wymiany a najlepiej zwrotu kasy .... zadnej naprawy
 

Intenso

Banned
Aha, myślałem że chcesz wiedzieć jakie masz możliwości.
Za pierwszym razem to naprawa, chyba że nie ma części to inna bajka.
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Zgłosiłem rękojmię :) trzymajcie kciuki :) Zdziwiło mnie jedno - facet ze stoickim spokojem powiedział, że kasy na konto nie zwracają (tak było w piśmie) i że będę się musiał do nich pofatygować. Jakby już z góry zakładał, że tak się to skończy.
Jutro przyjeżdża do mnie Samsung na "ekspertyzę" :)
 

adam80

Member
Dostałem dziś odpowiedź na e-maila w sprawie długości gwarancji na wymienioną matrycę - jest to 24 mc. Przynajmniej mam to "na piśmie"
 
Ostatnia edycja:
Do góry