Sporo klikania w klawisze

Chętnie opowiem telefonicznie jak ktoś będzie zainteresowany. W skrócie:
1. Reklamacja na zasadach gwarancji - 0 reakcji sklepu
2. Reklamacja z tytułu rękojmi (odstąpienie od umowy)- po 2 dniach wizyta serwisu w domu i znowu 0 reakcji.
3. Media społecznościowe FB - opisanie sprawy na stronie MM Polska - reakcja po kilku minutach na priv, ale skutek zerowy.
4. Kolejne pismo - tym razem wezwanie do zapłaty - po złożeniu pisma pojechałem dzisiaj do Rzecznika Praw Konsumenta (o fachowości nie będę się wypowiadał) - wyszedłem stamtąd załamany.
5. Wracając do domu tak sobie pomyślałem, że podjadę do sklepu żeby pogadać z kierownikiem serwisu i tak po prostu i po ludzku zapytać dlaczego mnie tak olewają.
6. po 40 minutach rozmowy pojechałem do domu po telewizor i odebrałem gotówkę ze sklepu

Żona stwierdziła jednoznacznie - "Ty to masz gadane"


