Ok a czym się rózni zgłaszanie usterki do sklepu ,a od razu do Samsunga ??? sklep umówi technika i wysle go do mnie .... dzwonie na infolinie i oni umawiają gościa do mnie do domu ,,,, co się lepiej opłaca ????RTV to rtv, chcesz to idź do sklepu, ale wtedy musisz im dać dobre zdjęcia, najlepiej kolorowe żeby było najlepiej widać usterkę
Wyślij maila.
Tak właśnie chcę zrobić. Spokojnie czekam, aż minie te 14 dni (nawet roboczych) i po ich upływie walę osobiście z pismem z tytułu rękojmi.Żeby trochę rozwiać ten zamęt:
Wesley1 - nie ściągaj żadnych formularzy, nie pisz żadnych maili. Ja na Twoim miejscu, jeśli się nikt nie zgłosił, udał bym się do sklepu w którym kupowałeś telewizor z wydrukowanym i wypełnionym pismem reklamacyjnym w oparciu o niezgodność towaru z umową. Pracownik musi Ci takie pismo przyjąć a Ty sobie spokojnie w domu czekasz ustawowe 14 dni na odpowiedź. I tyle. Żadnych innych kombinacji. Formularz znajdziesz w necie.
HA HA już poczytałem i takie pytanie ===== jeśli serwis Samsunga stwierdzi ze plamy na matrycy to norma w tej technologii led i nie podlega to naprawie to mogę sklepowi nadmuchać ....bo już tutaj ludzie opisywali ze pan z serwisu nie widzi wady lub serwisant napisał ze matryce led tak mają ze wystepuje zle podświetlenie lub jakies plamy itd. ... i co w tedy ? nie będzie zadnej naprawy nawet tej pierwszej .... bo przy drugiej to wiem już ze mam prawo do wymiany , zwrotu kasy .... Pan z serwisu wyda opinie ze tak ma być i sklep mi powie ze mogę ich pocałować ....czarek46
Bo nie wytrzymam.
Nie czytaj na stronie sprzedawcy bo nie znajdziesz tam informacji jak go postawić do pionu!
Poczytaj w necie znajdziesz mnóstwo informacji i gotowych wniosków.
A jak to udowodnić, że ktoś Cię o tym informował? Żaden "normalny" sprzedawca raczej nie mówi o takich rzeczach potencjalnemu klientowi a z 2 strony większość ludzi się na tym nie zna, kupuje TV taki jaki mu się podoba i na jaki go stać. Cały ten banding i clouding to dla mnie jakaś masakra jestJeśli jednak przed zakupem nikt Cię nie poinformował, że ten TV może mieć taką wadę to teraz może sobie serwis gadać co chcą. Ciebie już to nie interesuje.
i jak to załatwiłeś ?? w ramach rękojmi ??? naprawili w domu ??? i na razie tv jest ok ???Nie powiedzą ze to normalne, miałem to samo na swoim tv
https://postimg.cc/image/cioiy6hkr/
https://postimg.cc/image/b3my98yff/
Może próbują wciskać ludziom zwroty?Gdy przejechali z matrycą i ja włączyli to okazało się że nowa matryca ma przy dolnej krawędzi dwa jasne prześwity, była strasznie po falowana, i dodatkowo pionowa ramka z prawej strony była wygięta, wyglądało to tak jakby ktoś gął tv na kolanie.