Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

adam80

Member
Aż sprawdziłem i ..... masz rację, od 2015r. znowu jest rękojmia, ja korzystałem w 2014 to jeszcze była niezgodność towaru z umową, a rękojmia tylko przy zakupach na firmę.
 

czarek46

Banned
Więc tak panowie ... złożyłem w EURO AGD pismo reklamacyjne , opisałem co się dzieje z tv i zaznaczyłem umowa/rękojmia . Miła dziewczynka pismo przyjęła , wyjaśniła mi procedury - do 5dni telefon z serwisu , przy drugim zgłoszeniu problemu mam prawo żądać zwrotu gotówki lub wymiany na nowy telewizor ..... Na pismie dzisiejszym kazałem wpisac - oczekiwany sposób załatwienia sprawy na wymiane ,,, poleciałem z grubej rury ....Dostałem potwierdzenie zgłoszenia itd. i teraz pytanie ----- jeśli serwis uzna że tv kwalifikuje się do naprawy czyli wymiany matrycy lub pojedynczego paska z diodami to ok..... będę miał 2 lata czasu na matryce i jak cos znowu wyskoczy to albo naprawiam znowu ,albo im sprzęt oddaje ....... A teraz druga sprawa ,jeśli trafie na mądrale który uzna że takie plamy to norma i urok tej technologii i dostane pismo czy maila że nie naprawią tego to co dalej ??? Rzecznik Praw Konsumenta ????
 

krzychooo

New member
Dokładnie tak, jeśli serwis nie zauważy wady idź do rzecznika. A przy ewentualnej ponownej usterce, jakiejkolwiek, nie musi to być matryca, żądasz wymiany na nowy lub zwrotu gotówki.
 

czarek46

Banned
Dokładnie tak, jeśli serwis nie zauważy wady idź do rzecznika. A przy ewentualnej ponownej usterce, jakiejkolwiek, nie musi to być matryca, żądasz wymiany na nowy lub zwrotu gotówki.
Ciekawe co te magiki powiedzą .... bo nawet fu na forum ludzie różnie opisują .... jeden dostanie nową matryce a inny pismo że to taka uroda tej technologii ....
 

Intenso

Banned
Żadnego paska z diodami nie wymieniają, wymieniają cały tv, z Twojego zostaną dwie płytki z elektronika plus płytka z głośnikami i tylna obudowa.
 

czarek46

Banned
Panowie ,,,, serwisant już był u mnie , akurat był w moim miescie , porobił fotki , zamówił panel i umówiliśmy się na poniedziałek -wtorek .... Próbował lekko zrobić mnie w jajo pytając czemu teraz zmieniam panel matrycy mając jeszcze rok gwarancji .... że lepiej jak gwarancja się kończy :hihi: ugryzłem się w jezyk i nie powiedziałem ze przy jakiejkolwiek plamie na nowym panelu ide do sklepu i żądam zwrotu kasy lub nowego tv .... :krol:
 

czarek46

Banned

Attachments

  • nowe foto.jpg
    nowe foto.jpg
    7,1 KB · Wyś: 68

Intenso

Banned
Tez to miałem w takim małym stopniu jak Ty
Potem była tragedia, z resztą sam widziałeś
Mało tego, czasem to było tak że diody w tych miejscach potrafiły się załączać i gasnąć
Było widać mignięcia :)
 
Ostatnia edycja:

czarek46

Banned
Tez to miałem w takim małym stopniu jak Ty
Potem była tragedia, z resztą sam widziałeś
Mało tego, czasem to było tak że diody w tych miejscach potrafiły się załączać i gasnąć
Było widać mignięcia :)
Mi też jedna dioda migała kiedyś jak mecz leciał .... Powiedz mi jak teraz ci panel świeci ?? ile czasu od wymiany ?? jak dostane nowy i wyskoczy jakiś jeden dymek to idę do EURO i zgłaszam że chce oddać ten tv lub kasa .... nie będę się bawił w kotka i myszke
 

Intenso

Banned
Teraz jest wszystko ok
wymiana była z półtora miesiąca temu.
Myśle że za pół roku temat wróci :) A wtedy? :D
Jaki masz model tv?
 

czarek46

Banned
Teraz jest wszystko ok
wymiana była z półtora miesiąca temu.
Myśle że za pół roku temat wróci :) A wtedy? :D
Jaki masz model tv?
UE40MU6472 .... powiem ci po cichu ze chciałbym aby znowu nawalił i oddał bym go . Mogłem kupić większy i załuje teraz , ale stoi w mniejszym pokoju i myślałem że będzie lipa , a spokojnie by wszedł nawet 50'' ... więc bez żalu go chętnie oddam jak coś .... ogólnie tv spoko śmiga fajnie
 

adam80

Member
Na dynamicznym rzeczywiście nic nie widać - najwyżej będę oglądał wieczorami w okularach przeciwsłonecznych:hihi: . Rozumiem że nie miałeś problemów i uznali awarie?
 

czarek46

Banned
Na dynamicznym rzeczywiście nic nie widać - najwyżej będę oglądał wieczorami w okularach przeciwsłonecznych:hihi: . Rozumiem że nie miałeś problemów i uznali awarie?
Próbował mnie gość zbić z tropu ,,, poczytaj co napisałem wcześniej , porobił , fotki , powiedział że zamówił panel i postara się w poniedziałek przyjechać ..... i tak jak pisałem ,jeden nowy dymek i oddaje ten tv .
 

adam80

Member
U mnie nawet nie widzieli telewizora, prosili o zdjęcia i na ich podstawie zamówili ekran. Dioda/y są na pewno uszkodzone bo czasami migotają
 
Ostatnia edycja:

Wesley1

Member
Bez reklam
Przyszedłem, zgłosiłem usterkę, pokazałem zdjęcia, dowód zakupu itd. Przyjęli, wystawili papier i powiedzieli żeby czekać na telefon od serwisu Samsunga. Coś chyba poszło nie tak na linii MM - Samsung, może ktoś nie przekazał informacji do serwisu albo jeszcze coś innego. Ja w każdym bądź razie nie mam zamiaru za to odpowiadać. Mam papier z datą potwierdzający zgłoszenie reklamacji i oni mają od tego czasu 14 dni na rozpatrzenie. Na stronie MM status sprawy to "w realizacji".
 
Do góry