Rozumiem .... tylko teraz pytam jak technicznie to wszystko załatwić ? jak to wszystko załatwić ?? ide do sklepu i co dalej ???,,,,,, bo rozumiem ze do Samsunga nie dzwonic w ogóle tylko zalatwic to przez sklep ?
Wejdź na stronę Media Markt w dział reklamacje
Ściągnij w pdf, wydrukuj go, wypełnij, zeskanuj
Wyślij zdjęcia usterki, dowód zakupu oraz wypełniony formularz do MM mailem
http://mediamarkt.pl/files/Reklamacj...-gwarancji.pdf
Dzwonią z media w sprawie reklamacji do Ciebie, że została przejęta i pytają pod jakim adresem jest tv i to tyle.Wtedy poproś o potwierdzenie na maila ze przyjeli Twoje zgłoszenie, żeby było że przyznawali Ci rację.
Potem Serwis dzwoni do Ciebie, ode mnie chciał zdjęcia oraz zdjęcie z nr seryjnym tv, aby zamówić odpowiednią matrycę.
Jak dostaną zdjęcia to znów dzwonią czy wyrażasz zgodę na naprawę ponieważ chcą zamówić matrycę
Za dwa czy trzy dni znów dzwonią aby umówić się na wymianę matrycy w domu.