Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

Wesley1

Member
Bez reklam
korzystając z przysługujących Ci praw wynikających z ustawy.
Tzn z rękojmi?
No i dalej nie wiem, jak to teraz wygląda: zgłoszenie poszło do sklepu MM (pomijając już fakt w jaki sposób i na jakich warunkach) - przecież ja nie mogę odpowiadać za ew. niedopatrzenie na linii sklep - serwis.
 
Ostatnia edycja:

Wesley1

Member
Bez reklam
Świetnie, bardzo dziękuję :) typowo - lepiej wytknąć niż pomóc :) Uważałem, że szybciej i sprawniej będzie zapytać bo lektura 240 stron tematu zajmuje sporo czasu a nie każdy go ma.
Dzięki HQ150 za pomoc :)
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Ja jednak mam do takich tematów inne podejście. Wiem wiele, na wiele tematów, chociaż specjalizacje mam wąską :) i gdybym spotkał się z taką sytuacją jaka ma miejsce teraz to nie traciłbym czasu i nie strzępił języka na zasadzie: nie chciało się czytać to teraz masz, masz w nosie nasze wskazówki, może będziesz zadowolony itp. tylko napisałbym w kilku prostych zdaniach co i jak i po prostu starałbym się pomóc bo to dla mnie nie problem. Dzięki raz jeszcze.
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Złożyłeś już pismo i sprawa będzie rozpatrywana wedle tego co w nim napisałeś.
Żadnego pisma nie składałem. Powiedziałem, że zauważyłem usterkę i tyle. Zostało przyjęte zgłoszenie reklamacyjne, zostałem poinformowany, że zgłosi się do mnie Samsung i nic.
Nigdzie nie napisałem, że czegoś żądałem. Opisałem sprawę j/w. Zauważona wada w TV, wycieczka do MM i zgłoszenie reklamacji, na którą nie odpowiadają już 12 dni. Żadnej informacji za strony MM czy też Samsunga. Teraz chciałem tylko sprecyzować i potwierdzić informację, co i po jakim czasie (14 czy 30 dni) mogę zrobić jeżeli w dalszym ciągu nikt się do mnie nie odezwie. Chcę, żeby było jasne: nie cisnę w kierunku zwrotu pieniędzy, chcę mieć sprawny TV, za który zapłaciłem kupę pieniędzy :) Jeżeli w przeciągu ustawowego czasu (14 lub 30 dni) się odezwą i naprawią to OK. Chcę wiedzieć jak zachować się jeżeli nikt się do mnie nie odezwie - tyle.
 
Ostatnia edycja:

czarek46

Banned
A jak sklep będzie uparty i będzie wysyłał do Samsunga ??? Bo oni nie odpowiadają , jest serwis Samsunga , proszę dzwonić na ich infolinie itd. ,,,, i co pan nam zrobisz ??
 

adam80

Member
Ja z braku czasu zdecydowałem się jednak na telefon do serwisu, mój przypadek: http://www.hdtv.com.pl/forum/samsung/138061-migajace-podswietlenie-ku6400.html Wczoraj dzwoniłem, i wysyłałem zdjęcia, a dziś już telefon, że do kilku dni wymiana ekranu na miejscu u mnie - jeśli to się tak zakończy to będzie OK. Jeśli już nie korzystałeś z niezgodności towaru z umową, to niepotrzebnie korzystałeś z pośrednictwa sklepu - no ale człowiek całe życie się uczy.
 
Ostatnia edycja:

Intenso

Banned
A jak sklep będzie uparty i będzie wysyłał do Samsunga ??? Bo oni nie odpowiadają , jest serwis Samsunga , proszę dzwonić na ich infolinie itd. ,,,, i co pan nam zrobisz ??


Mogą Ci naskoczyć i tyle
Takie jest prawo i maja się do niego dostosować, jak im nie pasuje nasze prawo to mogą się zawinąć z naszego podwórka.
 

Intenso

Banned
Jak zgłasza się sprzęt z tytułu rękojmi to gdy dzwoni serwis to nawet pytają grzecznie czy wyrażam zgodę na naprawę bo chcą matrycę zamówić :)
 

Intenso

Banned
Czarek to samo miałem tylko więcej tego było, pada podświetlenie matrycy
Najlepiej włącz przeglądarkę, odpal Google. Mniej wyłączone automotion a podświetlenie matrycy weź na 6 lub 7, wtedy będzie piękny efekt.
Wysyłaj pismo,
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Reklamacja wiąże Ciebie i sprzedawcę i określa wzajemne pomiędzy Wami relacje i zobowiązania. Koniec kropka.
No właśnie, ja to tak rozumiem. Teraz już wiem, że błędem moim było ustne zgłoszenie reklamacji a nie pisemne, ale z 2 strony dostałem od MM potwierdzenie: Zgłoszenie reklamacyjne nr. Jest informacja, że reklamacja jest złożona na zasadach gwarancji. Jest opis usterki, podany numer seryjny, model, cena i data zakupu, pieczątki, podpisy itd. Jak dla mnie jest to właśnie reklamacja wiążąca mnie i sprzedawcę.
 

czarek46

Banned
Czarek to samo miałem tylko więcej tego było, pada podświetlenie matrycy
Najlepiej włącz przeglądarkę, odpal Google. Mniej wyłączone automotion a podświetlenie matrycy weź na 6 lub 7, wtedy będzie piękny efekt.
Wysyłaj pismo,
Rozumiem .... tylko teraz pytam jak technicznie to wszystko załatwić ? jak to wszystko załatwić ?? ide do sklepu i co dalej ???,,,,,, bo rozumiem ze do Samsunga nie dzwonic w ogóle tylko zalatwic to przez sklep ?
 

Intenso

Banned
Wasley, trochę się mylisz, bo w Media Markt jest reklamacja z tytułu rękojmi i reklamacja z tytułu gwarancji.
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Rozumiem, że jeżeli z tytułu gwarancji to sklep nie odpowiada? Niby dlaczego? Sprzęt kupiony w MM to i tam udałem się z reklamacją, dla mnie wydawało się to oczywiste. Przy składaniu reklamacji zostałem poinformowany, że zgłosi się do mnie serwis Samsunga, ale póki co nikt się do mnie nie odezwał. Dlatego cały czas próbuję ustalić co robić w przypadku jeżeli MM czy Samsung nie odezwą się do mnie w przeciągu tych 14-30 dni. Czy wysyłać w tedy pismo z tytułu rękojmi czy podejmować jakieś inne kroki?
 

Intenso

Banned
Rozumiem .... tylko teraz pytam jak technicznie to wszystko załatwić ? jak to wszystko załatwić ?? ide do sklepu i co dalej ???,,,,,, bo rozumiem ze do Samsunga nie dzwonic w ogóle tylko zalatwic to przez sklep ?

Wejdź na stronę Media Markt w dział reklamacje
Ściągnij w pdf, wydrukuj go, wypełnij, zeskanuj
Wyślij zdjęcia usterki, dowód zakupu oraz wypełniony formularz do MM mailem

http://mediamarkt.pl/files/Reklamacj...-gwarancji.pdf

Dzwonią z media w sprawie reklamacji do Ciebie, że została przejęta i pytają pod jakim adresem jest tv i to tyle.Wtedy poproś o potwierdzenie na maila ze przyjeli Twoje zgłoszenie, żeby było że przyznawali Ci rację.
Potem Serwis dzwoni do Ciebie, ode mnie chciał zdjęcia oraz zdjęcie z nr seryjnym tv, aby zamówić odpowiednią matrycę.
Jak dostaną zdjęcia to znów dzwonią czy wyrażasz zgodę na naprawę ponieważ chcą zamówić matrycę

Za dwa czy trzy dni znów dzwonią aby umówić się na wymianę matrycy w domu.
 

Intenso

Banned
Ja kupowałem przez sklep internetowy EURO RTV AGD i teraz nie wiem jak najlepiej to załatwić ?
RTV to rtv, chcesz to idź do sklepu, ale wtedy musisz im dać dobre zdjęcia, najlepiej kolorowe żeby było najlepiej widać usterkę
Ciekawe ile byś tam się naczekał jak byś poszedł osobiście.
Wyślij maila.
 
Do góry