Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

rafaa

New member
Na razie moich nie skasowali. Jak zaczna kasować to się zalozy jakis antysamsung czy coś.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

pewal

New member
Moich też nie skasowali. Dla wiadomości innych mój typ matrycy: 46A1AF1S. Sprawdzone zgodnie z instrukcją FAQ Samsung opisaną przez jednego z kolegów. Pozdr.
 

rafaa

New member
Byłem spisać reklamację w euro. Pracownik "o zakurzoną matrycę chodzi?" Wszyscy sprawę znają, samsung ma to w dupie.

Przed chwilą dzwonił do mnie Samsung z Sosnowca. W piątek zabierają tv do siebie. Technik podejmie decyzję, czy wymienią matrycę, czy wyczyszczą. Dokładnie powiedział, że Samsung wychodząc do klienta zaoferuje 1 bezpłatną naprawę tv :)))))))))))) Wow Samsung dziękujemy!!!

Ciekawe, czy euro tak szybko ruszyło sprawę, czy Samsung sam z siebie zaczyna obdzwaniać klientów po aferze na facebooku.

W euro byłem max. 2h temu.


Ps. Pytam gościa jak ustrzec się przed usterką ponownie. Facet wypytał czy mam jakiś kominek w domu itd. Na moją odp. nie stwierdził, że raczej nie można się przed tym ustrzec. Ehhhh


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 
Ostatnia edycja:

astw

New member
Na Facebooku jest informacja z dnia wczorajszego, że producent pracuje nad rozwiązaniem problemu. Może warto spokojnie poczekać.
 

okocz

New member
DWIE SPRAWY!!!
Wczoraj dostałem pismo:

[FONT=Times New Roman,serif]Szanowny Panie,[/FONT]

[FONT=Times New Roman,serif]Poniżej zamieszczam informację na temat stanowiska Samsunga w sprawie zgłaszanej reklamacji.[/FONT]

[FONT=Times New Roman,serif]W związku z poniższym w najbliższym czasie serwis ponowi swoją wizytę celem ponownej weryfikacji reklamowanego urządzenia pod kątem możliwości jego naprawy.[/FONT]

[FONT=Times New Roman,serif]„Witam,[/FONT]

[FONT=Times New Roman,serif]Szanowni Państwo,[/FONT]
[FONT=Times New Roman,serif]Informujemy, że zgłaszany temat pojawiających się nieznacznych zmian w zakresie jakości obrazu wynikających z osadzania się zanieczyszczeń w telewizorach Samsung jest nam znany i analizowany. Już w chwili pojawienia się pierwszych sygnałów od naszych klientów oraz partnerów biznesowych rozpoczęto szczegółowe badania dotyczące tego zjawiska, a także temat został przekazany do centrali firmy znajdującej się w Korei.[/FONT]

[FONT=Times New Roman,serif]Po analizie zagadnienia okazało się, że zjawisko to nie wynika z wady własnej urządzenia a jest efektem pyłu znajdującego się w otoczeniu w jakim pracuje nasz produkt.[/FONT]
[FONT=Times New Roman,serif]Ponieważ telewizor nie jest urządzeniem hermetycznym, w określonych warunkach zanieczyszczenia mogą kumulować się na jego elementach. Czas i charakter tego zjawiska jest zależny od środowiska w jakim jest użytkowany telewizor. [/FONT]

[FONT=Times New Roman,serif]Na dzień dzisiejszy w trosce o dobro swoich klientów firma Samsung Electronics Polska zdecydowała się rozpatrzyć każdą taką sprawę ponownie, jak również w uzasadnionych przypadkach przychylić się do wykonania naprawy warunkowej polegającej na usunięciu zmian, które powstały w ten sposób.[/FONT]

[FONT=Times New Roman,serif]Oczywiście należy mieć na uwadze, że tam gdzie sprzęt przepracował znaczną ilość godzin a środowisko jednoznacznie wpływa na jakość pracy urządzenia [/FONT]
[FONT=Times New Roman,serif](np. lokal gastronomiczny/ dym tytoniowy/ zakład produkcyjny itp.) decyzja odmowna zostanie podtrzymana a Autoryzowany Serwis firmy Samsung przedstawi odpowiednie pismo ze wskazaniem na charakter usterki oraz jego genezę.[/FONT]

[FONT=Times New Roman,serif]W przypadku niejasności bądź dalszych pytań serdecznie zapraszam do kontaktu.[/FONT]

[FONT=Times New Roman,serif]P.S. Poniższe zgłoszenia/reklamacje zostaną ponownie skierowane do Autoryzowanych Centrów Serwisowych Samsung celem powtórnej weryfikacji.”

[/FONT]Druga sprawa:
DZIŚ DO MNIE ZADZWONILI, ŻE WYMIENIĄ MI MATRYCĘ!!!


Niby zwycięstwo, ale jednak jakieś gorzkie...
 

rafaa

New member
Na Facebooku jest informacja z dnia wczorajszego, że producent pracuje nad rozwiązaniem problemu. Może warto spokojnie poczekać.


Dotknął Cię bezpośrednio problem? Nie ma się co dziwić ludziom, że robią burzę. Samsung ma to na własne życzenie. Naprawiałby, wymieniał bez problemu to i nikt nie robiłby z tego sprawy.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

okocz

New member
Pismo to odpowiedź na korespondencję ze sklepu Ole! Ole!

Na odwołanie dostałem dziś:
zanowny Panie,

W imieniu firmy Samsung dziękuję za kontakt w sprawie telewizora UE46F6320AWXZH o numerze seryjnym: .....
Jednocześnie pragnę wyjaśnić, iż w trakcie oględzin telewizora stwierdzono, iż powodem zgłaszanych ciemniejszych pól na matrycy są wewnętrzne zanieczyszczenia. Powyższe zanieczyszczenia pojawiły się na skutek osadzającego się pyłu znajdującego się w otoczeniu w jakim pracuje nasz produkt. Ponieważ telewizor nie jest urządzeniem hermetycznym, w określonych warunkach zanieczyszczenia mogą kumulować się na jego elementach. Czas i charakter tego zjawiska jest zależny od środowiska w jakim jest użytkowany telewizor.
Zgodnie z warunkami gwarancji punkt 5 gwarancja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym urządzeniu. Powstałe ciemniejsze pola pojawiły się w wyniku działania czynników zewnętrznych. Punkt 7 warunków gwarancji informuje, że gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, transportowych oraz awarii powstałych w wyniku działania czynników zewnętrznych takich jak: pożar, przepięcia sieci energetycznej, wyładowania elektryczne, zalanie, działanie środków chemicznych, niewłaściwa wentylacja, siły wyższe a także inne będące poza kontrolą Gwaranta. Dodatkowo zgodnie z punktem 9 instalacja, czyszczenie zewnętrzne jak i wewnętrzne, okresowa wymiana elementów przewidziana w instrukcji obsługi, konserwacja oraz sprawdzenie produktu są czynnościami odpłatnymi, które mogą zostać wykonane wyłącznie na zlecenie i koszt Klienta. Dodatkowo pragnę wyjaśnić, iż gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, awarii powstałych w wyniku działania czynników zewnętrznych, a także innych będących poza kontrolą Gwaranta.
Jednocześnie chcąc wyjść naprzeciw Pana oczekiwaniom firma Samsung Electronics Polska wyraża zgodę na jednorazową naprawę warunkową bezpłatną telewizora polegającą na usunięciu zmian, które powstały.
W celu realizacji jednorazowej naprawy warunkowej proszę o kontakt z Autoryzowanym Serwisem VIDEO-SERWIS z Sosnowca tel. kont. (32)292-14-32. Serwis został poinformowany w sprawie.
Wyrażam nadzieję, że przedstawione rozwiązanie spotka się z Pana zadowoleniem. Firma Samsung dokłada wszelkich starań, aby użytkowanie naszych produktów wiązało się z zadowoleniem naszych Klientów.

Z poważaniem,
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
... tak tak na pewno jesteś pań zadowolony - śmiech na sali .... na jakiś czas pomoże a co dalej??? Przecież za jakiś czas od nowa będzie ten sam problem..
 

slawko_23

New member
Bez reklam
Z tymi plamami to loteria. Jedne tv mają drugie nie. I na pewno to nie kwestia zapylenia środowiska. Po prostu według mnie (na podstawie posiadanych przeze mnie tv) to kwestia procesu produkcji matryc. Kwestia wady/technologi. W jednym modelu/typie matrycy będzie ok, a w drugim nie. Kiedyś w materiałach o tv było info niby o hermetyczności matryc a tera, że niby nie są. Ktoś związany z produkcją musiał by się wypowiedzieć jak to jest z tą szczelnością? Miałem kiedyś tak w Lg i kumpel też miał. Ten sam tv, ta sama wielkość. Jeden i drugi tv został zakwalifikowany do WYMIANY.
 

rafaa

New member
Okocz czyli mniej więcej nasze wersje się pokrywają. Następnej naprawy nie będzie. Trzeba owinąć tv folią po powrocie z serwisu :) czyli nasze tv wylądują w tym samym serwisie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 
D

Deleted member 121090

Guest
DWIE SPRAWY!!!
Wczoraj dostałem pismo:

[FONT=Times New Roman,serif]Szanowny Panie,[/FONT]

[FONT=Times New Roman,serif]Poniżej zamieszczam informację na temat stanowiska Samsunga w sprawie zgłaszanej reklamacji.[/FONT]

[FONT=Times New Roman,serif]W związku z poniższym w najbliższym czasie serwis ponowi swoją wizytę celem ponownej weryfikacji reklamowanego urządzenia pod kątem możliwości jego naprawy.[/FONT]

[FONT=Times New Roman,serif]„Witam,[/FONT]

[FONT=Times New Roman,serif]Szanowni Państwo,[/FONT]
[FONT=Times New Roman,serif]Informujemy, że zgłaszany temat pojawiających się nieznacznych zmian w zakresie jakości obrazu wynikających z osadzania się zanieczyszczeń w telewizorach Samsung jest nam znany i analizowany. Już w chwili pojawienia się pierwszych sygnałów od naszych klientów oraz partnerów biznesowych rozpoczęto szczegółowe badania dotyczące tego zjawiska, a także temat został przekazany do centrali firmy znajdującej się w Korei.[/FONT]

[FONT=Times New Roman,serif]Po analizie zagadnienia okazało się, że zjawisko to nie wynika z wady własnej urządzenia a jest efektem pyłu znajdującego się w otoczeniu w jakim pracuje nasz produkt.[/FONT]
[FONT=Times New Roman,serif]Ponieważ telewizor nie jest urządzeniem hermetycznym, w określonych warunkach zanieczyszczenia mogą kumulować się na jego elementach. Czas i charakter tego zjawiska jest zależny od środowiska w jakim jest użytkowany telewizor. [/FONT]

[FONT=Times New Roman,serif]Na dzień dzisiejszy w trosce o dobro swoich klientów firma Samsung Electronics Polska zdecydowała się rozpatrzyć każdą taką sprawę ponownie, jak również w uzasadnionych przypadkach przychylić się do wykonania naprawy warunkowej polegającej na usunięciu zmian, które powstały w ten sposób.[/FONT]

[FONT=Times New Roman,serif]Oczywiście należy mieć na uwadze, że tam gdzie sprzęt przepracował znaczną ilość godzin a środowisko jednoznacznie wpływa na jakość pracy urządzenia [/FONT]
[FONT=Times New Roman,serif](np. lokal gastronomiczny/ dym tytoniowy/ zakład produkcyjny itp.) decyzja odmowna zostanie podtrzymana a Autoryzowany Serwis firmy Samsung przedstawi odpowiednie pismo ze wskazaniem na charakter usterki oraz jego genezę.[/FONT]

[FONT=Times New Roman,serif]W przypadku niejasności bądź dalszych pytań serdecznie zapraszam do kontaktu.[/FONT]

[FONT=Times New Roman,serif]P.S. Poniższe zgłoszenia/reklamacje zostaną ponownie skierowane do Autoryzowanych Centrów Serwisowych Samsung celem powtórnej weryfikacji.”

[/FONT]Druga sprawa:
DZIŚ DO MNIE ZADZWONILI, ŻE WYMIENIĄ MI MATRYCĘ!!!


Niby zwycięstwo, ale jednak jakieś gorzkie...
Dobre wieści.
Jak widać sens naszej pisaniny i założenia tego tematu jednak był!
Udało się wymusić na producencie nasze prawo do naprawy padniętego na gwarancji bubla.
Jednak namawiam do tego, żeby to się odbyło jako zgłoszenie usterki sprzedawcy i usunięcię niezgodności towaru z umową. Bo jak się to powtórzy to nie macie żadnej gwarancji że następnym razem Samsung znowu Wam to ,, łaskawie'' raczy usunąć. Mogą się wypiąć jak to wyglądało do tej pory, przed założeniem tego tematu.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

sagik

New member
okocz, kto do Ciebie dzwonił?
Samsung? czy serwis który wcześniej odmówił naprawy?


mi konsultant z livechata napisał tak na moje zapytania:

Proszę Pana, z uwagi na fakt, że TV nie posiadają wady akcja naprawcza odbiorników nie jest prowadzona.

oczywiście jak do niego piszę prosto i po ludzku to też nie potrafi odpisać po ludzku.
W zaparte twierdząc też, że ich formularz zgłoszeniowy/kontaktowy na ich stronie ma nieograniczoną liczbę znaków - a prawda jest taka, że nawet nie pozwoli napisać dłuższej, wyczerpującej wiadomości i JEST OGRANICZONY
 
D

Deleted member 121090

Guest
Po raz kolejny napiszę.
Nie korzystajcie z żadnych ich netowych form kontaktu.
Tylko pismo do sprzedawcy, z ządaniem usunięcia niezgodności towaru z umową, z powołaniem się na Ustawę i jej konkretne paragrafy.
I takiej też odpowiedzi oczekujcie. Pisemnej, konkretnej.
Tylko wtedy sie zastanowią co napisać.
 

sagik

New member
jednocześnie coś wspomina blabla o jakimś kontakcie raz jeszcze, zaznaczajac, że tv nie mają żadnej wady ;DDDDD


Zapis rozmowy na czacie też można zapisać i dołączyć do korespondencji.
to tak anyway.
Ale z nimi na czacie, to jak gadanie z Bootami.
napisałem jedynie, by zasięgnąć wiedzy, czy jest już jakaś oficjalna decyzja.
Ale póki co, chyba nie.
Ja żadnej informacji NIE-DO-STA-ŁEM.
Ani tel, ani mail, ani fb
 
Ostatnia edycja:

dj.doc

New member
Przypominam listę.

Lista :
kol. rafaa:
H6700 - 48 - h0wt3slf500480d ( wychodzi mi maj 2014 ), matryca Samsung
kol. marcopolo26:
H6400 - 48 - data zakupu październik 2014
kol. makr:
H6400 - 48
kol. lukasz177:
F6400 - 46 - po 9 miesiącach od daty zakupu, wg nr seryjnego data produkcji luty 2014
kol. pewal
F6400 - 46 - zakup-15.12.2013, pierwszy raz 04.2014, drugi 12.2014, trzeci 04.2015, daty wymiany matrycy.
kol. maroko:
F6320 - 46 - po 7 miesiącach od daty zakupu, wg nr. seryjnego data produkcji maj 2014
kol. Okocz
F6320 - 46 - po 12 miesiącach od daty zakupu
 
Ostatnia edycja:

pewal

New member
Przypominam listę:
Lista :
kol. rafaa:
H6700 - 48 - h0wt3slf500480d ( wychodzi mi maj 2014 ), matryca Samsung
kol. marcopolo26:
H6400 - 48 - data zakupu październik 2014
kol. lukasz177:
F6400 - 46 - po 9 miesiącach od daty zakupu, wg nr seryjnego data produkcji luty 2014
kol. makr:
H6400 - 48
kol. maroko:
F6320 - 46 - po 7 miesiącach od daty zakupu, wg nr. seryjnego data produkcji maj 2014
kol. Okocz
F6320 - 46 - po 12 miesiącach od daty zakupu
A ja??:wink::wink:
kol. pewal::
F6400-46 zakup-15.12.2013, pierwszy raz 04.2014, drugi 12.2014, trzeci 04.2015
 

pewal

New member
Po raz kolejny napiszę.
Nie korzystajcie z żadnych ich netowych form kontaktu.
Tylko pismo do sprzedawcy, z ządaniem usunięcia niezgodności towaru z umową, z powołaniem się na Ustawę i jej konkretne paragrafy.
I takiej też odpowiedzi oczekujcie. Pisemnej, konkretnej.
Tylko wtedy sie zastanowią co napisać.
Popieram i tak mam zamiar zrobić jak tylko znowu wyjdą plamy (chyba, że ktoś zna powód dla którego miałyby nie wyjść czwarty raz ;-)
PRECZ Z TV DZIAŁAJĄCYMI DWA I PÓŁ ROKU
 
Do góry