DWIE SPRAWY!!!
Wczoraj dostałem pismo:
[FONT=Times New Roman,serif]Szanowny Panie,[/FONT]
[FONT=Times New Roman,serif]Poniżej zamieszczam informację na temat stanowiska Samsunga w sprawie zgłaszanej reklamacji.[/FONT]
[FONT=Times New Roman,serif]W związku z poniższym w najbliższym czasie serwis ponowi swoją wizytę celem ponownej weryfikacji reklamowanego urządzenia pod kątem możliwości jego naprawy.[/FONT]
[FONT=Times New Roman,serif]„Witam,[/FONT]
[FONT=Times New Roman,serif]Szanowni Państwo,[/FONT]
[FONT=Times New Roman,serif]Informujemy, że zgłaszany temat pojawiających się nieznacznych zmian w zakresie jakości obrazu wynikających z osadzania się zanieczyszczeń w telewizorach Samsung jest nam znany i analizowany. Już w chwili pojawienia się pierwszych sygnałów od naszych klientów oraz partnerów biznesowych rozpoczęto szczegółowe badania dotyczące tego zjawiska, a także temat został przekazany do centrali firmy znajdującej się w Korei.[/FONT]
[FONT=Times New Roman,serif]Po analizie zagadnienia okazało się, że zjawisko to nie wynika z wady własnej urządzenia a jest efektem pyłu znajdującego się w otoczeniu w jakim pracuje nasz produkt.[/FONT]
[FONT=Times New Roman,serif]Ponieważ telewizor nie jest urządzeniem hermetycznym, w określonych warunkach zanieczyszczenia mogą kumulować się na jego elementach. Czas i charakter tego zjawiska jest zależny od środowiska w jakim jest użytkowany telewizor. [/FONT]
[FONT=Times New Roman,serif]Na dzień dzisiejszy w trosce o dobro swoich klientów firma Samsung Electronics Polska zdecydowała się rozpatrzyć każdą taką sprawę ponownie, jak również w uzasadnionych przypadkach przychylić się do wykonania naprawy warunkowej polegającej na usunięciu zmian, które powstały w ten sposób.[/FONT]
[FONT=Times New Roman,serif]Oczywiście należy mieć na uwadze, że tam gdzie sprzęt przepracował znaczną ilość godzin a środowisko jednoznacznie wpływa na jakość pracy urządzenia [/FONT]
[FONT=Times New Roman,serif](np. lokal gastronomiczny/ dym tytoniowy/ zakład produkcyjny itp.) decyzja odmowna zostanie podtrzymana a Autoryzowany Serwis firmy Samsung przedstawi odpowiednie pismo ze wskazaniem na charakter usterki oraz jego genezę.[/FONT]
[FONT=Times New Roman,serif]W przypadku niejasności bądź dalszych pytań serdecznie zapraszam do kontaktu.[/FONT]
[FONT=Times New Roman,serif]P.S. Poniższe zgłoszenia/reklamacje zostaną ponownie skierowane do Autoryzowanych Centrów Serwisowych Samsung celem powtórnej weryfikacji.”
[/FONT]Druga sprawa:
DZIŚ DO MNIE ZADZWONILI, ŻE WYMIENIĄ MI MATRYCĘ!!!
Niby zwycięstwo, ale jednak jakieś gorzkie...