Odpaliłem Nissan GT Academy i stwierdzam że
bez kierownicy ten trial jest niegrywalny, ponieważ ustawiono fizykę na "professional" (czyli nie dla dzieci i nie dla głupich jankesów piszących do Polyphony listy z prośbami o "zniszczenia"
). Nie da się włączyć fizyki "normal".
Oczywiste jest też że nie jest to żadne demo Gran Turismo 5. Sony Europe już to wyjasniło, iż jest to konkurs z cyklu Academy, tyle że tym razem nie trzeba mieć Gran Turosmo 5 Prologue żeby wystartować.
Na razie wykręciłem na padzie czas w trialu tuningowanym 1'45.347 co daje mi miejsce w okolicach 1100 miejsca na świecie. Oczywiscie z każdą godziną spadam w rankingu, bo inni uczestnicy poprawiają swoje czasy.
Znacznie trudniejszy jest przejazd Nissanem bez tuningu.
Wzgledem GT5 Prologue zauważyłem że audio nie jest w LPCM a jest w sześciokanałowym DTS. Pewnie wynika z bardzo małej objętości demka (220 mb). Doszły też opcje podbijania ostrości obrazu lub redukcji migotania obrazu (dla starych odbiorników bez HDMI).
Wracam na tor kręcić lepszy czas
[UPDATE]: skumałem, że czasy przejazdów "normal car" i "tuned car" się sumują i dopiero suma daje miejsce w rankingu Nissan GT Academy. Wykręciłem też czas "normal car" (mordęga!) 1'58.783. Sumując czasy przejazdów "normal" i "tuned" wyszło mi 3'44.130 co na kwadrans po 7pm dawało mi 714 miejsce w świecie. Nasz najlepszy rodak był wtedy na 4-tym miejscu!
Zastanawiają słabe miejsca Japończyków, ktorzy brylują w światowych rankingach Gran Turismo 5 Prologue.