Tak wielu z Was przywiązuje wagę do rozwałki, zapominając o tym, co w mojej opinii definiuje grę pretendującą do miana symulatora - model jazdy i brzmienie samochodów. To, IMO, najważniejsze czynniki i choć oddziaływanie samochodu na otoczenie i vice versa również winny być obecne, ich zaimplementowanie, przy pokpieniu ww. kwestii jest bezcelowe.
W FCTP (uuu, znów "offtop"
) występują: fantastyczny model jazdy, rasowe brzmienie i zniszczenia, ale jadąc prawidłowo, z tym trzecim elementem praktycznie nie miałem do czynienia (wiem jak jechać i jestem świadomy, że nie na demolce gry tego typu polegają :krol
. Tym samym, jest on moim zdaniem, najmniej istotny, ale to na nim koncentruje się wiele osób. Dlaczego? Mam kilka pomysłów
Faktycznie, dyskusja zatoczyła koło, bo o ile mnie pamięć nie myli, tozsama argumentacja już tutaj padła.
Wiecie, zależy mi na tym, by w GT5 kierownica, którą posiadam, a która została stworzona specjalnie z myślą o tej grze, dostarczała mi tak dokładnych informacji, jak czyniła to w FCTP. Nadto, chciałbym by widok z kokpitu w końcu odzwierciedlał to, co robię z kiewonicą. Skoro gra obsługuje całe 900 stopni, posiada własną kierownicę o takim zakresie, to dlaczego, do diabła, animacja pokazuje marny wycinek 2,5 obrotów? :hmm: Kierownica obraca się jak szalona, a na ekranie, niczym w slo' mo', leeeeewo, prawwwwo. Uh...