Muszę podzielić się pewnym doświadczeniem.
W innym wątku pisałem o problemach z CP (a właściwie infolinią, na której nie można nic załatwić). Problem dotyczył kanału Discovery Hd, który po darmowej promocji do 30.06.2009r. mi wyłączono, a nie było żadnej możliwości "dopiąć" go wcześniej do umowy, bo nie był w niej przewidziany.
Po -UWAGA- prawie czterech od początku lipca rozmowach z infolinią i zgłaszania tam próśb o aneks na kanał Discovery HD, gdzie zawsze mnie zapewniano, że wszystko będzie cacy, czekałem 3 miesiące i nic. Dokładnie 14 października 2009r. wnerwiony niemiłosiernie poszedłem do APS-a Polsatu i znajomy sprzedawca sporządził mi reklamację na piśmie (potwierdzona kopia dla mnie) z prośbą o niezwłoczny kontakt i rozwiązanie problemu zamawianego DiscoveryHD.
Już następnego dnia z rana dzwonili z infolinii CP, przepraszali i w ogóle pełne pokajanie się. Już za chwilę miałem kanał włączony. Następnego dnia dzwonili ponownie i Pani uprzejmie poinformowała mnie, że aneks właśnie został wysłany. Dodała miło, że zważywszy na duże zaniedbanie z ich strony (!) opłatę za kanał mam uiścić dopiero za kolejny okres rozliczeniowy (czyli wyszło mi 1,5 miesiąca DiscoveryHd za free).
Rada więc chyba jest jedna- nie gadać z infolinią, bo tam jest wszystko na "słowo", tylko walić do APS-u i wszystko zgłaszać na piśmie. Wtedy dostają ruchów. Pozdr.