Cyfrowy Polsat - nowości i spekulacje

yaneq

New member
Bez reklam
faktycznie liczyłem że w tvp hd, że będzie lepsza ramówka. no cóż, nie zmienia to faktu, że mój ulubiony serial dr house leci w hd. a to dużo zmienia i powoduje, że monoblock się opłacił :)
tvp hd nie przyciął się ani jednego razu. jestem utwierdzony w tym że polsat coś konci w nadawanym sygnale i nie powinni zmieniać oprogramowania dekodera tylko sposób nadawania sygnału czy coś w tym stylu.
 
Ostatnia edycja:

rafanox

New member
TVP 1, TVP2 i TVP HD zakodowali?

Panowie co jest grane?

Włączam wczoraj wieczorem TVP 1 i co widzę: ano pisze że nie ma tego kanału w abonamencie, pojawił się dodatkowo napis VideoG ( czyli Video guard).:evil: To samo tyczy się TVP 2 i TVP HD. Jak jest to u was, macie jakieś informację o przyczynie?

Czyżby to koniec oglądania Kanałów TVP z Astry na Polsacie Cyfrowym?
Znając podejście do mediów w naszym kraju wszystko jest możliwe.:???:

Pozdrawiam.
 

gorylla

New member
Bez reklam
Zgadza się, szmaciarze zakodowali. Monoblock o kant tyłka. Pocieszyłem się zaledwie tydzień.

Według moich ustaleń zakodowali TVP1, TVP2, TVPHD i TVPSport. Reszta (badziewie) chodzi.

A miało być tak pięknie.
Porażka.
 

gorylla

New member
Bez reklam
Muszę podzielić się pewnym doświadczeniem.

W innym wątku pisałem o problemach z CP (a właściwie infolinią, na której nie można nic załatwić). Problem dotyczył kanału Discovery Hd, który po darmowej promocji do 30.06.2009r. mi wyłączono, a nie było żadnej możliwości "dopiąć" go wcześniej do umowy, bo nie był w niej przewidziany.

Po -UWAGA- prawie czterech od początku lipca rozmowach z infolinią i zgłaszania tam próśb o aneks na kanał Discovery HD, gdzie zawsze mnie zapewniano, że wszystko będzie cacy, czekałem 3 miesiące i nic. Dokładnie 14 października 2009r. wnerwiony niemiłosiernie poszedłem do APS-a Polsatu i znajomy sprzedawca sporządził mi reklamację na piśmie (potwierdzona kopia dla mnie) z prośbą o niezwłoczny kontakt i rozwiązanie problemu zamawianego DiscoveryHD.

Już następnego dnia z rana dzwonili z infolinii CP, przepraszali i w ogóle pełne pokajanie się. Już za chwilę miałem kanał włączony. Następnego dnia dzwonili ponownie i Pani uprzejmie poinformowała mnie, że aneks właśnie został wysłany. Dodała miło, że zważywszy na duże zaniedbanie z ich strony (!) opłatę za kanał mam uiścić dopiero za kolejny okres rozliczeniowy (czyli wyszło mi 1,5 miesiąca DiscoveryHd za free).

Rada więc chyba jest jedna- nie gadać z infolinią, bo tam jest wszystko na "słowo", tylko walić do APS-u i wszystko zgłaszać na piśmie. Wtedy dostają ruchów. Pozdr.
 

yaneq

New member
Bez reklam
to przycinanie przy okazji mogłeś zareklamować... hmmm. no papier jest najlepszy na wszystko, ale w tym przypadku mnie aż zaskoczyłeś ich podejściem do klienta. dla mnie to szok!
 

yaneq

New member
Bez reklam
ja po wczorajszym meczu real:milan piszę skargę. pier... ale dłużej tak nie można. przycinał mi się obraz podczas tego meczu chyba z 6 razy!!! tak się nie da normalnie oglądać. inne kanały HD z astry nie mają takiej przypadłości. więc to nie wina dekodera, tylko sposobu nadawania obrazu HD przez polsat.

napiszcie czy inne kanały HD polsatu mają tą samą przypadłość? tną się? kurcze obraz jest piękny a tak się tnie, tak nie może być!
 

kiloan

New member
yaneq napisał:
ja po wczorajszym meczu real:milan piszę skargę. pier... ale dłużej tak nie można. przycinał mi się obraz podczas tego meczu chyba z 6 razy!!! tak się nie da normalnie oglądać. inne kanały HD z astry nie mają takiej przypadłości. więc to nie wina dekodera, tylko sposobu nadawania obrazu HD przez polsat.

napiszcie czy inne kanały HD polsatu mają tą samą przypadłość? tną się? kurcze obraz jest piękny a tak się tnie, tak nie może być!
Mam ten sam dekoder. U mnie przycina tylko ma Polsat HD i Polsat Sport HD. Na pozostałych (Eurosport HD i Discovery HD) jest OK, więc tez uważam, że to wina nadawania przez CP a nie dekodera.
Też mam już tego dosyć i ich kłamstwa o jakimś nowym sofcie dla Samsunga:(
 

gorylla

New member
Bez reklam
Przykro to powiedzieć, ale mi Samsung tnie się także na Eurosporcie HD i
Discovery HD. Nie tnie się jedynie na HBO HD i TVP HD (tzn. w tym przypadku powinienien napisać w czasie przeszłym "nie ciął", bo przecież zakodowali).

Ale UWAGA PANOWIE- jesteśmy w czarnej d... Wczoraj zadzwoniono do mnie z infolinii i zapytano, jakie kanały HD mnie interesują, na co oświadczyłem, że mam wszystkie, jakie chcę. Przy okazji nawrzucałem babie o tym cięciu. Jedyne czego się dowiedziałem to to, że Polsat rozwiązał umowę na dostawę sprzętu z Samsungiem i dlatego raczej nie ma co liczyć na wsparcie ze strony producenta sprzętu. Ale o problemie cięcia kanałów HD na Samsungu twierdziła, że wiedzą.

W sumie z rozmowy wynikało, że wiedzą, ale mają to głeboko w d.

Myślę, że najlepszym rozwiązaniem jest pisać skargi na Polsat do UOKiK, bo ktoś nas tu robi w ch. Może UOKiK przyjrzy się skargom konsumentów, którzy płacą za wadliwą usługę.
 

yaneq

New member
Bez reklam
aj miarka się przebrała. piszę skargę, postraszę urzędem... zawsze to kropla w morzu. ale kropla w końcu skałę drąży... więc trzeba być dobrej myśli. ewentualnie za 2 lata F1 niech przejdzie pod cyfrę+ lub coś w tym stylu...
 

leotdi

New member
gorylla napisał:
Przykro to powiedzieć, ale mi Samsung tnie się także na Eurosporcie HD i
Discovery HD. Nie tnie się jedynie na HBO HD i TVP HD (tzn. w tym przypadku powinienien napisać w czasie przeszłym "nie ciął", bo przecież zakodowali).

Ale UWAGA PANOWIE- jesteśmy w czarnej d... Wczoraj zadzwoniono do mnie z infolinii i zapytano, jakie kanały HD mnie interesują, na co oświadczyłem, że mam wszystkie, jakie chcę. Przy okazji nawrzucałem babie o tym cięciu. Jedyne czego się dowiedziałem to to, że Polsat rozwiązał umowę na dostawę sprzętu z Samsungiem i dlatego raczej nie ma co liczyć na wsparcie ze strony producenta sprzętu. Ale o problemie cięcia kanałów HD na Samsungu twierdziła, że wiedzą.

W sumie z rozmowy wynikało, że wiedzą, ale mają to głeboko w d.

Myślę, że najlepszym rozwiązaniem jest pisać skargi na Polsat do UOKiK, bo ktoś nas tu robi w ch. Może UOKiK przyjrzy się skargom konsumentów, którzy płacą za wadliwą usługę.

to nic nie da,

najlepszy sposób to "olać" ten ich wspaniały wynalazek. Sam się zrobiłem, bo wypowiadam umowę dopiero teraz, czyli 1,5 m-ca przed jej końcem, więc dodatkowo jeszcze 2-mce muszę płacić im haracz (wypowiedzenie 3-miesięczne). Ale to tylko moja, wynikająca z lenistwa wina :( Nie wspominam o odesłaniu im tego cudownego sprzętu na własny koszt do Centrali w W-wie. Plus strata bezzwrotnych 199,- zł za użytkowanie tunera. Aha, dodatkowo postraszyli mnie windykacją na zadane pytanie, a co się stanie kiedy przestanę po prostu płacić po upłynięciu nominalnego okresu umowy ?
 

gorylla

New member
Bez reklam
Panowie- nie wiem o co chodzi, ale wczoraj oglądałem dużo PSHD, PHD i DiscoveryHD i obraz nie przyciął się -UWAGA- ani razu! Na forum satkuriera gruchnęła wieść, że Polsat ma "na dniach" wysyłać nowe oprogramowanie do Sama 370G. Może już wysłali, bo na razie zero zwiech, chociaż nic nie zauważyłem.:confused:
 

kiloan

New member
gorylla napisał:
Panowie- nie wiem o co chodzi, ale wczoraj oglądałem dużo PSHD, PHD i DiscoveryHD i obraz nie przyciął się -UWAGA- ani razu! Na forum satkuriera gruchnęła wieść, że Polsat ma "na dniach" wysyłać nowe oprogramowanie do Sama 370G. Może już wysłali, bo na razie zero zwiech, chociaż nic nie zauważyłem.:confused:
To tylko pozazdrościć. Oglądałem dziś treningi F1 na PSHD i obraz zawieszał się 4 razy w ciągu 1 godz.:(
Sprawdzałem przed chwilą u siebie wersję oprogramowania i jest bez zmian.
 

gorylla

New member
Bez reklam
Obejrzałem prawie całe treningi wczorajsze, trening dzisiejszy i całą sesję kwalifikacyjną i nie zawiesił się ANI RAZU!

Oglądałem też trochę polsatHD (około godziny) i również ok.
 

Xyhu

New member
Ja od kilku dni również posiadam Cyfrowy Polsat HD. Wziąłem dekoder Echostar DSB 7200 HD. Zero problemów z zacinaniem się programów HD. Chciałem dekoder z funkcją nagrywania ale za dużo sobie za niego każą płacić - 15zł dodatkowo co miesiąc. Świetna jakość EuroSport HD - aż chce się oglądać. :p
 

yaneq

New member
Bez reklam
u mnie bez zmian. obraz przycina się wtedy gdy ma ochotę. wk mnie to już bez miary. mam nadzieje, że F1 ostatni rok a potem cyfra lub coś. ja już z tymi amatorami nie daję rady!
 

gorylla

New member
Bez reklam
Po kolejnym dniu testów ponawiam zachwyt- zero cięć. Wczoraj cały wyścig F1 na PSHD- ok. Później cały mecz Skra-Zaksa PSHD- bez zarzutu.

Jak kiedyś się ciął to zaczynało się to tak, jakby sygnał na chwilę miał jakiś błąd- wyskoczyły jakieś zielone kwadraciki itp. i cięcie gotowe. Teraz też zdarza się czasami taki zonk sygnału, ale dekoder przełyka to bez problemu i nie dostaje zwiechy.
 
Do góry