Blu-ray BD-E6100 i aplikacje internetowe

zsoi3

New member
Bez reklam
Otrzymałem odpowiedź z pomocy IPLI:

"W dniu dzisiejszym została opublikowana nowa wersja ipla (16.01.2013) na urządzenia Blu-Ray z 2012r. Proszę po pobraniu wersji sprawdzić działanie aplikacji."

Niestety - nowej wersji w Samsung Apps brak...
 

tommyboy

New member
Niestety - nowej wersji w Samsung Apps brak...

@zsoi3 - sprawdź najpierw czy IPLA chodzi u Ciebie prawidłowo. U mnie też nie ma nowej wersji, nie zmieniła się nawet data publikacji / poprawek, ale obejrzałem właśnie po raz pierwszy w IPLA godzinny materiał od dechy do dechy i nie było po drodze żadnych problemów z siecią i zerwanych połączeń.
 

tommyboy

New member
Panowie, wszystko wskazuje na to, że IPLA w końcu działa! :)
Wersja, którą mamy (mimo, że nadal pokazuje 7.012) to wersja zawierająca poprawkę eliminująca błąd.

Po wejściu do IPLI na poziomie głównego menu aplikacji wciśnijcie 5 x klawisz INFO na pilocie i wyświetlą Wam się informacje o aplikacji, w tym data aktualizacji czyli 16.01.2013.

Cel został osiągnięty! :)
 

zsoi3

New member
Bez reklam
Potwierdzam - działa ok. A więc jednak da się zbiorowo zmieniać świat :)

To co - za jakiś czas spotykamy się na FB Iplexu? Ale dajmy im trochę czasu :)

Wysyłane z mojego MZ601 za pomocą Tapatalk 2
 

zsoi3

New member
Bez reklam
Z dzisiaj:

W sprawie IPLEX - napisał mi Samsung takie słowa:

"Z informacji jakie uzyskaliśmy z serwisu wynika, że po restarcie SMART TV i aplikacji powinna ona działać prawidłowo, przy założeniu, że korzysta Pan z najnowszej wersji aplikacji. Jeśli tak nie jest, to możliwe, że rozwiązanie może Pan uzyskać jedynie po kontakcie z autoryzowanym punktem serwisowym."

W sprawie POLSKASTACJA.PL - po kilku wymienionych wiadomościach na FB:

"Podobno działa. Sprawdzałem u siebie i ja bez problemu zainstalowałem, na tym samamy modelu, który Pan ma."

Bez komentarza... :blagam:
 
Ostatnia edycja:

fio

Member
@zsoi3
Do Samsunga chyba nie ma sensu już się odzywać, ale może już czas zapytać Iplex: czy coś robią, czy olali sprawę, skoro nikt się nie upomina (?)
 

zsoi3

New member
Bez reklam
@zsoi3
Do Samsunga chyba nie ma sensu już się odzywać, ale może już czas zapytać Iplex: czy coś robią, czy olali sprawę, skoro nikt się nie upomina (?)

@fio - ależ pytamy na FB Iplexu; zobacz najnowsze zapytanie :) ale wygląda na to, że strzelili focha...
 

zsoi3

New member
Bez reklam
Pytanie:

Kto ma, a kto nie ma tym odtwarzaczu w Samsung Apps programu POLSKASTSCJA.PL?

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
 

tommyboy

New member
Nie ma Polskiej Stacji - była już o tym mowa, cytowałem tu z resztą "eksperta" z profilu FB Polskiej Stacji, który chyba jako jedyny na świecie ma tę aplikację w swoim odtwarzaczu...
 

zsoi3

New member
Bez reklam
jaki macie system version w swoim urządzeniu (IPLA -> ekran główny -> 5 razy wciśnięty klawisz info na pilocie)?
 

zsoi3

New member
Bez reklam
@fio - dzięki.

Prawdopodobnie już wiem o co chodzi.

Koresponduję z polskastacja.pl na FB (człowiek miły i zaangażował się w temat).

Otóż on ma identyczny odtwarzacz co nasz, z polskiej dystrybucji, na "polskim' IP... a jednak są różne wersje odtwarzacza; on ma inny ten system version, co nasz (starszy). I on ma inny zestaw aplikacji w Samsung Apps, niż my mamy - ma m.in. właśnie polskastacja.pl i jakąś tam aplikację dla dzieci, której my nie mamy.

Prawdopodobnie Samsung w dystrybucji rozróżnia po tym sprzęt i serwuje inne zestawy aplikacji. Może są też jakieś różne mikrokompatybilności... :shock:
 

zsoi3

New member
Bez reklam
@zsoi3
Skąd to wiesz? Zapewne mamy słabszy... ;)

nie :)

starszy to ten (bd-e6100):

http://www.polskastacja.pl/screen/jest_aplikacja_polskastacja_bde6100.JPG

ma go człowiek, z którym koresponduję na polskastacja.pl i który ma więcej aplikacji, niż my.

a my mamy ten (bd-e6100a):

http://dl.dropbox.com/u/11874640/bd-e6100_status.jpg

sprawdź u siebie - należy wcisnąć po kolei kombinację klawiszy: >> (klawisz przewijania do przodu) potem cyferki: 2, 8, 9, 1

Samsung już wie o różnicach - pytanie co z tą wiedzą teraz zrobi :)
 

fio

Member
@zsoi3
Jeżeli dobrze rozumiem to są dwie wersje z różnymi chipsetami. Ten starszy zapewne został rozdysponowany producentom aplikacji po jego premierze. Teraz aplikacje wychodzą w zgodności do modelu BD-E6100 ponieważ nawet Samsung nie miał świadomości, że jest coś takiego jak BD-E6100A?
Skąd Samsung wie o różnicach? Jeżeli od Ciebie to domyślasz się, że mogą Cię zapytać skąd masz model BD-E6100A skoro oni mają tylko BD-E6100 (tak już było chyba z firmware 1054). :)
 

zsoi3

New member
Bez reklam
Reasumując -

Wspólnymi siłami zaangażowaliśmy się w ulepszenie Smart TV o aplikacje, które finalnie zaczęły działać tak jak powinny; często idąc prąd i udowadniając autorom aplikacji oraz Samsungowi, iż problemy występują. Przy okazji znosząc żenujące teksty pokroju "idź sobie do serwisu, bo nasz produkt jest genialny i pozbawiony problemów", etc...

Nie mam już siły dalej kopać się z koniem - wszystkich zainteresowanych powiadomiłem merytorycznie o problemach, odpisywałem na pytania, dawałem zrzuty ekranu, etc... To co mogę jeszcze ew. zrobić, to współpracować z polskastacja.pl, jeśli będą mieć jakieś dodatkowe pytania, ale wydaje się, iż wszystko zostało już powiedziane i teraz ruch należy do Samsunga. Iplex - jak widzę - zaczął chować głowę w piasek i nie spodziewam się (szybkiej) reakcji z ich strony.

Co do Samsunga i SmartTV - zawiodłem się, ale jakie to ma dla nich znaczenie.

Zachęcam przyszłych użytkowników do pisania w kwestii ew. problemów na FB oraz na emaile pomocy.

Ze swej strony - dziękuję za wspólne działania :)

Pozdrawiam.
 

tommyboy

New member
cóż... muszę przyznać rację. Pierwszy raz co prawda zawiodłem się na samsungu (korzystam z kilku urządzeń), ale to o jeden raz za dużo. Ten odtwarzacz to kawał drewna, z którego trudno coś wykrzesać. Prawdopodobnie wyższe modele, a zwłaszcza TV mają lepsze wsparcie, a przede wszystkim są szybsze, bo ten działa jak Atari sprzed 20 lat.

Iplex nie odpowiedział mi na ostatniego maila z pytaniem o postęp prac. Ale będę im się przypominał.

Reszta jakoś funkcjonuje - od ostatniej poprawki IPLI nie robię już żadnych resetów, restartów, reinstalacji i działa w miarę stabilnie. Powiedzmy, że jestem w miarę zadowolony.

Kanałów muzycznych Polskiej Stacji można chyba słuchać przez vTuner, poza tym nie jest to dla mnie priorytet, więc brak tej aplikacji przeżyję.
 

fomicz

Member
DB-E5500: problemy zauważyłem głównie na vod.onet.pl. Właśnie oglądam film na najniższej rozdzielczości i już miałem kilka zawieszeń. Pozostałe serwisu wydają się być ok.
 
Do góry