Blu-ray BD-E6100 i aplikacje internetowe

darmach1961

New member
No tak zawsze można wyszukać jakieś rozwiązanie. Ja na Asusie HDP-R3 oglądam Iple bez żadnych problemów. W dodatku koledzy ze wschodu zadbali o soft dzięki któremu w Ipli nie pojawiają się reklamy. Tylko dlaczego zawsze w tym kraju trzeba kombinować i nie da się tak po prostu normalnie?
 

zsoi3

New member
Bez reklam
Jak pisałem wcześniej - ta sytuacja z tym całym Smart TV jest żenująca.

Wysyłane z mojego MZ601 za pomocą Tapatalk 2
 

zsoi3

New member
Bez reklam
Panowie - @fio i ja pisaliśmy już na FB; zgłaszajcie proszę problem. Także na "pomoc@iplex.pl". Póki maja wole - może, wzorem onet.vod, szybko wyeliminują problem.

Jak to szybko zrobią - będziemy mieć dodatkowe działa na iplę, jak ipla coś wcześniej zrobi - damy to jako przykład tym z iplexu. No bo co nam pozostało w tej sytuacji...?

:niewiem:
 

zsoi3

New member
Bez reklam
Panowie - jest nadzieja :) Onet VOD,a raczej Codepill znowu plusuje!

Otóż napisałem do programistów z Codepill prosząc - prosto z mostu, wyjaśniając co i jak - aby mi napisali co było powodem problemów z Onet VOD i jak temu zaradzić. I miły człowiek odpisał mi :) Oto interesująca nas treść:

"Samsungowy dział QA od niedawna (stąd problem dotyczy w większości nowych aplikacji) upiera się, by wykrywać rozłączenie sieci bardzo szybko, co wymaga użycia ich specjalnego kodu (How to detect disconnected network? — Samsung Smart TV Apps Developer Forum).

Wszyscy implementują to rozwiązanie po czym okazuje się, że u części osób (na przykład u Pana) pojawiają się często false positivie dla tej detekcji. Rozwiązanie polega na inteligentnym zmniejszeniu czułości wykrywania i nie przerywaniu przy okazjonalnych pojedynczych zgłoszeniach disconnecta. Większość osób (w tym najczęściej sieci firmowych) nie ma tego problemu z false positives [...]

Tak więc rzeczywistym źródłem problemów jest Samsung i trzeba poprawić opisywaną przez niego detekcję."


I teraz potrzebuję Waszej rady - jak tym z ipli i iplexu skutecznie to przekazać.?

Naprawdę - jestem pod pozytywnym wrażeniem postawy ludzi z Codepill

Pozdrowienia,
 
Ostatnia edycja:

tommyboy

New member
I teraz potrzebuję Waszej rady - jak tym z ipli i iplexu skutecznie to przekazać.?

chyba najlepiej wprost :) ewentualnie nie zdradzając źródła (choć publikując to w tym miejscu i tak je zdradzamy :) ), ale przekazać im tę korespondencję może z adnotacją typu "spróbujcie iść w tym kierunku - sprawdzone i działa".

Proponuję wysłać to i do Ipex'u i Samsunga, żeby jedni i drudzy wiedzieli o co chodzi.
 

fio

Member
Jestem pod ogromnym wrażeniem ludzi z Codepill. To jest w końcu ich know-how... Mamy szczęście.

Ja również radziłbym napisać wprost do Ipli, Iplexu. Można spróbować też do Samsunga, ale raczej nie będziemy mieli siły przebicia i nie pójdzie to dalej niż do dyletantów z tzw. działu wsparcia.
Można jednak spróbować zasugerować aby Ipla i Iplex, jeżeli już uda im się rozwiązać ten problem zgłosiły to do Samsunga. Oni mają zapewne inne kanały komunikacji.

@zsoi3 możesz też odpowiadając i dziękując za tą informację, poprosić, aby Codepill zgłosił to do Samsunga. Lepiej by to zostało załatwione globalnie, bo może się okazać, że każda nowa aplikacja będzie posiadała ten błąd.
Daj znać proszę, co zdecydowałeś zrobić i ewentualnie jakie odpowiedzi otrzymałeś.
 

zsoi3

New member
Bez reklam
Przemyślę to i dam znać :)

Zastanawiałem się skąd te restrykcje Samsunga. Tak myślę, iż prawdopodobnie Sasmung chce wymusić na dostawcach sprawny (szybki) dostęp do serwerów zawierających filmy. Pewne opóźnienia tolerują (od pół sekundy do 2 sekund - jak wynika z w.w. kodu), ale większe już nie. Być może tutaj jest opór ze strony Ipli, bowiem będąc serwisem popularnym nie za specjalnie mogą się zmieścić w tych restrykcjach narzuconych przez Samsung...

Ale to luźne dywagacje :)
 

tommyboy

New member
zsoi 3 - jak wyślesz i dostaniesz jakąś odpowiedź, to daj znać.

Zapomniałem wkleić odpowiedź od IPLI, po tym jak odpisałem im, że restart za pomocą wtyczki nie działa :) :

"problem dotyczący zrywania połączenia jest nam znany i został rozwiązany w nowej wersji aplikacji, która czeka na publikację.
Jeżeli zostanie opublikowana nowa wersja ipla na urządzenia Blu-Ray pozwolimy sobie o tym fakcie poinformować Pana mailowo"
 
Ostatnia edycja:

zsoi3

New member
Bez reklam
Standardowa odpowiedz - a przecież tydzień temu "były zmiany na serwerze* a nie zmiana aplikacji; a później że "prace nad aplikacją trwają"... :)

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
 

zsoi3

New member
Bez reklam
@fio - na informacje, które wysłałem emailem do ipli i iplexu nie mam do tej pory żadnej informacji.

natomiast na profilu FB ipli i iplexu są te odpowiedzi, które tam widzisz; dodatkowo Samsung na FB w komunikatorze podziękował mi za wiadomość z informacją, że przekażą to do odpowiedniego działu.
 

zaneta88

New member
Wlasnie zrobilam aktualizacje fw do wersji 1057 i... to byl blad. Do tej pory mialam 1053 i jakos sie to kulalo. Nie mialam powodow do narzekan. Dzisiaj jednak probujac doinstalowac kilka widgetow moj blu-ray przestal reagowac. Cos mnie tknelo, ze moze jest nowa wersja firmware-u. Poczatkowo pojawila sie informacja, ze nie ma oprogramowania do zainstalowania. Po kilku chwilach wyskoczyl komunikat, ze jednak jest i czy ma zainstalowac. Po chwili moglam juz spokojnie doinstalowac widgety, ale wlaczajac dziecku "Strazaka Sama" z pendrive-a okazalo sie, ze tnie niemilosiernie. Do tej pory wszystko odtwarzalo bezproblemowo, a tu taki zonk. Jesli jeszcze ktos nie robil aktualizacji to moze warto sie wstrzymac.
 

tommyboy

New member
Wlasnie zrobilam aktualizacje fw do wersji 1057 i... to byl blad. Do tej pory mialam 1053 i jakos sie to kulalo.

A ja myślałem, że to zbieg okoliczności... ale jednak nowy fw chyba sporo namieszał, bo odkąd go mam z BD dzieją się przedziwne rzeczy.

Przed chwilą znowu musiałem zrobić permanentny reset, bo zaczął się wieszać podczas odtwarzania vod.tvp.pl, przestał reagować na pilota. Po kilku wyciągnięciach wtyczki z gniazdka (bez skutku) zrobiłem twardy reset, potem 3 resety smart huba (bo poprzednie 2 nie pomogły) i dopiero zaczęło się to kulać.

Mam coraz większą ochotę pier***ć tym urządzeniem o ścianę. Trzeba chyba będzie cofnąć się do laptopa podłączanego do TV, bo z tym dziadostwem więcej czasu traci się na walkę z materią niż oglądanie...
 

zsoi3

New member
Bez reklam
IPLEX mi odpisał na email, iż dziękują i pracują nad usunięciem usterki oraz, ze czekają na akceptację Samsunga. I że dadzą znać jak wszystko będzie ok

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
 
Do góry