Blu-ray BD-E6100 i aplikacje internetowe

zsoi3

New member
Bez reklam
U mnie 351,38 MB / 869,53 MB. Aplikacje preinstalowane + 9 ściągniętych.
Dzisiaj mi się chyba zaktualizował ponownie SmartHub do 4.5401-5.0

to też dużo.

ale doszedłem już do ładu z tym - robiłem reset kilka razy; na różne sposoby (są trzy resety w bd-e6100 - w systemie, w smart tv oraz przytrzymując klawisz stop :) ). no i w końcu zwolniła mi się ta pamięć (po aktualizacji smart tv mam zajęte około 200MB). dziwne.

natomiast - proszę; przetestujcie jeszcze w wolnej chwili Ninatekę - mi cały czas buforuje podczas odtwarzania (np. testuję filmy w dziale Dokumenty). mimo aktualizacji aplikacji - dalej to samo. łącze mam bez zarzutu - tak więc to nie jego wina.

natomiast wszystkie VOD'y, o których pisaliśmy wcześniej w końcu działają jak należy :)
 

zsoi3

New member
Bez reklam
Aktualizacja: napisałem do Ninateka; zarówno do programistów jak i biura. Biuro mi odpisało, że przekażą moje uwagi co do problemu gdzie trzeba.

I po paru dniach jak ręką odjął - ze 100% niedziałających (buforujących nieustannie) nagrań wideo, wszystko zaczęło działać.

A Ninateka to ciekawe i wartościowe źródło; polecam :)

--------

Teraz w końcu ten odtwarzacz pracuje mniej więcej jak należy. W SmartTV są wprawdzie jeszcze aplikacje buble (w tym Sport.pl...); ale mieritum - czyli VOD i radia - działają bez zarzutu.

Pisałem jeszcze do PolskaStacja (pamiętacie: na pierwszej wersji naszego odtwarzacza ta aplikacja występuję; na nowszych - naszych - jej nie ma), ale człowiek z FB odpisał mi, że chyba Samsung nic z tym nie zrobi.
 
Ostatnia edycja:

gordonn

Member
Witam. Czy warto kupić jeszcze ten odtwarzacz? Zależy mi głównie na smart tv a szczególnie na YouTube. Czy ładnie chodzi i nie zawiesza się. Inne aplikacje typu Ipla i ten badziewie Iplex nie są mi aż tak potrzebne.
Kwestia druga to odtwarzanie z pendrive. Czy wszystko idzie ładnie i pięknie z napisami tak jak w opisie urządzenia?
I jeszcze jedno. O co chodzi z tym 3D w tym playerze. Czy obraz jest konwertowany ze zwykłego formatu na 3D i dzięki temu na zwykłym TV LCD będzie efekt 3D?
 

etomk

New member
witam. podpinał ktoś dysk zewnętrzny do tego blue raya z zasilaniem po usb?
chcę kupic jakiś tani wd 320 gb zamiast pendriva.
 

fio

Member
Wszystkie dyski 2.5 działały bez problemu: seagate, wd, toshiba. System plików fat32 lub ntfs. Nie słyszałem o żadnych problemach w obsłudze dysków.
 

tommyboy

New member
Panowie, potrzebuję weryfikacji problemu:

po ostatniej aktualizacji TVN PLAYER do wersji 2.222 (z dn. 2013.07.15) aplikacja przy jakości HD co kilka minut wyświetla komunikat "Brak połączenia z siecią", który po paru sekundach znika i pojawia się komunikat "ładowanie..." (w prawym górnym rogu ekranu). Tymczasem wybrany program, mimo komunikatów, jest odtwarzany płynnie. Po pierwszym komunikacie pojawiają się również problemy ze sterowaniem aplikacją - pasek postępu programu zacina się w jednym miejscu, nie można zmienić jakości programu i opuścić aplikacji przyciskiem RETURN.

Korzystam z łącza 10 Mbps w Vectrze.

Jak u Was?
 

zaneta88

New member
Czy ktos moze potwierdzic czy oryginalny firmware zawieral cinavie? Ostatni upgrade robilam dosc dawno (conajmniej pol roku temu albo dawniej) i jest to wersja 001057 i tu problem z cinavia wystepuje, mimo ze to nie jest najnowszy firmware. Nie wiem jak bylo w oryginalnym oprogramowaniu, bo nigdy nie testowalam (blondynka ;)) . Czy jest mozliwosc downgrade-u czy juz po ptakach? Pomocy!!!
 

fio

Member
Na pewno cinavia jest w oprogramowaniu od września 2012. Wtedy kupiłem odtwarzacz, który zaktualizował się po podłączeniu do najnowszego fw. Nie pamiętam już jaki to był numerek, ale cinavia w nim była.

Wydaje mi się, że niestety wszystkie modele 2012 miały ograniczenia "od nowości". Nie próbowałem downgrade'u bo ostatnio mam szczęście i nie trafiam na to ograniczenie.
 

tommyboy

New member
Po roku zabawy z tym odtwarzaczem chętnie go oddam w dobre ręce. Napęd używany sporadycznie, sprzęt służył głównie do aplikacji SMART.

Stan odtwarzacza - IDEALNY.
Gdyby ktoś był zainteresowany to proszę o kontakt na prv.
 

basto

New member
Panowie, potrzebuję weryfikacji problemu:

po ostatniej aktualizacji TVN PLAYER do wersji 2.222 (z dn. 2013.07.15) aplikacja przy jakości HD co kilka minut wyświetla komunikat "Brak połączenia z siecią", który po paru sekundach znika i pojawia się komunikat "ładowanie..." (w prawym górnym rogu ekranu). Tymczasem wybrany program, mimo komunikatów, jest odtwarzany płynnie. Po pierwszym komunikacie pojawiają się również problemy ze sterowaniem aplikacją - pasek postępu programu zacina się w jednym miejscu, nie można zmienić jakości programu i opuścić aplikacji przyciskiem RETURN.

Korzystam z łącza 10 Mbps w Vectrze.

Jak u Was?

Witam ja mam BD E-5500 i mam identyczny problem z TVN PLAYER, po aktualizacji nie można obejrzeć niczego bo po około 5 minutach wyskakuje komunikat "Brak połączenia z siecią" po czym na ekranie pojawia się główne menu TVN PLAYER ale dźwięk leci nadal z odtwarzanego programu.
 
Do góry