Przede wszystkim, żeby wypowiedzieć umowę przed jej terminowym upływem z uwzglednieniem zmian programowych muszą być spełnione 2 warunki:
- lista programów musi być załącznikiem do umowy
- brak możliwości dokonywania zmian programowych w ofercie dostawcy usług ( ja z tego co pamiętam mam zapis o możliwości zmiany oferty)
Poza tym peek wszyscy co nadaja na ciebie maja jak najbardziej racje - gadanie o tym co ci powiedzieli na infolinii wraz z powoływaniem sie na inne osoby które maja podobne żródło informacji do twojego powoduje ciągłą dezinformację. Mówisz, że na infolinii na pewno nie kłamią bo nie mają w tym interesu - bzdura! Kłamcy by nie zatrudnili. Może być nawet tak, że zostały zerwane rozmowy z Polsatem lub znaleźli poważną wadę dekoderów HD, której nie mogą usunąć - ale Aster będzie robił wszystko, żeby ta informacja nie dostała się do wiadomości publicznej. Zwodzić należy każdego klienta bo wtedy dłużej będzie czekac na ewentualne wzbogacenie oferty i wstrzyma się z przejsciem do konkurencji - typowy chwyt marketingowy.
Po prostu przestańcie pisać, że coś wiecie bo nie wiecie nic. Czekajmy na oficjalne informacje - przypuszczeń już jest tak wiele, że chyba najwyszy czas je zakończyć.