Agito.pl

ArtS007

New member
Bez reklam
W większości przypadków reklamacje bywają drogą przez mękę. Proszę jednak nie używać zwrotów nieparlamentarnych.

ArtS :)
 

AiBench

New member
Jaki sens miał ten cytat?

Witam.
Przeczytanie tematu uchroniło mnie przed podjęciem
decyzji o zakupie telewizora w trybie który uniemożliwia
sprawdzenie jego działania przed zapłaceniem.
Podzielę się jednak swoim doświadczeniem z reklamacją
tego typu sprzętu w sytuacji gdy nie ma uszkodzeń
mechanicznych.
Trzeba domagać się od gwaranta odebrania sprzętu z
jednoczesnym potwierdzeniem odbioru sprzętu bez
uszkodzeń mechanicznych.
Jeśli nie zmieniło się prawo od czasu kiedy zgłaszałem
reklamację to gwarant jest zobowiązany do pokrycia
kosztów transportu i zapewnienia należytego odbioru.
(należytego czytaj jako bezpiecznego pod względem
prawnym dla osoby reklamującej usterkę)

Inną sprawą wartą rozpatrzenia jest domaganie się
zmiany przepisów prawa na bardziej jednoznaczne,
czytelniejsze i wykluczające tego typu sytuacje.
Zmiana prawa powinna jednoznacznie nałożyć obowiązek
na gwaranta stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego
w momencie odbioru reklamowanego sprzętu
od nabywcy i wręczenia dokumentu potwierdzającego
odbiór bez uszkodzeń mechanicznych lub przejęcia na gwaranta także odpowiedzialności za uszkodzenia
mechaniczne jeśli takiego odbioru nie zapewnia.

Widziałem w internecie już bardzo wiele opisów
sytuacji gdy ktoś podejrzewał serwis gwarancyjny
o rozmyślne uszkodzenie mechaniczne.
(oddał nieuszkodzone ale niesprawne i nastąpiło odrzucenie reklamacji z powodu uszkodzenia
mechanicznego)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

adamo_

New member
Bez reklam
JA kupiłem sporo rzeczy przez internet dla siebie i polecilem dla znajomych ,jak do tej pory nie bylo problemu ze sprzetem , oczywiście jednak moze sie trafić model uszkodzony to fakt...i trzeba reklamować a to juz problem zawsze.

Zasadnicza sprawa to potwierdzenie przy wysylce ze tv jest wolny od innych wad niz ta stwierdzona z jakiej sie wysyla.
 

Camis

New member
Witam, ja nie mam zadnych zastrzezen do agito. Kupowalem juz tam wiele sprzetu, od 2004roku kupilem tam towaru za ponad 8000zl.

Wczoraj zamowilem LCD, wczoraj wyslali :shock: I dzis juz do mnie jedzie.


pozdrawiam
 

darcun

New member
Bez reklam
Witam!
Ja również nie mam zastrzeżen do sklepu Agito.Zamówiłem 42PV80 w środę o godz.15,20 a w czwartek po godz.16-ej kurier UPS był u mnie w domu z telewizorem.Telewizor był dobrze zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami.Bardzo ważną sprawą w transporcie jest stosunek kuriera do powierzonego mu towaru. W moim przypadku kurier dostarczył mi telewizor jako ostatniemu odbiorcy.Duża skrzynia ładunkowa samochodu ciężarowego była opróżniona z towaru,pozostały jedynie palety po pralkach, lodówkach i.t.p towarach.Kierowca-kurier wykazał właściwą troskę o powierzony mu towar.Obstawił paletami mój tv aby się nie przemieszczał na skrzyni ładunkowej. I moim zdaniem tu również jest klucz do sucesu sklepów inernetowych. Kurier okazał się bardzo odpowiedzialnym pracownikiem firmy kurierskiej UPS/bardzo miły starszy Pan/.
Przed podjęciem decyzji o zakupie tv przeglądałem opinie klientów o pracy innych sklepów internetowych.No i niestety duży odsetek wpisujących się klientów wydawało opinie dość krytyczne.Wydaje mi się,że w każdym lub prawie każdym przypadku można znaleźć uchybienia,błędy i nieprawidłowości w pracy sklepów internetowych i nie tylko.Ważne jest to,aby takie przypadki nie zdarzały się zbyt często,a najlepiej aby nie zdarzały się wogóle.
Ciągłe podtrzymywanie tego tematu można różnie interpretować.
A co można powiedzieć o sklepie stacjonarnym,w którym sprzedawca /właściciel sklepu/ odradza mi zakup PV80 bo mówi,że jest to tv 50Hz a namawia mnie do zakupu PX80 bo ten to jest 100Hz? Ręce opadają.

Pozdrawiam! :hmm:
 

AiBench

New member
adamo_ napisał:
JA kupiłem sporo rzeczy przez internet dla siebie i polecilem dla znajomych ,jak do tej pory nie bylo problemu ze sprzetem , oczywiście jednak moze sie trafić model uszkodzony to fakt...i trzeba reklamować a to juz problem zawsze.

Zasadnicza sprawa to potwierdzenie przy wysylce ze tv jest wolny od innych wad niz ta stwierdzona z jakiej sie wysyla.

Też kupowałem wiele rzeczy przez internet i problemów
nie było więcej niż przy zakupie w sklepie tradycyjnym.
Jednak u nas często sprzedawane są towary zwrócone
przez nabywcę powtórnie jako nowe bez zaznaczenia
że były rozpakowane. Jeśli zajrzeć do takiego newegg
http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16813131273R
to widać że jak coś jest sprzedawane drugi raz to ma
status "open box" i zazwyczaj w niższej cenie.
Uważam że prawo powinno ulec zmianie odnośnie
"open box" w celu lepszej ochrony interesów nabywcy.
Z przepisami prawa chroniącymi sklep też jest coś nie tak
bo opisywana sytuacja z Agito jest absurdalna skoro nie
Agito wyprodukowało ten telewizor.
Zepsuty od nowości powinien być zwrócony do
producenta bez straty dla sklepu.
 

darcun

New member
Bez reklam
ArtSoo7
Masz rację! Ale niech nie wciska kitu,że PV80 to jest tv 50Hz.Jeśli ktoś nie zna danych technicznych telewizora,którego zamierza kupić,to taki cwaniak skołuje klienta.Okazuje się,że to forum jest bardzo przydatne dla osób,które będą dokonywali zakupów sprzętu rtv,jak również i dla tych co już go posiadają.
Pozdrawiam!
 

ArtS007

New member
Bez reklam
Ja obawiam się czegoś gorszego. Sprzedawca nie mając w ofercie PV prawdopodobnie specjalnie obniżył jego możliwości w stosunku do PX. Nierzadko jest tak, że sprzęt nie sprzedawany przez konkretnego sprzedawcę jest jednocześnie oceniany negatywnie. Jest to przykład reklamy negatywnej.

ArtS :)
 

jurek50

New member
Dobrze, że są takie wątki. Ale do opisu przypadków należy przykładac włąściwą miarę. Z jednostkowych nic nie wynika w kontekście wyboru sklepu. Zdecydowana większość klientów Agito nie ma do sklepu zastrzeżeń (w tym moje doświadczenia, jak nabardziej pozytywne). Sa zapewne ci, którzy mają doswiadczenia negatywne. Ale czy z faktu, ze np. w Peru zabito turystę wynika, ze nalezy omijać ten kraj, czy z faktu, zę w POlsce okradzino zagraniczniaka wynika, ze należy omijac Polskę? Pojedyncze przypadki, jeśli sa tylko pojedynczymi, nie stanowią żadnego kryterium decyzyjnego "jaki sklep wybrać", bo jak słusznie napisano, nie ma takiego, który nie zaliczyłby wpadek. Natomiast można podziękować tym, którzy pastwią się nad Agito z dwóch powodów: 1)jeżeli firma weźmie sobie do serca uwagi krytyczne to moga na tym skorzystac przyszli klienci 2) potencjalni klienci będą lepiej poinformowani co robić jak zdarzy się problem.
 

wito__

New member
jurek50 napisał:
Dobrze, że są takie wątki.
W tym miejscu chciałbym opisać swoje doświadczenia z Agito.pl.

Zaplanowałem zakup plazmy Panasonica (37PV80P). Jak wiadomo dzięki ceneo łatwo można sprawdzić ceny, tak więc po krótkiej chwili wiedziałem, że mogę ją kupić za nieco ponad 3200 zł. Jedyny znany mi sklep z pierwszej 5 najtańszych to był Agito. Wcześniej kupiłem tam monitor komputerowy Nec (bez zastrzeżeń). Niestety trafiłem na ten wątek i wstrzymałem się z zakupem tv. Po dwóch tygodniach rozmyslań i dylematów doszedłem do wniosku, że mogę TV kupić w sklepie tradycyjnym conajmniej 600 zł drożej (i kurirami przyzwyczajonymi do wożenia zmywarek, pralek, lodówek, etc.), lub w innym sklepie internetowym, o którym nie wiem praktycznie nic. Postanowiłem jednak zaryzykować i zamówić plazmę w Agito. Podana dostępność towaru: 2-3 dni. Zmartwiłem się, bo zamawiałem w poniedziałek wieczorem (ok. 21) i miałem nadzieję, że jakimś cudem obejrzę na nim finał Ligi Mistrzów :-D w środę.

Jakie było moje zdziwienie, kiedy następnego dnia ok. 10 dostałem maila z informacją, że towar jest spakowany i czekają na przelew. Natychmiast wpłaciłem kasę. W środę o 10 zadzwonił kurier,że ma dla mnie TV. O 11.30 pudło stało na środku pokoju, sprawdziłem nr seryjny-OK, stan pudła-OK, stan TV,przede wszystkim panel-OK, dałem kurierowi 20 zł - pomógł mi go wyjąć, podłączyć (cyfrowy Aster). Obraz się pojawił, dźwięk też. Hurra!

Wieczorem zasiadłem w fotelu i czekałem na zwycięstwo Czerwonych Diabłów.

Podsumowując - świetny telewizor, profesjonalny sklep. Polecam. Przyznaję się, że w liście do Agito, po złożeniu zamówienia napisałem, że nie chcę mieć przygód takich jak w TYM wątku, podając do niego link. Może jednak presja opinii publicznej działa! Przy okazji dziękuję za ten wątek, sporo można się z niego nauczyć zamawiając nie tylko na Agito, ale kupując sprzęt w każdym innym sklepie internetowym.

Pozdrawiam,
WITO

PS-Idę grzebać na forum w poszukiwaniu ampli i małych głośników 5.1 :mrgreen:
 
Ostatnia edycja:

gbates

New member
@wito:
Też chciałem mieć świetny telewizor... a dostałem co innego :-/

Jeszcze się odniosę do tego co napisał Jimmy i jeszcze parę innych osób.

Co z tego, że masz prawo zwrócić telewizor w ciągu 10 dni, jak sklep Ci odpowie, że telewizor wrócił do nich uszkodzony, na opakowaniu brak śladów uszkodzeń, itp...

Pozdrawiam
 

wito__

New member
gbates napisał:
@wito:
Też chciałem mieć świetny telewizor... a dostałem co innego :-/

Pozdrawiam

Współczuję i rozumiem Twoją wściekłość - sam nigdy więcej nic bym tam nie kupił.

Swój post traktuję w kategoriach "oddania sprawiedliwości".

Sam pracuję w firmie często krytykowanej. Wynika to ze skali jej działalności - ma ponad połowę udziałów w rynku. Zdarzają się wpadki przy obsłudze klientów, ale jest też wielu,naprawdę wielu zadowolonych. Ale oni nie napiszą na forum, że spółka X jest OK. Bo dobra obsługa powinna być standardem i piętnować trzeba odstępstwa od tego standardu.

WITO
 

me_th_od

New member
gbates napisał:
@wito:
Też chciałem mieć świetny telewizor... a dostałem co innego :-/

Jeszcze się odniosę do tego co napisał Jimmy i jeszcze parę innych osób.

Co z tego, że masz prawo zwrócić telewizor w ciągu 10 dni, jak sklep Ci odpowie, że telewizor wrócił do nich uszkodzony, na opakowaniu brak śladów uszkodzeń, itp...
IMO jezeli dostajesz uszkodzony TV to go powinienes oddac na zasadzie niezgodnosci towaru z umowa - a to jest inna ustawa niz ta ktora daje Ci mozliwosc odeslania towaru w ciagu 10 dni od daty odebrania przez Ciebie towaru ;)
 

happyface

New member
conajmniej 3 moich znajomych kupowalo telewizor w agito i kazdy byl stuprocentowo zadowolony, superszybka dostawa, zadnych problemow, wiec ja tez nie bede sie wahal jak trzea bedzie zamowic sprzet z agito... kazdemu moze sie zdarzyc wpadka i kazdemu sie na pewno zdarzyla jakas i tak jak pisal kolega, zazwyczaj swoje opinie na forach itp. wyrazaja ludzie niezadowoleni...
 

drnorbk

New member
Holt_ napisał:
czyli 2 razy. Rozumiem, że gdzie indziej raz albo wcale.......

Nie wiemy czy tylko dwa razy, wiemy ze co najmniej dwa razy ;). Nie wiadomo zas dlatego, ze IMHO ilosc osob czytajacych to forum w stosunku do ilosci osob kupujacych w sklepach internetowych, w tym w Agito jest niewielka. Podejrzewam, ze roznica jest przynajmnej kulkukrotna
 

wito__

New member
Hoodzielec napisał:
Niech tylko nie pojawia się więcej postów typu: "a ja kupiłem w A. i wszystko było OK, więc gorąco polecam kupowanie u nich". To żenujące, że ludzie wypisują takie bzdety - albo sa podstawieni albo nie zapoznali się z najważnieszymi fragmentami wątku w którym postanowili uczestniczyć!

Sam jesteś bzdetem i naganiaczem. Miło? A jak merytorycznie. EOT.
 
Do góry