Agito.pl

szanna5

New member
Piękne podsumowanie panie wito, pracowniku szacownej firmy, której nazwa widnieje w tytule niniejszego wątku. Co jest więcej niż pewne po przeczytaniu wszystkich trzech pańskich postów na tym forum, wszystkich w tym wątku. Jasne jak słońce, że zarejestrował się pan tu tylko po to żeby bronic Agito i ośmieszać oszukanych przez tę firmę klientów!
 

Patuś1

Banned
Ciekawe w któym konkurencyjnym sklepiku pracuje "SZANNA5"...
Czy sklep Agito Panią oszukał???
Proszę więc nie pisać bredni ani w sprawie tego sklepu ani w żadnej innej.
Jeśli każdy będzie pisał o swojej sprawie,a nie o 100 innych z którymi nie ma nic wspólnego-to będzie to źródło rzetelnej informacji.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

szanna5

New member
Po prostu mieszkam tuż przy ul.Kinowej i szukaliśmy przed Świętami BN LCD-ka + KD, no i miałam nieszczęście wejść do najbliższego mi sklepu z TV
 

RheeTCT

New member
Szanowni pracownicy Agito.To co robicie szkodzi waszej firmie.Pisząc w tym wątku kolejne posty,podgrzewacie temat,który dawno by wygasł.Polecam konsultacje z menedżerem w tej sprawie.Jak się coś sknoci to trzeba się przyznać przeprosić i zadosćuczynić,a nie powtarzać ,że 1000 razy było wszystko OK.
Nie wystarczy być całe życie dobrym kierowcą,a ten jeden raz zagapić się i rozjechać pieszego na pasach.
 

Patuś1

Banned
RheeTCT napisał:
Nie wystarczy być całe życie dobrym kierowcą,a ten jeden raz zagapić się i rozjechać pieszego na pasach.

Oczywiscie-dokladnie tak jest.
Tylko moim zdaniem milion innych pieszych nie moze miec pretensji do tego kierowcy bo to nie oni zostali przejechani.
Pretensje moze miec jedynie przejechany i spor jest tylko miedzy kierowca a przejechanym.
A spoleczenstwo,zwlaszcza polskie,ma ta ohydna przypadlosc ze najczesciej zajmuje sie nie swoimi problemami.
 

RheeTCT

New member
Społeczeństwo "broni się" przed takimi kierowcami wsadzając ich do ciupy.Milion nie rozjechanych chce wiedzieć ,że taki "niostrożny" nie będzie zagrażał innym i ktoś taki jest jak najbardziej ich problemem.
 
Ostatnia edycja:

wito__

New member
szanna5 napisał:
Piękne podsumowanie panie wito, pracowniku szacownej firmy, której nazwa widnieje w tytule niniejszego wątku. Co jest więcej niż pewne po przeczytaniu wszystkich trzech pańskich postów na tym forum, wszystkich w tym wątku. Jasne jak słońce, że zarejestrował się pan tu tylko po to żeby bronic Agito i ośmieszać oszukanych przez tę firmę klientów!

Nawet nie wiesz ile radości sprawiłeś mi swym postem, drogi Watsonie. Niniejszym deklaruję, że nie jestem wielbłądem. :D

Nota bene biedne to Agito (o, znowu będzie na mnie), teraz już nawet będzie mu przypisywana porażka naszych na Euro :mrgreen:

Pozdrawiam, szczególnie gorąco wszystkich Holmes'ów.

WITO

PS-Kupiłem już TV i ampli, więc zaglądam tu rzadko, w zasadzie sprawdzam tylko ten uroczy wątek, w którym zostałem "zdemaskowany"
 

Patuś1

Banned
RheeTCT napisał:
Społeczeństwo "broni się" przed takimi kierowcami wsadzając ich do ciupy.Milion nie rozjechanych chce wiedzieć ,że taki "niostrożny" nie będzie zagrażał innym i ktoś taki jest jak najbardziej ich problemem.

Nie no bez przesady-to sa poczatki schizofrenii.
Idac dalej tokiem Twojego rozumowania-KAZDY kto ma samochod jest potencjalnym morderca bo moze sie zagapic i moze kogos rozjechac.
Jeszcze nie ma antycypacji czynu w prawie i nie mozna kogos posadzic tylko dlatego ze one MOZE cos zrobic.
A wiec - jesli ten kierowca NIE ROZJECHAL CIEBIE-nic do niego nie masz i miec NIE MOZESZ.A to ze on pojdzie siedziec za tego kogo rozjechal-to jest OK i to jest zupelnie inna bajka.
 

AiBench

New member
Agito to nie jest zły sklep (ma dość dobre opinie
i opisana wyżej jedna poważna wpadka nie skreśla sklepu przy drobnych zakupach, druga taka może skreślić)
Telewizora tam nie kupiłem po uzyskaniu odpowiedzi
od Agito jak wygląda procedura odbioru od kuriera.
Wymagam możliwości sprawdzenia zawartości, nie tylko
stanu opakowania, bo TV może ulec uszkodzeniu mechanicznemu podczas transportu pomimo nienaruszonego opakowania.

Niżej odpowiedź od Agito.
Witam. Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Odbiór osobisty nie jest możliwy, gdyż jesteśmy wyłącznie sklepem internetowym i prowadzimy jedynie sprzedaż wysyłkową. W Warszawie mamy biuro handlowe, natomiast paczki wysyłane są z magazynu w Chorzowie. Pozdrawiam serdecznie. Marcin Siankowski Biuro Obsługi Klienta Sklep Internetowy Agito Tel: +48 22-2100 300| Fax: +48 22-2100399
...
 

wito__

New member
Hoodzielec napisał:
hehe, 4-ty Twój post i 4-ty w tym wątku o Agito, nie dziw się więc, że daje to nam sporo do myślenia... :D:p:D

pozdro
kolejny Holmes :cool:
Nic dziwnego, forum jest skarbnicą wiedzy o sprzęcie i zaglądałem tu po to, żeby wspomóc się przy wyborze TV i ampli. A, że biegle znam opcję "szukam", to i pytań nie musiałem zadawać... Zadawałem na pl.misc.kino-domowe. Ale tamta grupa śpi. Na priv kontaktowałem się z forumowych kolegą od audio, żeby poznać jego ofertę na ampli, stąd takie wrażenie (zresztą prawdziwe), że nigdzie indziej nie pisałem :D . Pa.
 

dinar

New member
W Agito kupiłem tydzień temu Samsunga37A656,towar otrzymałem w ciągu 4 dni,przy kurierze sprawdzony,głównie czy cała matryca,jestem zadowolony z dostawy jak i ceny [kilka stówek taniej]. Polecam.....
 

Hoodzielec

New member
Bez reklam
W tym wątku tylko 2? na pewno? :)
Oj, no to było tego sporo również i w innych wątkach
np.:
http://hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=9342&page=3&highlight=agito.pl
(post #22)

Zapewne zaraz ktoś powie, że tutaj była wina kupującego, bo nie umiał przekonać kuriera do poczekania na sprawdzenie, ale bądźmy szczerzy - to czy sklep jest dobry czy nie okazuje się tylko i wyłącznie w sytuacjach gdy powstają jakieś problemy - i wtedy powinniśmy oceniać czy reakcja sklepu była prawidłowa. A w przypadku A. akurat zawsze jest tak, że pechowemu klientowi zatruwa się życie do końca...
(stąd takie posty jak 3 wyżej: "u mnie było wszystko w porządku, więc polecam!" nie mają w tym wątku sensu)

PS. było tego więcej w różnych wątkach (a i mnóstwo również na innych forach), ale nie chce mi się szukać - szkoda czasu, aż tak nie jestem zdeterminowany by zaciekle psioczyć na firmę z którą nie miałem osobistych doświadczeń :p
 

ArtS007

New member
Bez reklam
Zawsze jest tak, że chętniej łapiemy za "pióro", gdy dzieje nam się krzywda. Nie mogę się jednoznacznie wypowiedzieć na temat rzeczywistego odsetku pozytywnych i negatywnych zdarzeń związanych z Agito, ale z pewnością nie jest to miejsce, które z założenia jest źródłem kłopotów. Gdyby było inaczej, byłoby o tym raczej głośno. Wpadki zdarzają się najlepszym. Musimy pamiętać, że klep, to ludzie. Nieraz na forum okazywało się, że nawet w szacownych firmach pracują ludzie o złym podejściu do klienta. Osobiście kupowałem w tym sklepie na pewno jeden, może dwa razy. Za każdym razem nie było problemów. Towar, faktura, gwarancja, wszystko tak, jak się spodziewałem.

Nie musiałem reklamować u nich towaru, więc ominęło mnie najtrudniejsze. Być może mogłoby być z tym różnie, nie wiem. Ale wiem, że ten sklep nie zasługuje na takie biczowanie, jakie tu otrzymuje. Jest wielu dostawców, którzy sprzedają towar z prywatnego importu, byle taniej i szybciej. I jakoś nie słychać narzekania. Dlatego coraz poważniej zastanawiam się, czy nie zamknąć tego wątku, gdyż pastwienie się nad dwoma przypadkami pokazanymi w tym wątku nie ma moim zdaniem większego sensu.

ArtS :)
 

AiBench

New member
Hoodzielec napisał:
ale opisanych na niniejszym forum "wpadek" tego sklepu było znacznie więcej niż jedna czy dwie! :twisted:
Faktycznie więcej (wcześniej nie przeczytałem całości)
Ilość połączona z przypadkiem świadomego wysłania
niesprawnego TV powtórnie.
Uważam że w przypadku gdy reklamujemy sprzęt
bez uszkodzeń mechanicznych i otrzymujemy odmowę
pod pretekstem uszkodzenia mechanicznego
nie należy się cackać tylko zgłosić sprawę do prokuratury.
Prokuratura dysponuje więszymi możliwościami dowodowymi (może sprawdzić stan sprzętu i jego
historię sprzedaży innym nabywcom nawet jeśli nie ma
numeru seryjnego w internecie)
 

ArtS007

New member
Bez reklam
Problem w takich przypadkach polega na tym, że dodatkowym ogniwem jest firma kurierska. I w sumie to dziwne, ale sklep powinien wnosić pretensje również tam, nie tylko zaś do klienta.

Nawet nie próbuję sobie wyobrazić sytuacji, gdy ktoś wysyła uszkodzony mechanicznie sprzęt, a następnie w żywe oczy się tego wypiera. Choć radziecka nauka zna i takie przypadki.

ArtS :)
 

jurek50

New member
"A w przypadku A. akurat zawsze jest tak, że pechowemu klientowi zatruwa się życie do końca...ale nie chce mi się szukać - szkoda czasu, aż tak nie jestem zdeterminowany by zaciekle psioczyć na firmę z którą nie miałem osobistych doświadczeń". Mamy tu chyba przypadek w stylu "nie znam go ale wiem, ze go nie lubię". Dyskutować należy uczciwie, a nie oskarżać każdego, kto wyrazi pozytywna opinię o rzeczonej firmie, że jest jej pracownikiem. To dziecinada.
 
Do góry