Seria telewizorów firmy Philips 8007 na rok 2012 r. wielkości 40" , 46" i 55".

kriswas

Member
Bez reklam
Witam,

Mając jednakże neutralne podejście do zaistniałej sytuacji muszę jednak nadmienić , że niektórym
niemieckim użytkownikom po wgraniu nowego softu usterki zostały naprawione i o tym piszą:
np.dzisiaj Christian866.
Przecież niektóre naprawy serwis może , a nawet powinien naprawiać u użytkownika , jeśli
telewizor jest na gwarancji.No chyba ,że serwis centralny ma mało doświadczonych fachowców.
Nic nie stoi na przeszkodzie chyba , aby serwisant był również kierowcą.:p

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
Ja również mając neutralne podejście do zaistniałej sytuacji muszę jednak nadmienić, że niektórzy niemieccy użytkownicy podczas wgrywania nowego softu, również mogli popełniać błędy, które skutkowały takimi objawami jak u kol.szabala. Jedno drugiego chyba nie wyklucza. A dyletantyzm niemieckiego użytkownika niczym się nie różni od tego z innych nacji, nieprawdaż?
Co do serwisu i terminów przetrzymywania naprawianych produktów, to wydaje mi się, że obowiązuje tutaj jakiś termin, bodajże 14dniowy, ale nie mam wiedzy na ten temat. Trzeba by sprawdzić w odpowiednich przepisach. Na wierze, w to co mówi serwisant, kol.szabal daleko nie zajedziesz, o swoje niestety trzeba się upominać.
 

accu

New member
Bez reklam
Witam,

Jak rzeczywiście jest z jakością telewizorów firmy Philips serii 8007 przekonamy się , jak w końcu
doczekamy się ich na rynku polskim , w sklepach.:oops:

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 

largoon

New member
Ja również mając neutralne podejście do zaistniałej sytuacji muszę jednak nadmienić, że niektórzy niemieccy użytkownicy podczas wgrywania nowego softu, również mogli popełniać błędy, które skutkowały takimi objawami jak u kol.szabala. Jedno drugiego chyba nie wyklucza. A dyletantyzm niemieckiego użytkownika niczym się nie różni od tego z innych nacji, nieprawdaż?
Co do serwisu i terminów przetrzymywania naprawianych produktów, to wydaje mi się, że obowiązuje tutaj jakiś termin, bodajże 14dniowy, ale nie mam wiedzy na ten temat. Trzeba by sprawdzić w odpowiednich przepisach. Na wierze, w to co mówi serwisant, kol.szabal daleko nie zajedziesz, o swoje niestety trzeba się upominać.

Prawa i obowiązki konsumenta oraz gwaranta powinny być zawarte w dokumencie gwarancyjnym. Dlatego do jego treści odnosimy sie w momencie reklamowania towaru. Tam Szybal niech odczyta ile mają czasu na naprawę i co następuje, gdy ten czas zostanie przekroczony. Niestety realia naszego kraju bywają często okrutne i niesprawiedliwe dla klienta. Sam to przechodziłem z Samsungiem. Szybal ma trochę inną sytuację, bo tu Philips póki co się wywiązuje. Dostał nowy telewizor. Podejrzewam, że przed wysłaniem odbiornika pracownicy Phila nie byli świadomi, że może to być egzemplarz wadliwy. Przecież po jego uruchomieniu Szybal też od razu nie wykrył wad. Tv był sprawny. W trakcie jego użytkowania pojawiły się problemy. Poczekajmy na działania serwisu. Naturalnie pilnujmy czasu tych działań:)
 

alien00

Klub HDTV.com.pl
VIP
Witam
czytam wszystkie posty na biezaca i coraz bardziej sie zastanawiam czy watro czekac na tego philipsa/
Mam takie pytanko czekac na 8007 czy moze kupic sony hx850?
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Hej kolego nit na to pytanie uczciwie Ci nie odpowie bo to zalezy od wielu rzeczy. Mi osobiscie 850 bardzo sie podoba i zeby nie ta podstawa piekielna to bym go bral bez zadnego ale bo cena do jakosci jest rewelacja oczywiscie jak dla mnie. Bo kazdy moze miec swoje zdanie. Ale jak u Ciebie tv ma np wisiec to na pewno warto sie zastanowic. Bo na pewno nie ma zadnych problemow jak ma philips, obraz mysle porownywalny jest do tego co oferuje philips. Roznica tak naprawde to ambilight ale to wszystko kwestia gustu. Philips na pewno swieci ladnie jak to kolega Szybal pisze tylko niestety wada jest to ze teraz troszke ma problemow i nie wiadomo kiedy tak na 100% pojawia sie w sklepach. A soniaki sa i w bardzo dobrych cenach i nikomu tam sie nic nie dzieje.
Lolek
 

szybal

Banned
Gwarancja Philips punkt 7:Naprawa gwarancyjna zostanie wykonana w możliwie najkrótszym terminie.
Brak informacji jaki przedział czasowy wchodzi w grę.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Gra non stop.
Ani razu się nie zawiesił. Zrobiłem głośniej żeby słychać było jak wychodzę z pomieszczenia.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Szybal to raczej twoj tv jest trachniety chyba ze Kikiego tv byl jakos specjalnie sprawdzony przed testem....
lolek
 

szybal

Banned
Poczekamy aż trafią do sklepów pewnie dopiero pod koniec sierpnia jak wyjdzie prawdziwy finalny soft i wtedy poczytamy opinie,ja osobiście myślę że nie jestem i nie będę jedyny ,który ma problem z tym modelem.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Dziś zmarnowałem kilka godzin łącząc się nawet skype z różnymi stronami świata. Przełączałem go do upadłego robiąc setki kombinacji.
I nic.
Jutro biorę się za test.
Już się zmęczyłem tym "gmeraniem" w nim.
 

szybal

Banned
Dziś zmarnowałem kilka godzin łącząc się nawet skype z różnymi stronami świata. Przełączałem go do upadłego robiąc setki kombinacji.
I nic.
Jutro biorę się za test.
Już się zmęczyłem tym "gmeraniem" w nim.
To bardzo dobra wiadomość dla potencjalnych kupców!:)
 

accu

New member
Bez reklam
Witam,

Telewizory serii 8007 w wielkościach przekątnej ekranu 55" i 46" "leżakują" w magazynach producenta.
Czemu nie stoją na stolikach , względnie nie są zawieszone na ,ściankach w polskich sklepach ? Znowu nadchodzą upały to i na urlop pora.


Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Niestety tak to juz jest z philipsem i inaczej nie bedzie, a przynajmniej ja nie wierze ze cos w tej materii sie zmieni.Zawsze bedzie pozno i mala dostepnosc wyzszych modeli.Ponadto mysle ze philips juz wie ze skopal tv i czekaja az wyjdzie koncowy soft zeby ludzie na zachodzie jeszcze bardziej nie psioczyli wiec u nas moze koniec sierpnia zawita. Tak jak kiedys zreszta pisalem ze koniec sierpnia poczatek wrzesnia to bedzie taki termin ze moga sie pojawic w sklepach ( moze jednak nainfolinii mieli racje mowiac ze wrzesien to miesiac kiedy mozna sie spodziewac tych modeli w sklepach)
A dzisiaj moj sasiad sie pytal w jednym ze sklepow tej sieci co ja kiedys sie pytalem i kierownik potwierdzil jemu dzisiaj ze nawet na zamowienie klienta nie bedzie mozna sprowadzic zadnego modelu philipsa - szkoda byloby wiecej konkurencji.
Szybal rozumiem ze ty masz ten sam soft co i Kiki w swoim testowanym tv???
Lolek
 

szybal

Banned
Ja mam soft 132 ,najnowszy jaki jest na stronie Philips jak już pisałem większość problemów została naprawiona jedynie mam problem z Skype i smarttv co nie znaczy że jest dobrze ,niestety Philips zaczął spychologie mam pisać pisma albo wejść na drogę sądową,żeby odzyskać kasę.
 

accu

New member
Bez reklam
Ja mam soft 132 ,najnowszy jaki jest na stronie Philips jak już pisałem większość problemów została naprawiona jedynie mam problem z Skype i smarttv co nie znaczy że jest dobrze ,niestety Philips zaczął spychologie mam pisać pisma albo wejść na drogę sądową,żeby odzyskać kasę.

Witam,
Tak, zaczyna się "inna bajka'.Nie wiem , jak chcesz rozwiązać swój problem z telewizorem , lecz
ponieważ miałem parę spraw cywilnych przed Sądem , stwierdzam , że jest to droga bardzo czasochłonna , Sądy terminy spraw ustalają odległe , a i bez "kutego" prawnika jest ciężko
wygrać z firmą , która zapewne ma bardzo biegłych prawników obsługujących tematy związane
z reklamacjami klientów.Proszę zapoznaj się z wątkiem na tym forum:przestrzegam przed zakupem
telewizorów Sony ; posty od nr #125 do #134. Pomoże to Tobie przemyśleć zagadnienie wejścia
na drogę sądową , czego Tobie absolutnie nie życzę.Ja osobiście odradzam , ale gdy inne formy
dojścia do porozumienia z firmą TPVision-Philips okażą się bezskuteczne to wtedy dopiero moim
skromnym zdaniem trzeba tej drogi użyć.
Chyba , że masz zamiar czekać do jesieni , kiedy to pojawi się nowa aktualizacja oprogramowania ,
która być może naprawi usterki Skype i SmartTv. Może warto poczekać.

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
Ostatnia edycja:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Widzisz Szybal mowilem Ci na samym poczatku pamietasz zeby od razu reklamowac go a teraz to tak sie zachowuja jak i wielu innych by sie pewnie zachowalo , choc w Twoim wypadku to mogliby miec choc troszke sumienia i mogliby zgodzic sie na kase .... W koncu dwa tv po kolei masz do kitu.Ale wiadomo o co chodzi dziadostwo i tyle ja mam charakter taki ze jak cos nei dziala nie bawie sie w softy inne pierdoly nie dziala do sklepu. Mam dostac towar zgodny z umowa. A teraz to chyba pozostaje tylko czekac ci na soft bo isc do sadu to czasu spedzisz troche a i prawnika trzeba wynajac bo samemu nie wygrasz z firma. Ale mysle ze wielu czytajacych ten watek zrezygnuje z philipsa bo beda sie bali chyba ze kupic sprawdzic i jak cos nei halo to oddac od razu i tyle miec z glowy a nie bawic sie w softy bo pozniej to firma juz oleje.
Lolek
 

szybal

Banned
Witam,
Tak, zaczyna się "inna bajka'.Nie wiem , jak chcesz rozwiązać swój problem z telewizorem , lecz
ponieważ miałem parę spraw cywilnych przed Sądem , stwierdzam , że jest to droga bardzo czasochłonna , Sądy terminy spraw ustalają odległe , a i bez "kutego" prawnika jest ciężko
wygrać z firmą , która zapewne ma bardzo biegłych prawników obsługujących tematy związane
z reklamacjami klientów.Proszę zapoznaj się z wątkiem na tym forum:przestrzegam przed zakupem
telewizorów Sony ; posty od nr #125 do #134. Pomoże to Tobie przemyśleć zagadnienie wejścia
na drogę sądową , czego Tobie absolutnie nie życzę.Ja osobiście odradzam , ale gdy inne formy
dojścia do porozumienia z firmą TPVision-Philips okażą się bezskuteczne to wtedy dopiero moim
skromnym zdaniem trzeba tej drogi użyć.
Chyba , że masz zamiar czekać do jesieni , kiedy to pojawi się nowa aktualizacja oprogramowania ,
która być może naprawi usterki Skype i SmartTv. Może warto poczekać.

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
Tak zrobię poczekam do jesieni nie mam ani ochoty ani czasu na sądy zaczynam się przyzwyczajać że co jakiś czas się wyłączy.
 
Do góry