Philips PML9008 Telewizor Xtra, Mini LED 4K: zaktualizowane ceny .

jag8888

New member
IMG_5785.jpeg
 

BecksQq

New member
Cześć!

W tresciach standardowych (SDR) wystepuje problem z lokalnym wygaszaniem stref. Dopiero w momencie wejścia w ustawienia i jakiejkolwiek zmiany w ustawieniach wygaszania wszystko wraca do normy. Widać to dobrze na wideo.
W trybie HDR wszystko co tu opisane nie występuje.
Czy macie może jakiś pomysł co może być źle ustawione?
Może kwestia jakiejś kalibracji?
W sprawie kalibracji napisz proszę na PW.
Widziałem, że kolega Kiki się na tym temacie zna?

 

bambik

New member
Używam tego TV od pół roku i właśnie przestał się włączać.
Po załączeniu wyświetla logo firmy, mieli, mieli i czarny ekran, potem od nowa logo, mieli, mieli i tak kilka razy, a potem permanentny czarny ekran. Na pilota reaguje dioda, ale nic się nie dzieje. Odłączenie z gniazdka i ponowne podłączenie nic nie daje, nawet dłuższe odłączenie, ani pozostawienie go włączonego po wyświetleniu logo.

Wczoraj jeszcze się załączył, ale chyba zresetował się do fabrycznych, bo zniknęły wszystkie ustawienia, kanały, a do tego nie potrafił wyszukać żadnej sieci wifi. A dzisiaj klops.
Jakieś pomysły co się stało? Będzie jechał na gwarancję.

Pozdro.
 

bambik

New member
Jeszcze nie oddałem, dopiero w poniedziałek.
Próbowałem załączyć zasilanie (wtyczką) z wciśnięty przyciskiem on/off na tv, jak i również załączyć zasilanie z wciśniętymi przyciskami on/off i vol- na pilocie i nic to nie dało - pojawia się logo philips, mieli i czarny ekran.
 

bambik

New member
Sorry że tak późno odpisuję, ale dzieją się dziwne rzeczy.
Tak kiki, wielokrotnie odłączałem go na dłużej nawet niż pół godziny, na całą noc i to nie pomogło.

Jednak po którejś próbie uruchomienia wstał i poprosił o skonfigurowanie, tak jakby udało się go zresetować do fabrycznych. Hurra. Jednak nie chciał wyszukać żadnej sieci WiFi. Mieszkam w bloku i jest tu wiele sieci, a ten nic nie znalazł.

Po kolejnym uruchomieniu następnego dnia wszystkie ustawienia wróciły tak jak na początku, czyli jednak nie zresetował się do fabrycznych! Wrócił ekran startowy, aplikacje, kanały tv. Ale miał problem z uruchomieniem jakiejkolwiek apki przez internet mimo połączenia po WiFi, tv było.

Po kolejnym uruchomieniu następnego dnia już wołał żeby zakodować od nowa tv i połączyć WiFi.

Wczoraj to samo tylko ekran startowy zgłupiał, nie wyświetla żadnych aplikacji, a internet ma, bo klikając netflix na pilocie wchodzi on i działa. Próbowałem uruchomić YT z telefonu i tylko wchodzi w loop z logiem YT.

Następnym uruchomieniem wgl nie pokazywał ekranu startowego tylko kłódkę, ale tv działało.

W tym momencie za każdym uruchomieniem nie ma apek, nie ma połączenia WiFi i woła że brak zainstalowanych kanałów tv. Po połączeniu WiFi jest tv o dziwo i działa sam netflix. Nadmienię tylko, że programy tv mam po kablu tv.

Spróbuję zresetować do fabrycznych i zobaczymy.
 

bambik

New member
Niestety to nie pomogło i tv ponownie wpadł w pętlę z logiem philips.
Lepiej oddaj na rękojmię.
Jeśli można ,to pozbądź się tego grata.Na podstawie tego co piszą ludzie o tym tv ,chociażby na tym forum ,to wielce prawdopodobne ,że będzie sprawiał kolejne problemy.A jak czytam wypowiedzi ludzi ,którzy mieli to nieszczęście i musieli korzystać z serwisu Philipsa to moje przypuszczenia graniczą niemal z pewnością.Czyli będziesz miał Pan kłopoty.Niestety. ;)
Jak to zrobić od razu? Najlepiej to bym to oddał i wziął inny model ze sklepu. Ale wiem że sklep będzie się pewnie upierał żeby to naprawiać.
 

PiotrekZas

Member
Hej, u mnie pojawiła się taka informacja ale TV nie znajduje nowego oprogramowania z sieci. Czy ktoś takie coś miał?
Pojawiansie to jak wejdę w smart
1000006550.jpg
 
Do góry