Wypalona matryca Philipsa 2018

Jasiuphilips

New member
Hmm, to tak trochę jakbyś kupił koparkę ale w serwisie by powiedzieli żebyś za dużo nie kopał i najlepiej tylko np. na plaży, bo tam jest w miarę miękko. Interesujące!
Udało się :)
Dzwonił serwis - wymiana na nowy 65OLED804 - gwarancja 2 lata liczona od momentu dostarczenia - z zastrzeżeniem, że nie mogę już reklamować na retencję(wypalenie) obrazu bo pewnie, źle go używałem i wyświetlałem statyczne obrazy - bzdura jakaś ale OK przynajmniej będę miął nowy TV.
 

Stratoss

Member
Bez reklam
Dlatego nigdy nie kupię Oleda!


Stopka:
Sony KD85-ZG9:rolleyes:, Denon AVC-X6700H + Monster Power MPA-3250 + Emotiva XPA-7gen 2 + VELODYNE DD 15 plus, Pioneer UDP-LX800. Apple TV4K. Projektor JVC RS2 - Adeo tensio professional pro 110",Monitor Audio-Platinum PL 300 + Platinum PLC 350 + SVS Ultra surround + GX100 + 4 kolumny sufitowe Dali Phantom H-80. Kable do kolumn: QED Genesis Silver Spiral, Chord Odysey 2. Kable HDMI Purelink 8K+ Magic Link.Kable rca:Qed Signature Audio S. Listwy przepięciowe: Monster Power HTS5100 + HTS1000x2. Kable sieciowe: Monster Powerline 400, OyaideTunami, Furutech FP-3TS20.
 

sajmer

Member
Hmm, to tak trochę jakbyś kupił koparkę ale w serwisie by powiedzieli żebyś za dużo nie kopał i najlepiej tylko np. na plaży, bo tam jest w miarę miękko. Interesujące!
Dokładnie masz rację, ale nie chciałem już się z nimi kłócić - rozumiem jakby 24h leciał kanał informacyjny albo grał non stop ale TV był używany normalnie więc ich tłumaczenia o używaniu TV niezgodnie z przeznaczeniem są wyssane z palca - ale jak mówię miałem model 873 po 2 latach dostanę 804 nic tylko się cieszyć :)
 

Masta_J

Active member
Bez reklam
Tu nie chodzi o 24h kanał informacyjny, dla Philipsa przez dłuższy czas to powyżej 20 minut - nic nie jest więc wyssane z palca.
 

sajmer

Member
A co planujesz zrobić za kolejne 2 lata skoro nie ma już nowej gwarancji na retencję?
Mam nadzieję, że to trochę poprawili, po drugie model 873 to tak naprawdę 9002 tylko w 65 calach - dopiero 803 miał nowszą matrycę - model 804 ma matrycę z 2019 roku - więc może będzie lepiej. A jak się wypali ? to jak mnie będzie bardzo denerwować to kupię kolejnego OLEDA :)
 

szajtiis

Member
Do tej pory chyba wszystkim wymieniają matrycę - więc nie jest tak źle.

Właśnie dostałem info przed chwilą że mój 55 calowym POS9000/2 nie będą naprawiać (gwarancia dodatkowa). Mam wybrać nowy do kwoty 6499pln lub z dopłata droższy. Nie wiem co wybrać. Ten z OLED + warto płacić 10999 pln ?
 

szajtiis

Member
Właśnie dostałem info przed chwilą że mój 55 calowym POS9000/2 nie będą naprawiać (gwarancja dodatkowa). Mam wybrać nowy do kwoty 6499pln lub z dopłata droższy. Nie wiem co wybrać. Ten z OLED + warto płacić 10999 pln ?

Niby mogę sobie wybrać inny ale to nie tak do końca prosto bo jak np jest cena 6999 skreślone z ceny 7999 to oni nie mają upustów i ich dotyczy cena podstawowa czyli muszę dopłacić 1000 pln więcej. Nie mogę wybrać TV który jest bez opcji "dostępny na już" / "dostępny na jutro" no i tylko z euro.agd. Bez Ambilight nie chce więc w sumie żeby nie dopłacać Bóg wie ile wybrałem Philips 55OLED805/12 i tak muszę dopłacić 1500pln.
 

szajtiis

Member
Już machnąłem ręką ale te gwarancje door to door to kurde ściema. Najwyższy możliwy pakiet gwarancji mam ale po TV muszę zapierniczać 80 km. Najbliższy sklep euro AGD. ehh
 

Donny

New member
A czy przy serwisie trzeba mieć oryginalne pudełko ??? Bo tez chyba będę musiał zgłaszać bo funkcja usuwania nie pomaga, a pudło u mamy 150km dalej ;) :/ czy zgłaszacie to przez stronę philipsa czy jak ? Ja kupowałem w mediamarkt chyba ;)
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Nie trzeba , serwis sam odbierze własnym.
Tak zgłoszenie na serwis Philipsa.
Oni wszystko ogarniają.
 
Do góry