Udało się
Dzwonił serwis - wymiana na nowy 65OLED804 - gwarancja 2 lata liczona od momentu dostarczenia - z zastrzeżeniem, że nie mogę już reklamować na retencję(wypalenie) obrazu bo pewnie, źle go używałem i wyświetlałem statyczne obrazy - bzdura jakaś ale OK przynajmniej będę miął nowy TV.
Dokładnie masz rację, ale nie chciałem już się z nimi kłócić - rozumiem jakby 24h leciał kanał informacyjny albo grał non stop ale TV był używany normalnie więc ich tłumaczenia o używaniu TV niezgodnie z przeznaczeniem są wyssane z palca - ale jak mówię miałem model 873 po 2 latach dostanę 804 nic tylko się cieszyćHmm, to tak trochę jakbyś kupił koparkę ale w serwisie by powiedzieli żebyś za dużo nie kopał i najlepiej tylko np. na plaży, bo tam jest w miarę miękko. Interesujące!
Mam nadzieję, że to trochę poprawili, po drugie model 873 to tak naprawdę 9002 tylko w 65 calach - dopiero 803 miał nowszą matrycę - model 804 ma matrycę z 2019 roku - więc może będzie lepiej. A jak się wypali ? to jak mnie będzie bardzo denerwować to kupię kolejnego OLEDAA co planujesz zrobić za kolejne 2 lata skoro nie ma już nowej gwarancji na retencję?
Tego nie wiedziałem, że dla nich dłuższy czas to więcej niż 20 minut buehehheTu nie chodzi o 24h kanał informacyjny, dla Philipsa przez dłuższy czas to powyżej 20 minut - nic nie jest więc wyssane z palca.
Do tej pory chyba wszystkim wymieniają matrycę - więc nie jest tak źle.
Właśnie dostałem info przed chwilą że mój 55 calowym POS9000/2 nie będą naprawiać (gwarancja dodatkowa). Mam wybrać nowy do kwoty 6499pln lub z dopłata droższy. Nie wiem co wybrać. Ten z OLED + warto płacić 10999 pln ?